خرید ساک دستی آماده از چاپ و تبلیغات پانیک



خرید ساک دستی آماده

خرید ساک دستی آماده از مجموعه چاپ و تبلیغات پانیک

 

ساک دستی آماده یکی از بهترین انتخاب ها برای استفاده در نمایشگاه ها و رویدادهای تجاری و اجتماعی می باشند. این ساک دستی ها بر خلاف نایلون ها عمر طولانی تر و قیمت ارزان تری دارند و برند شما را مدت بیشتری نمایش می دهند. از این ساک دستی ها برای ارائه اقلام چاپی و یا هدایای تبلیغاتی به بازدیدکنندگان استفاده می شود. آن ها همچنین به عنوان بسته بندی محصولات نیز می توانند استفاده شوند. این ساک دستی ها باعث کاهش مصرف کیسه های پلاستیکی می شوند و به سبز شدن کمک می کنند. آن ها دوام و استحکام خوبی داشته و با ظاهر زیبا و چاپ باکیفیت خود، برند شما را حرفه ای و معتبر نشان می دهند. آن ها تنوع بسیار بالایی دارند و در تعداد کم قابل تهیه هستند. این ساک دستی ها در انواع سایزها موجود و قابل تهیه بوده و در طول نمایشگاه و حتی بیرون از آن برند شما را در معرض دید افراد زیادی قرار می دهند.

 

همچنین از آنجایی که ساک دستی آماده مات بوده و شفاف نیستند، محتویات داخل آن ها مشخص نبوده و مشتریان می توانند انواع وسایل شخصی خود را از ظرف غذا گرفته تا لوازم داری خود در آن قرار داده و حمل کنند. در نتیجه برند مزون ها را با خود به همه نقاط شهر می برند و شناخت از برند آن ها را بالا می برند. این ساک دستی حجم بسیار کمی دارند و حتی تعداد بسیار بالای آن ها نیاز به انبار و مکان مخصوصی نداشته و به راحتی می توان از آن ها در زمان مورد نیاز استفاده کرد.

 

انواع ساک دستی آماده کدام است؟ 

• ساک دستی پارچه ای 

• ساک دستی آماده کاغذی 

• ساک دستی آماده متقال 

• ساک دستی آماده گلاسه 

• ساک دستی آماده کرافت 

 

چرا باید از ساک دستی های پارچه ای آماده استفاده کنیم؟

ساک دستی های پارچه ای ویژگی های منحصر به فردی دارند که آن ها را به انتخابی ایده آل تبدیل کرده است. تعدادی از این ویژگی ها عبارتند از:

 

• ساک دستی های پارچه ای از مواد قابل بازیافت ساخته می شوند و بنابراین سازگار با محیط زیست هستند. بنابراین این ساک دستی ها جایگزین خوبی برای کیسه های پلاستیکی می باشند.

 

• در ساخت این ساک دستی ها از مواد و رنگ های دوستدار محیط زیست استفاده شده که برای سلامتی خطری ندارند.

 

• ساک دستی های پارچه ای با توجه به کیفیت ساخت و مواد اولیه استفاده شده، گرماژ، و نیز کیفیت دوختشان طول عمر بالایی می توانند داشته باشند و برای چندین ماه و حتی سال دوام بیاورند.

 

• چاپ بر روی این ساک دستی ها بسیار آسان است و نیز کیفیت بسیار خوبی دارد. مشتریان می توانند طرح و رنگ دلخواه خود را بر روی این ساک دستی ها چاپ کنند.

 

• ساک دستی های پارچه ای می توانند وزنی معادل 15 الی 20 کیلوگرم را تحمل کنند. آن ها مقاومت و استحکام بسیار خوبی دارند.

 

• تنوع بالای این ساک دستی ها در رنگ و مدل و نیز گرماژ آن ها را به یک انتخاب خوب برای بسته بندی محصولات مختلف، برای سلیقه های متفاوت تبدیل کرده است.

 

ساک دستی پارچه ای تنوع زیادی دارد که از انواع آن میتوان به ساک متقال پارچه ای، کیسه پارچه ای، ساک دستی پارچه ای فلت، ساک دستی پارچه ای برزنتی، ساک دستی پارچه ای اسپاند باند اشاره کرد. برای خرید ساک دستی پارچه ای این لینک را بزنید و یا با شماره 09125786139 در تماس باشید. 

