8 نکته حیاتی برای خرید ساعت مچی مردانه!



خرید ساعت مچی مردانه,ساعت مچی مردانه

نکات خرید ساعت مچی مردانه

 

وقتی میخواهیم برای یک مرد هدیه بخریم انگار تمام ایده ها در ذهن ما تبدیل به کویری خشک میشود. تنها تصویر جورابی جلوی چشمانمان رژه میرود که سوژه طنز خرید هدیه برای آقایان است. ولی سعی کنید این تصویر را از  ذهنتان دور کنید چون ما  میخواهیم به شما کمک کنیم تا بتوانید یکی از بهترین هدیهها را برای مرد مورد نظرتان انتخاب کنید.

 

ساعت مچی  یکی از محبوبترین اکسسوریها برای مردان است. آنها مثل بانوان زیورآلات ندارند پس ساعت مچی، دکمه سردست و  یا قلمی خوشدست میتواند انتخاب بسیار مناسبی برای یک مرد باشد. به جرات میتوان گفت تمام مردان از گرفتن هدیه ساعت  مچی خوشحال خواهند شد. چون میتواند تکمیل کننده فوق العاد های برای ظاهر آنها باشد. ولی چطور میشود فهمید که چه مدل ساعتی برای هدیه به مرد مورد نظر شما مناسبتر است.

 

چه شما برای خود ساعت بخرید چه هدیه بدهید اصول مهمی را باید رعایت  کنید. این اصول به شرح زیر است که میتواند شما را از خرید خودتان صدرصد راضی بیرون بیاورد. 

 

خرید ساعت مچی مردانه,ساعت مچی مردانه

خرید ساعت مچی مردانه

 

1- شیوه زندگی مصرف کننده

شما باید ساعتی  انتخاب کنید که مناسب با شیوه زندگی مصرف کننده آن باشد. آیا برای یک مرد کوهنورد ساعت میخرید یا یک  پسر دانشجو؟ دقت کنید که سبکهای متفاوتی از ساعت در بازار وجود دارد. شما باید به شیوه زندگی و انتخابهای گذشته فرد  دقت کنید تا انتخاب درستی داشته باشید.

 

 

سبکهای متداول ساعت عبارتند از: 

ساعتهای روزمره: این ساعتها به راحتی قابل خواندنند و معمولا عقربهای، با بند چرم و مناسب برای استفاده هر روزه هستند.

 

ساعتهای رسمی: به معنای پوشیدن ساعت خاص در رویدادهای رسمی است. این ساعتها عقربهای هستند و جزییاتی ویژهایی  مانند جنس شیشه، قاب و بندهای خاص  دارند  که آنها را متمایز میکند. معمولا بندهای چرمی یا فلزی زیبا دارند که مناسب  استفاده با کت و شلوار هستند.   

 

خرید ساعت مچی مردانه,ساعت مچی مردانه

نکات خرید ساعت مچی

 

ساعتهای اسپورت: این ساعتها دقیقا برای استفاده در شرایط سخت خارج از شهر و در زمان ورزش طراحی شده و عموما با نمایشگرهای دیجیتال و بندی از جنس لاستیک و رزین  و جزییاتی مانند کورنوگراف، زمان سنج، نقشه،GPS، ال ای دی صفحه نمایش برای تاریکی مطلق، ضدآب مناسب برای غواصی و شنا و .. هستند. 

 

خرید ساعت مچی مردانه,ساعت مچی مردانه

ساعت مچی مردانه

 

2 - مواد سازنده ساعت مچی: 

اگر میخواهید هدیه ایی بخرید که تا سالها همراه خوبی برای استفاده کننده باشد. اطلاعات خود را در مورد مواد سازنده  بالا ببرید. 

 

ساعتها معمولا دارای قاب فلزی هستند که برای محافظت از قطعات ظریف داخل ساعت تعبیه شده.  در بین مواد تشکیل دهنده استیل ضد زنگ یک انتخاب محبوب در بازار است. 

 

برای یک ساعت ورزشی عملکرد دقیق ضروریترین است. قابهایی از جنس لاستیک و رزین، در رنگهای بسیار متنوع موجود است  ولی شما به رنگ مشکی بچسبید، زیرا آنها درجه یک و گرانقیمت بنظر میرسند و به راحتی قابل هماهنگی با تمام لباسهای ورزشی  هستند. 

 

3 - سن استفاده کننده

سن مردی که برای آن ساعت میخرید تاثیر زیادی بر روی انتخاب ظاهر و رنگ ساعت دارد. برای مثال اگر شما برای پدر خود ساعت  میخرید سعی کنید از برندهای قدیمی انتخاب کنید چون برندهای قدیمیتر مانند اوماکس، سیکو، اورینت و .. برندهای نام آشنایی  برای آنها است. برای افراد مسن ساعتهای با ظاهری ساده انتخاب کنید که به راحتی قابل خواندن باشد. اما برای جوانان سراغ مد  روز بروید. آنها عاشق نمونههایی هستند که کمتر شناخته شده باشند و ظاهری مدرن دارند. 

