جایزه برای اولین زوجی که پسردار شوند!



مییستسه اودژانگسکیه (Miejsce Odrzańskie) یک روستای کوچک در جنوب لهستان و در نزدیکی مرز جمهوری چک است. این روستا به اولین خانواده‌ای که فرزند پسر به دنیا بیاورند، جایزه می‌دهد!

به گزارش برترین ها، مییستسه اودژانگسکیه (Miejsce Odrzańskie) یک روستای کوچک در جنوب لهستان و در نزدیکی مرز جمهوری چک است. این روستا به اولین خانواده‌ای که فرزند پسر به دنیا بیاورند، جایزه می‌دهد!
 

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,جایزه برای اولین زوجی که پسردار شوند


حداقل ۹ سال است که هیچ پسری در این روستا به دنیا نیامده و کوچکترین پسری که هنوز در روستا زندگی می‌کند ۱۲ ساله است. هیچکس نمی‌داند چرا، اما زوج‌های این روستا به ندرت پسر به دنیا می‌آورند.
 
بیشتر سکنه این روستا زن هستند و مردم محلی می‌گویند از وقتی به یاد دارند همین طور بوده است. شهردار این روستا اخیرا به خبرنگاران گفته که بعد از بررسی اسناد تاریخی و بازبینی گواهی‌های تولد ثبت شده تایید می‌کند که نادر بودن تولد پسران در این روستا چیز عجیب و تازه‌ای نیست. او همچنین برای اولین زوجی که فرزند پسر به دنیا بیاورند جایزه‌ای در نظر گرفته است.
 

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,جایزه برای اولین زوجی که پسردار شوند


یکی از ساکنان روستا می‌گوید: «چند دهه است که وضع همین است. من به این روستا آمدم و با یک دختر محلی ازدواج کردم و صاحب دو دختر شدم. من دوست دارم پسر داشته باشم، اما احتمالا نمی‌شود. من فکر نمی‌کنم اینجا زنان پسردار شوند.»

خبر دخترزایی این روستا اخیرا در لهستان پخش شده و توجه رئیس بخش ژنتیک دانشگاه پزشکی ورشو را جلب کرده است. او گفته باید سوابق تاریخی و آمار تولد را با دقت بیشتری بررسی کند تا جواب این راز را پیدا کند. ابتدا باید ارتباط والدین دختران را با یکدیگر بررسی کرد، حتی ارتباط دور. سپس با آن‌ها مصاحبه کرد و شرایط محیطی را سنجید.
 

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,جایزه برای اولین زوجی که پسردار شوند

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------