زوج بریتانیایی برای ازدواج خود ۱۷ صفحه شرط تدوین کردند



شرط زوج بریتانیایی برای ازدواج،اخبار گوناگون،خبرهای گوناگون
 یک زوج بریتانیایی عقدنامه‌ای با ۱۷ صفحه تدوین و در ابتدای زندگی مشترک آن را به صورت رسمی امضا کردند.

به گزارش اعتمادآنلاین، روزنامه دیلی‌استار در خبری نوشت: «آنی رایت» ۲۱ساله پیش از آغاز زندگی مشترک خود شرایط زندگی زناشویی را در ۱۷ صفحه تدوین و آن را به نامزد خود تقدیم کرد تا امضا کند و در طول زندگی به آن متعهد بماند.

 

این عقدنامه که ۲ طرف ملزم به اجرای آن هستند، به شکل رسمی به ثبت رسیده و از نظر حقوقی جزو توافقنامه‌های لازم‌الاجرا محسوب می‌شود.

 

رایت در این عقدنامه طولانی از مایکل هد (۲۳ سال) خواسته است متعهد به پرداخت هزینه نوشیدنی‌ها در مهمانی‌های دونفره، خرید گل‌های طبیعی خوشبو ۲ بار در ماه، انجام ورزش پنج روز در هفته و همراهی‌اش در هر بار ورزش شود.

 

جالب اینجاست که مایکل نیز با تمامی شروط این عقدنامه موافقت کرده و متعهد شده است در صورت نقض این توافقنامه جریمه‌ها و مجازات‌های مربوطه را متحمل شود.

 

عروس خانم که تحصیلات دانشگاهی خود را در بخش مدیریت ریسک و بیمه پشت سر گذاشته تلاش دارد بدین وسیله دچار زیان‌های عاطفی یا مادی از رابطه‌اش نشود.

 

او در این باره می‌گوید: عشق نیز یک فرایند تجاری است پس زوجین باید روش‌های تعامل در موارد مختلف و سازوکار حل اختلافات را پیش از آنکه با هم مرتبط شوند بیاموزند.

 

آنی معتقد است کار صحیح را انجام داده است و این عقدنامه می‌تواند به حفظ رابطه آنها کمک کند و بازدارنده خوبی در قبال فراموشی و اهمال‌کاری ۲ طرف باشد.

 

او می‌گوید: به طور حتم همسرم به فکر خرید هدیه برای من نخواهد افتاد اما ماهی ۲ بار حداقل زمانی که به پمپ بنزین می‌رویم برایم گل خواهد خرید.

 

آنی همچنین اطمینان حاصل کرده است که همسرش او را به سالن بدن‌سازی خواهد برد، گرچه او چندان علاقه‌ای به ورزش کردن ندارد اما در آنجا خواهد نشست و با دیگران گپ می‌زند و مانع از نزدیک شدن دختران دیگر به همسرش خواهد شد.

 

او بازگو می‌کند، یکی از بنود این عقدنامه ۲ طرف را ملزم  کرده است که مدت طولانی در سکوت فرو نروند یا مشغول شبکه‌های اجتماعی نشوند، از طرفی هزینه مهمانی‌های خانوادگی و دوستانه را هر قدر که باشد به طور مساوی پرداخت خواهند کرد.

 

یکی از جالب‌‌ترین بنود این عقدنامه تاکید بر بازنویسی توافق هر سال یک بار و بازنگری در شرایط آن هر ۶ ماه یک بار بر اساس تحولات به‌وجودآمده در روابط است.

 

این زن بر این باور است که روابطش با همسر آینده چیزی شبیه روابط کاری است که حضور و غیاب و حقوق و وظایفی به همراه خود دارد، در حالی که عشق ورزیدن پاداش اضافی آن است، پس نباید هیچ چیز را به تقدیر سپرد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------