 

4 - اصالت کالا 

هیچی بدتر از این نیست که یک ساعت مچی تقلبی هدیه بدهید. حتی اگر بسیار نفیس و گرانقیمت بنظر برسد. شما با هر بودجه  ای که داشته باشید میتوانید کالایی اصل و با گارانتی تهیه کنید. از  ساعت مچی ارزان  تا ساعت گرانقیمت هرچه که بخواهید را میتوانید در سایت  واچ آنلاین  پیدا کنید. کافی است از جستجو پیشرفته استفاده کنید و کالای خود را بیابید. پس گول ظاهر دلفریب  بعضی محصولات به ظاهر زیبا ولی بیاصالت با هر عنوان مانند «هایکپی» و ... را نخورید زیرا آنها عمر کوتاهی دارند و هرگز  هدیه  مناسبی نیستند. 

 

5 - بودجه ی خرید 

برای خرید هدیه اول، این بودجه ماست که مسیر جستجو را مشخص میکند. از اینکه بودجه کمی برای خرید هدیه کنار گذاشته اید مایوس نباشید. شما با یک جستجوی هوشمندانه میتوانید ساعت مچی مردانه ارزان  اما اصل از یک برند معتبر همراه با گارانتی  تهیه کنید. واچ آنلاین همراه خوبی برای تهیه ساعت مچی از هر برند و با هر مقدار بودجه است.

 

6- قاب

متداول ترین ابعاد قاب برای دست آقایان حدود 42 میلیمتر است. با این حال در روند مد، ساعتهایی با  قاب  تا  65میلیمتر با ظاهری بزرگتر نیز به مجموعه ساعتهای آقایان اضافه شد. اگر برای یک فرد جسور ساعت میخرید یک ساعت مچی مردانه با قاب  بزرگ گزینه جذابی است. برای افراد محافظهکار و مسن، سایزهای استاندارد را انتخاب کنید زیرا مناسبسبک آنهاست

 

7- موتور ساعت

ساعتهای مچی  از  نظر نوع موتور به دو دسته مکانی کی  و الکتریکی  تقسیم  میشوند.  ساعتهای مکانیکی  به دو دسته کوکی  و اتوماتیک (Hand Wilding) تقسیم  می  شوند. اگر برای کسی ساعت میخرید که به اشیای قدیمی و نوستالژی علاقه دارد  ساعتهایی با موتور مکانیکی یک انتخاب عالی است . 

 

دسته دیگر از موتورها الکتریکی است این ساعتها  دقیقتر،  مقرون به صرف ه  و مدرنترین  انوع ساعت مچی   می  باشند. اغلب ساعتهای   الکتری  کی  دارای  عقربه آنالوگ بوده و تکنولوژی  موتور آنها کوارتز  است. اما اگر به دنبال  نمونههای  مدرنتر ساعت مچی  باش یم،   ساعتهای تماما دیجیتال و یا ترکیب کوارتز و دیجیتال مناسب میباشد. ساعتهای کوارتز با قابلیت شارژ با نور خورشید (Solar) نیز این روزها از محبوبیت بالایی  برخوردارند. 

 

خرید ساعت مچی مردانه,ساعت مچی مردانه

ساعت مچی مردانه شیک

 

8- خرید از فروشگاه معتبر

خرید  ساعت  از یک فروشگاه معتبر شما را مطمئن میسازد کالای تقلبی که بازار را پر کرده است به دستتان نمیرسد. فروشگاه  اینترنتی واچ آنلاین مکانی مطمئن برای خریدهای شماست. جایی که میتوانید صدها مدل از ساعتهای مچی و مجموعههای مختلف  آنها را در کنار هم ببینید و ساعتی با سبک زندگی و سلیقه خودتان پیدا کنید.

 

واچ آنلاین با ضمانت اصالت کالا هزاران محصول از  بهترین برندهای دنیا را کنار هم گرد آورده تا شما با هر مقدار بودجهای که دارید کالایی اصیل بخرید و هدیه بدهید. فراموش نکنید  ساعتی که برای هدیه خریدید در جعبهای زیبا با رنگ  مورد علاقه مصرفکننده قرار بدهید.

 

این کار هدیه را محبوبتر میکند. فروشگاه اینترنتی واچ آنلاین این کار را رایگان برای شما انجام میدهد و هدیه شما را در بسته بندی زیبا ارسال خواهد کرد. فروشگاه اینترنتی واچ آنلاین را جستجو کنید تا با دنیای وسیع محصولات آن آش نا شوید. روی کمک مشاوران کارشناس واچ آنلاین حساب کنید. آنها تا پایان مسیر کنار شما هستند.  

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024