برای اولین بار یک انسان در آب‌های یخسار جنوبگان شنا کرد



اخبار,اخبار گوناگون,برای اولین بار یک انسان در آب‌های یخسار جنوبگان شنا کرد
لوئیس پاگ، شناگر مشهور انگلیسی با شنا در یخسار جنوبگان نام خود را به عنوان اولین انسان شناکننده در این منطقه از زمین ثبت کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، لوییس پاگ، شناگر معروف انگلیسی به عنوان اولین انسان شناکننده در یخسار جنوبگان نامش را ثبت کرد. او در حالی در یخسار جنوبگان شنا کرد که تنها از لباس شنا، کلاه و عینک استفاده کرد.

 

لوئیس پاگ، این شناگر ۵۰ ساله که در کیپ تاون آفریقای جنوبی بزرگ شده است با شجاعتی ستودنی وارد آب فوق العاده سرد یخسار شد و به مدت ۱۰ دقیقه در آن به شنا پرداخت. با این حال این شور و شوق پاگ تنها برای ثبت رکورد نبود. هدف اصلی لوئیس جلب توجه عموم و افزایش آگاهی آن‌ها در مورد تغییرات آب و هوایی بود.

 

پاگ، شناگری که در تمام هفت دریا که دنیا را دربرگرفته‌اند، شنا کرده است با انتشار پستی در توئیتر خود نوشت: « من در اینجا، شرق قطب جنوب شنا کردم تا این پیام را به مردم جهان برسانم. با توجه به سرعت ذوب شدن یخ ها در این منطقه، شکی ندارم با با یک پدیده اضطراری آب و هوایی روبه رو هستیم. رهبران جهان یا باید سریعا دست به کار شوند یا کنار بکشند. زمان در حال سپری شدن است( فرصت کوتاه است).

 

اخبار,اخبار گوناگون,برای اولین بار یک انسان در آب‌های یخسار جنوبگان شنا کرد
 
پاک همچنین در یک پست اینستاگرامی از تجربه شنای وحشتناک و در عین حال زیبای خود نوشت. او افزود: « من در طول شنا با رنگ‌های متنوعی از آبی، از روشن ترین تا تاریک ترین روبرو شدم. او همچنین در حین شنا با صحنه خطرناک خالی شدن ناگهانی اچه از طریق یک شکاف روبه رو شد که خوشبختانه تنها جابجایی یخ ها بود و پاگ پس از اتمام شنا سالم از آب خارج شد.

 

اخبار,اخبار گوناگون,برای اولین بار یک انسان در آب‌های یخسار جنوبگان شنا کرد
 
به گزارش ایندیپندنت این تازه آغاز ماجراجویی پاگ در قطب جنوب است و او قصد دارد در آینده ای نزدیک نامش را به عنوان اولین انسانی که در سراسر این دریاچه شنا کرده است ثبت نماید.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------