6 استایل محبوب دخترانه برای تابستان امسال



استایل محبوب دخترانه برای تابستان امسال, استایل تابستانه ی دخترانه,شیک ترین استایل های تابستانه

6 استایل محبوب دخترانه برای تابستان امسال

 

با شروع فصل گرم تابستان و قرار گرفتن در میانه این فصل همه ما به فکر داشتن چند دست لباس خنک برای تابستان افتاده‌ایم. حتی اگر قرار باشد به یک مهمانی یا جشن دعوت شویم بی‌شک اهمیت زیادی دارد که لباس ما زمانی که در جشن حاضر هستیم باعث اذیت شدن بدن نشود. ما چند پیشنهاد استایل متفاوت و جذاب برای تابستان داریم و می‌خواهیم این پیشنهادات را با شما در میان بگذاریم. اگر شما هم به دنبال یک استایل خاص هستید حتما تا انتها با ما همراه باشید.

 

1. استایل مناسب جشن

همانطور که گفتیم اگر تابستان به یک مراسم جشن یا عروسی دعوت شوید نمی‌توانید از لباس‌های ضخیم که باعث گرمای شدید و تعریق بالا می‌شوند استفاده کنید. حضور داشتن در یک مراسم مجلل قوانین و قواعد خود را دارد و مسلماً شما باید در بهترین شکل و ظاهر حاضر شوید. اینکه در یک مهمانی به دلیل پوشیدن یک لباس نامناسب و تعریق بالا بوی بدی بگیرید باعث آزار خودتان و دیگران خواهد شد. بنابراین اولین توصیه ما استفاده از یک مدل لباس مجلسی زنانه زیبا و شیک در میان یکی از مدل‌های جدید و به روز است. انتخاب رنگ لباس و مدل آن بسته به فرم اندام و قد شما میتواند متفاوت باشد.

 

برای کسانی که لاغر اندام هستند لباس‌هایی که لاغر بودن‌ اندامشان را کمی پنهان کند انتخاب بهتری است و کسانی که اندام پُر تری دارند بهتر است تا لباس‌های بپوشند تا روی نقاط قوت بدنشان تمرکز شوذ. به عنوان مثال می‌توانند پیراهنی بپوشند که کمربرند داشته باشد و کمر باریکشان را نمایان‌تر کند. 

 

2. استایل مینیمال

مینیمال گرایان به دنبال ساده‌ترین‌ها هستند. سارافون دخترانه‌ جدید و مجلسی بخرید. رنگ‌های روشن را انتخاب کنید و فراموش نکنید نیازی نیست یک سارافون مجلسی داشته باشید. شیک بودن و ساده بودن لباس کفایت می‌کند. در یک استایل مینیمال رنگ‌های روشن و نود کاربردی هستند. اکسسوری‌ها را محدود کرده. یک شلوار پارچه‌ی بپوشید و از شال نخی ساده استفاده کنید.

 

3. استایل مناسب برای استفاده روزمره

استایل های دخترانه تابستان, استایل خاص تابستانه,استایل مینیمال دخترانه ویژه ی تابستان

استایل دخترانه مناسب استفاده های روزمره

 

روزهای کاری و گرم که مجبور به خروج از منزل هستید انتخابی جز لباس‌های خنک و تا حد امکان گشاد ندارید. در واقع استایل شما در اینجا چندان تاثیرگذار نیست و اولویت یک لباس گشاد، خنک و با رنگ روشن است. می‌توانید یک مانتو کیمانو گشاد و جلو بسته بپوشید و آن را با شلوار پارچه‌ای قد 90 ست کنید. رنگ‌های شاد مانند نارنجی و صورتی را با رنگ سفید یا شیری هماهنگ کنید. در استفاده از اکسسوری های تابستانه خلاقیت داشته باشید.

 

می‌توانید با استفاده از مهره‌ دستبندهای مناسبی با استایل خود بسازید. همچنین برای عینک آفتابی خود می‌توانید بند عینکی دقیقا مشابه دستبند خود بسازید. 

برای یک محیط اداری که مجبور به استفاده از لباس‌های رسمی هستید در انتخاب جنس پارچه دقت کنید و مدل‌های نخی یا کتان را برای محیط کار انتخاب کنید. 

 

4. استایل کژوال دخترانه

یک استایل راحت و در عین حال زیبا برای تابستان که طرفداران بسیاری دارد استایل کژوال است. ما این استایل را برای تابستان این سال به شما پیشنهاد می‌کنیم. خنک، راحت و بدون حاشیه خواهید بود. پوشش کژوال برای کسانی که دنبال استفاده بیش از اندازه تجملات نیستند و سادگی . راحتی را اولویت قرار می‌دهند استایل مناسبی است. همه‌ی ما روزهایی حال و حوصله پوشیدن لباس شیک و متفاوت را نداریم. برای این روزها استایل کژوال کاملا مناسب است. رنگ خاصی برای این استایل پیشنهاد نمی‌شود و اصل اول راحتی شما در پوشش است. شلوار‌های جین راسته و پیراهن‌های سفید و بلند، می‌تواند از المان‌های این استایل متفاوت و دخترانه تابستانی باشد. 