 

آیا ساک دستی های آماده دوستدار محیط زیست است؟

 

ساک دستی پارچه ای

آیا ساک دستی های آماده دوستدار محیط زیست است؟

 

تحقیقات به این سوال پاسخ مثبت می دهند، اما برای ارائه جزئیات بیشتر، باید اذعان کرد که در ساخت انواع ساک دستی آماده مثل ساک آماده پارچه ای، پارچه نبافته، مورد استفاده در تولید ساک دستی های سازگار با محیط زیست، از مواد اولیه PP تولید می شود. ماده اولیه PP یک ماده خام پلاستیکی است که از نفت به دست می آید. فرآیند تولید پارچه، تولید شده از این ماده خام نقشی کلیدی در دوستی با محیط زیست دارد. در این نوع ساک دستی های آماده، پارچه به گونه ای تولید می شود که می توان آن را فیبری نامید. پارچه که با خرد کردن مواد اولیه پنبه به شکل ورقه در می‌آید، نسبت به تولید قالب‌گیری شده به عنوان ساختار ضعیف ‌تر است. این ضعف باعث می شود در مدت زمان کوتاه تری در طبیعت ناپدید شود. برخلاف سایر محصولات موجود در طبیعت، به دلیل ساختار نه چندان مستحکم به صورت مکانیکی متلاشی شده و در خاک مخلوط می شود. مطالعاتی وجود دارد که نشان می دهد مواد خام PP توسط میکروارگانیسم ها به عنوان غذا مصرف می شود.

 

دلیل اصلی پذیرفته شدن به عنوان دوستدار محیط زیست در کنار پارچه به عنوان مواد اولیه، منطقه استفاده از آن است. ساک دستی های سازگار با محیط زیست ساخته شده از منسوجات، هرگز به عنوان یک ماده یک بار مصرف در نظر گرفته نمی شوند. این یکی دیگر از نکات کلیدی برای سازگاری این محصول با محیط زیست است. از آنجایی که استفاده مکرر از ساک دستی باعث کاهش مصرف سایر محصولات می شود، استفاده از منابع طبیعی را کاهش داده و برای مدت کوتاهی عنوان دوستدار طبیعت را به خود اختصاص داده است.

 

عوامل موثر بر قیمت ساک دستی های آماده چیست؟

مواد به کار رفته در وزن محصول و مدل های دوخت از عوامل اصلی تاثیرگذار بر قیمت انواع ساک دستی آماده هستند. انواع چاپ و تولید عواملی هستند که بر قیمت تاثیر می گذارند. ساک دستی های آماده برای نمایشگاه ها بسیار متداول است. استفاده از ساک دستی های آماده سازگار با محیط زیست در نمایشگاه ها تبلیغات بسیار مفید و مقرون به صرفه ای را ارائه می دهد. استفاده از انواع ساک دستی آماده در بین افراد مختلف جامعه مرسوم است. البته ساک دستی های پارچه ای دوختی نیز در تعدادی از سایزها به صورت آماده وجود دارند که در تعداد کم قابل سفارش می باشند.

 

چرا بسیاری از مردم استفاده از ساک دستی های آماده را دوست دارند؟

 

انواع ساک دستی

چرا بسیاری از مردم استفاده از ساک دستی های آماده را دوست دارند؟

 

ساک دستی های آماده، ساک دستی های همه کاره ای هستند که به طور گسترده توسط بسیاری از شرکت ها و فروشگاه ها برای تجارت این نوع محصولات استفاده می شود: لباس، کفش، لوازم آرایشی، میوه ها و سبزیجات، ... . 

 

این ساک دستی ها می توانند تقریباً تمام اقلام کوچک را در مناطق مختلف در خود جای دهند. بنابراین در تجارت، هدف استفاده از ساک دستی های آماده در حال حاضر بسیار متنوع است. به همین دلیل است که طرح های این ساک دستی ها برای پاسخگویی به خواسته های خاص، متنوع است.

 

چگونه ساک دستی آماده از چاپ و تبلیغات پانیک بخرید؟ 

اگر می خواهید در سریع ترین زمان معتبرترین و بهترین مجموعه برای ارائه خدمات در زمینه چاپ و بسته بندی (جعبه آماده یا ساک دستی آماده) را پیدا کنید باید این نکته را در نظر بگیرید که تخصص و تعهد مجموعه، مهمترین ملاک انتخاب شما باشد.

 

حال اگر نظر کارشناسی ما را بخواهید و اگر بخواهیم یکی از مجموعه‌های متخصص در زمینه تولید و چاپ بسته بندی از جمله جعبه های آماده را به شما معرفی کنیم که سابقه فعالیت بیش از ۱۰ سال در این زمینه را دارند، می‌توانیم به مجموعه چاپ و تبلیغات پانیک اشاره کنیم. این مجموعه فروش خدماتی مانند ساک دستی آماده، جعبه آماده، ساک پارچه ای آماده، کاغذ پوستی آماده، چاپ روبان در متراژ کم، فروش بند ساک دستی و همچنین خدمات مربوط به هدایای تبلیغاتی را انجام می‌دهد. برای گرفتن مشاوره رایگان می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۵۷۸۶۱۳۹ تماس حاصل فرمایید.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024