تجربه ای شگفت انگیز از یک رستوران روباتیک



اخبار,اخبار گوناگون,یک رستوران روباتیک

رستوران روباتیک X Future در بندر تیانجین یکی از پیشگامان تجارت الکترونیک در چین بشمار رفته و با فناوریهای نوین مشتریان خود را شگفت زده می کند.

حتما برای شما نیز این سئوال پیش آمده که رستورانهای آینده چه شکلی هستند؟ آیا در نسل جدید رستوران ها روبات ها نقش تعیین کننده داشته و همه کارها اعم از پخت و پز تا صدور صورت حساب توسط این ماشین های خودکار انجام می شود؟ پاسخ این سئوالات را می توانید با نگاهی گذرا به رستورانی روباتیک در بندر تیانجین پیدا کنید.

 

رستوران X Future با مساحتی برابر 400 متر مربع در نوامبر سال 2018 توسط کمپانی  JD.com  طراحی و ساخته شد. این رستوران روباتیک 112 صندلی داشته و تجربه ای شگفت انگیز از صرف غذا را در ذهن مشتریان ثبت می کند. در این مکان همه چیز از سفارش غذا گرفته تا پرداخت صورت حساب توسط روبات ها انجام می شود. مشتریان به محض ورود به رستوران، غذای دلخواه خود را از میان 40 منو با اسکن کدهای QR روی میز سفارش می دهند.

 

اخبار,اخبار گوناگون,یک رستوران روباتیک

 

پس از سفارش غذا، روبات های آشپز مشغول کار شده و منوی درخواستی را تهیه و آماده می کنند. تمامی غذاها بر اساس دستورالعمل ثبت شده توسط سرآشپزهای مشهور چینی تهیه و آماده می شود. در حقیقت هوش مصنوعی این روبات ها با مرور مواد اولیه و دستورالعمل پخت ، غذاهای سفارش داده شده را آماده می کنند. پس از آماده سازی غذاها، روبات های پیش خدمت سفارشات را بر میز موردنظر قرار داده و به لطف فناوری عبور از موانع بدون هیچ گونه برخورد و یا لغزشی، سفارشات بعدی مشتریان را تحویل می دهند.

 

در این مکان تعدادی از روبات ها نیز برای سرگرم کردن کودکان تعبیه شده اند که به محض نزدیک شدن کودکان به انها، آواز خوانده و با انها ارتباط کلامی برقرار می کنند.

 

اخبار,اخبار گوناگون,یک رستوران روباتیک

 

در این رستوران چینی، علاوه بر ارائه خدمات روباتیک به مشتریان، فناوری واقعیت مجازی برترین بازیهای ویدئویی را به مشتریان عرضه کرده و تجربه ای خاطره انگیز از صرف یک وعده غذایی به همراه لذتی روباتیک را در ذهن مشتریان ثبت می کند.

 

اخبار,اخبار گوناگون,یک رستوران روباتیک

 

ایران آنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------