خرید محصولات پلیمری



محصولات پلیمری,میز و صندلی های پلیمری,میزغذاخوری پلیمری

میز و صندلی های پلیمری

 

شرکت چوبنی از تولیدکنندگان پیشرو محصولات پلیمری در ایران است. این شرکت بعد از تحقیقات گسترده در زمینه تجهیزات مرتبط با دکوراسیون منزل و تالارهای پذیرایی به این نتیجه رسید که اکثریت مشتریان به دنبال محصولاتی هستند که علاوه بر مقاومت بالا از زیبایی منحصر به فردی هم برخوردار باشند. به همین دلیل با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و استفاده از دستگاههای پیشرفته موفق به تولید  محصولات پلیمری  گردید. این شرکت در مرحله اول به تولید میز و صندلی پلیمری اقدام کرد.  از ویژگی های این محصولات می توان به مقاومت و کیفیت بالا، زیبایی، قیمت مناسب و نصب و راه اندازی آسان اشاره کرد.

 

میز و صندلی های پلیمری شرکت چوبنی در انواع مختلفی به بازار عرضه می شود . که تفاوت عمده آنها در طرح ها و رنگ های آنها می باشد. اگر به دنبال این هستید که آشپزخانه ای متفاوت داشته باشید میز ناهارخوری پلیمری چوبنی از بهترین گزینه ها است.  این میز و صندلی ها به دلیل رنگ آمیزی کوره ای، مقاومت بالایی در برابر تغییر رنگ دارند.در زیر چند نمونه از آنها را مشاهده می کنید.

 

محصولات پلیمری,میز و صندلی های پلیمری,میز ناهار خوری رهام صندلی رهام

میز ناهار خوری رهام صندلی رهام

 

محصولات پلیمری,میز و صندلی های پلیمری,میز ناهارخوری اعیان صندلی فلاور

میز ناهارخوری اعیان صندلی فلاور

 

تعداد بسیار زیادی از تالارهای پذیرایی سراسر کشوراز محصولات شرکت چوبنی به عنوان میز ناهارخوری پلیمری و یا به عنوان صندلی تالاری استفاده می کنند. از دلایل اصلی استقبال تالارها از این محصولات می توان به مقاومت بالای آنها در برابر ضربه ، ضد آب و نشکن بودن  آنها اشاره کرد. برای تولید محصولات پلیمری نیازی به قطع درختان نیست و این محصولات کاملا دوستدار طبیعت به حساب می آیند. در زیر چند نمونه از صندلی های شرکت چوبنی را مشاهده می نمایید.

 

محصولات پلیمری,میز و صندلی های پلیمری,صندلی پلیمری مدل روناک

صندلی پلیمری مدل روناک

 

صندلی روناک یکی از زیباترین مدل های تولید شده توسط چوبنی است. قوس های طراحی شده روی تکیه گاه پارچه ای و طراحی خاص بالای آن این مدل را به یکی از پرفروش ترین صندلی های بازار تبدیل کرده است.

 

محصولات پلیمری چوبنی مقاومت بالایی در برابر تغییر رنگ و ضربه دارند. صندلی ضد آب چوبنی به راحتی قابل شستشو است. این محصولات در بسته بندی کارتنی و کاملا آسان جهت حمل تولید می شوند.

 

محصولات پلیمری,میز و صندلی های پلیمری,صندلی پلیمری مدل رهام ساده

صندلی پلیمری مدل رهام ساده

 

برای مشاهده محصولات بیشتر به سایت چوبنی مراجعه کنید.

Choobni.com

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024