خرید مبلمان منزل به صورت مستقیم از تولید کننده ماهران برتر



خرید مبلمان منزل

خرید مبلمان منزل

 

اگر قصد تغییر دکوراسیون منزل خود را دارید و یا میخواهید برای جهیزیه خود و ... مبل و صندلی خریداری کنید قطعا با قیمت های نجومی در بازار مواجه خواهید شد. این قیمت ها هزینه واقعی محصول نیست و فروشندگان به دلیل واسطه بودن مبلغی را به آن اضافه میکنند. برای اینکه بتوانید خریدی مقرون به صرفه و البته باکیفیت داشته باشید ما به شما خرید آنلاین و البته حضوری از کارگاه ماهران برتر را پیشنهاد میکنیم.

 

با ماهران برتر آشنا شویم

مجموعه ما با سابقه درخشان چندین ساله به همراه کادری مجرب در زمینه تولیدات مبلمان مانند: میز، صندلی، مبل و ... فعالیت دارد. احتمالا در ذهن خود یک تولید کننده صنایع چوبی را تصور کرده اید اما باید بگویم ما تولیدات خود را با جدیدترین متریال روز، یعنی استیل عرضه میکنیم. استیل در حقیقت همان فولاد ضد زنگ است که زیر نظر طراحان و مهندسین ما به شکل مبلمان استیل در می آید ومیتوانید با خرید آنها جلوه ای تازه و مدرن به خانه خود ببخشید. 

 

تولیدات مجموعه ماهران برتر کدام اند؟

شما هر چیزی که بخواهید میتوانید در فروشگاه ایترنتی ماهران برتر انتخاب و خریداری نمایید. از محبوب ترین و البته پر فروش ترین تولیدات این مجموعه میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

 

خرید مبلمان منزل,میز استیل

میز استیل

 

میز استیل

قطعا شما در هر خانه ای با هر تعداد اعضا و سبک دکوراسیونی به میز استیل نیاز خواهید داشت. میز استیل با کیفیت و استحکام بالایی که دارد میتواند وزن زیادی را تحمل نماید و شما هم قارد خواهید بود تا هر چیزی را روی آن قرار دهید. میز های استیل از نظر کارایی و البته طرح انواع مختلفی دارند که میتوانید با توجه به نیازتان آن را خریداری نمایید. این میز ها مطابق با استاندارد روز و اناتومی بدن ساخته شده است تا در هنگام قرار گرفتن پشت آن ها سلامتی تان دچار آسیب نشود. علاوه بر اتاق کار در منزل شما میتوانید با قرار دادن میزهای استیل در محیط کار پرستیژ کاری خود را بالا ببرید.

 

صندلی استیل

این نوع صندلی ها خود انواع مختلفی دارند که بسته به نوع کارایی که دارند در طرح های متنوع ساخته میشوند. صندلی استیل تنها برای قرار دادن پشت میز طراحی نشده است بلکه به دلیل زیبایی و طراحی ظریفی که دارد میتوانید به عنوان صندلی استیل میزبان نیز در کنار مبل استیل خود از آن بهره مند شوید. رویه آن ها بسیار نرم و راحت است و شما را در حین استفاده خسته نخواهد کرد.

 

خرید مبلمان منزل,مبل استیل

مبل استیل

 

میز ناهار خوری استیل

این میزها در اندازه ها و شکل های گوناگونی طراحی و تولید میشوند. جنس رویه

میز ناهار خوری استیل نیز بسیار متنوع است و خریداران میتوانند هر کدام را که میخواهند سفارش دهند. البته برای انتخاب رویه آن حتما سبک دکوراسیون خود را نیز در نظر داشته باشید تا بتوانید هارمونی جذابی در محیط ایجاد نمایید. میز ناهار خوری استیل بهترین گزینه برای رستوران های مدرن و به سبک معاصر است که محیطی باکلاس و مدرن برایشان خلق میکند و همچنین رضایت مراجعه کنندگان را به همراه دارد. 