 

5. استایل الگانت تابستانی

برخلاف آنچه در بالا توضیج دادیم این استایل پر از حاشیه و زرق و برق است. اکسسوری‌های گران‌قیمت و طلا از الملن‌های و مشخصه‌های اصلی این استایل است. استفاده از رنگ‌هایی مانند طلایی و برندهایی مانن LV و ورساچه در این دسته‌بندی جای می‌گیرد. این استایل برای تابستان با سبکی متفاوت استفاده می‌شود. استفاده از اکسسوری‌های به همراه مانتوهای عبایی و کار شده بلند با گلدوزی‌های خاص و شلوار جین  و کراپ در ایران با این سبک همخوانی بیشتری نسبت به سایز استایل‌ها دارد.

 

استایل دیگری که می‌توانیم با این سبک مرتبط سازیم استفاده از کت‌های یقه انگلیسی و گشاد با رنگ کرم یا قهوه‌ای است. ساعت و دستبندهای طلا و همچنین سایر اکسسوری‌های طلا توصیه ما به شما برای این استایل است. همچنین نی‌توانید از جین رنگی یا شلوار پارچه‌ای به همراه کت خود استفاده کنید. 

 

6. چند سبک و رنگ خاص را بشناسید

چیز مطلقی که در مورد استایل و پوشش وجود دارد، عدم قطعیتی است که در تمام این جهان مشهود است. ما نمی‌توانیم سبکی را به طور کامل رد یا به طور کامل قبول کنیم. انتخاب‌ها کاملا سلیقه‌ای هستند و هر انتخابی در ذهن فرد قابل احترام است. شما می‌توانید خالق اثری که می‌پوشید باشید و این شگفت انگیز است. خلق و پوشش لباس‌ها و استایل‌های خاص با رنگ‌بندی جدید حس بی‌نظیری دارد. در ادامه چند پیشنهاد خاص داریم و شما می‌توانید مطابق با سلیقه خود تغییرات لازم را اعمال کنید.

 

تناژ رنگی آبی و سفید

آبی فیروزه‌ای از رنگ‌های اصیل ایرانی است و ما برای بازگشت به اصالت خود در طراحی لباس و نیاز به رنگ‌هایی اینچنین اصیل داریم مانتویی با این رنگ انتخاب کنید. می‌خواهید خاص باشید؟ یک روسری کوتاه سرخ رنگ به سر کنید و از جین آبی و اکسسوری‌های سرخ رنگ کمک بگیرید. طلا و رنگ سرخ در کنار هم ترکیب خاص و جذابی هستند بنابراین اکسسوری‌های طلایی رنگ سا طلا را انتخاب و امتحان کنید و استایل تابستان خود را تکمیل کنید.

 

مانتو عبایی سفید

تناژ رنگی برای استایل ها و پوشش دختران, مانتوهای تابستانه ی دخترانه, خرید استایل های شیک دخترانه

انتخاب مانتوهای عبایی برای تابستان

 

مانتوهای عبایی سبک، راحت و خنک هستند و پوشش کاملی به حسای می‌آیند. اگر می‌خواهید استایلتان کمی مجلل‌تر شود از این سبک مانتوها استفاده کنید. رنگ‌های روشن را برای تابستان انتخاب کنید و برای زیر این مدل‌ها شلوار جین آبی و کراپ آبی پیشنهاد می‌شود. شال و کفش را با هم هماهنگ کنید.

 

نکته جذاب دیگری که می‌توانید از آن کمک بگیرید یک رنگ مو با تناژ صورتی روشن است. صورتی و آبی به خوبی در کنار هم قرار می‌گیرند و ترکیب نهایی بسیار دلنشین خواهد بود. می‌توانید یک عینک آفتابی با این رنگ نیز استفاده کنید تا نهایت زیبایی را در پوشش خود داشته باشید. صندل بپوشید. بهترین گزینه برای مانتوهای عبایی صندل‌ها هستند.

 

تنوع رنگ برای تابستان بسیار زیاد است و شما می‌توانید مطابق با سلیقه و مد روز از رنگ‌های تیره هم کمک بگیرید. به جزئیات توجه داشته باشید و برای فصل تابستان حتما یک رنگ موی مناسب با تناژ سرد مانند رنگ دودی استفاده کنید.

 

نویسنده: سارااقبالی

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024