 

مبل استیل

مبل استیل ترکیبی از مبل راحتی و لوکس و مجلسی است. چرا که نشیمنگاهی نرم دارد و ارتفاع نیز کم تر است. دسته های بزرگ و کوسن های نرم برای راحتی بیشتر در نظر گرفته شده است. از طرفی طراحی آن بسیار منحصر به فرد است و دارای پایه هایی از جنس استیل می باشد. مدل های مختلفی برای آن وجود دارد که میتوانید به صورت تخت خواب شو نیز سفارش دهید. این مبل ها اغلب به صورت تک نفرهف دو نفره و سه نفره تولید میشوند و برای ست کردن ان با جلو مبلی استیل نیز میتوانید از میزهای استیل یک جلومبلی شیک و مناسب نیز انتخاب نمایید و با آن ست کنید. 

 

چرا باید از مبلمان استیل در دکوراسیون خود استفاده کنیم؟

استیل ماده نوینی است که جدیدا در خط تولید میز و صندلی و دیگر مبلمان منزل راه یافته است. زیبایی ظاهری آن غیر قابل انکار است و درخششی که دارد برق نگاهتان را مجذوب خود خواهد کرد. این درخشش به صورت تضمینی و مادام العمر خواهد بود چرا که از مرغوب ترین مواد اولیه جهت ساخت آن استفاده شده است. این متریال بیشتر برای سبک مدرن مناسب است اما با توجه به تلفیق آن با سنگ، شیشه و ... میتوان برای هر سبکی از آنها بهره مند شد. ظرافت از دیگر ویژگی های آن است که باعث میشود تا فضای کمی را اشغال کند و برای خانه ها و فضاهای کوچک مناسب باشد. وزن سبکی دارد و بسیار مستحکم است. نکته دیگری که در رابطه با آن وجود دارد انعطاف پذیری بالای استیل است که سبب میشود به راحتی به هر شکل و طراحی قابل اجرا باشد. از این رو متقاضیان میتوانند هر طرحی را برای آن انتخاب نمایند. 

 

خرید مبلمان منزل,میز ناهار خوری استیل

میز ناهار خوری استیل

 

انتخاب رنگ مبلمان استیل 

رنگ طبیعی استیل نقره ای است. اما برای ایجاد تنوع و همچنین پوشش دادن تمامی سلیقه ها، طراحان ما با قرار دادن روکش نازکی روی سطح ان رنگ طلایی استیل را نیز عرضه میکنند. دستتان در انتخاب باز است و میتوانید هر دو رنگ سیلور و گلد را با توجه به نظر شخصی تان انتخاب نمایید. رنگ رویه انها نیز بسیار تنوع دارد و کار انتخاب را برایتان راحتتر میکند و میتوانید با انتخاب و ترکیب رنگ آن ها نمونه ای متناسب با دیزاین داخلی منزل خود خریداری نمایید. شما میتوانید رویه میز و مبل و صندلی ها را بسته به تم رنگی فضای مد نظرتان انتخاب کنید. 

 

خرید مبلمان منزل,میز استیل

میز استیل

 

قیمت میز، صندلی و مبل استیل در ماهران برتر

در هنگام خرید، قیمت یکی از مهم ترین فاکتورها است. شما باید بودجه خود را مشخص کنید و متناسب با آن انتخاب نمایید. قیمت مبلمان استیل با توجه به عوامل موثر زیادی مشخص می شود. برخی از این عوامل عبارتند از: رنگ استیل، جنس رویه، طرح انتخابی، ابعاد و ... . مجموعه ماهران برتر به دلیل فروش مستقیم و بدون واسطه تولیدات خود را با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت عرضه می نماید. شما میتوانید با کم ترین هزینه خانه ای شیک و مدرن برای خود داشته باشید و خریدی امن و رضایت بخش را با ما تجربه کنید.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024