10 جاذبه فوق العاده دیدنی ژاپن که نباید از دست بدهید



در این نوشته قصد داریم تا به معرفی 10 جاذبه فوق العاده گردشگری ژاپن بپردازیم.

گفته می شود ژاپن کشوری خاص می باشد. پس شکی نیست که این ویژگی ها را در شهرهای مختلف این کشور نیز می توان یافت. تنها کلمه ای که میتوان در وصف جاذبه های دیدنی  ژاپن  به کار برد واژه شگفت انگیز است. این کلمه نیز قادر به ادا کردن حق مطلب درباره زیبایی های این کشور نمی باشد. کشور ژاپن به عنوان کشوری مدرن و پیشرفته در میان دیگر کشورها شناخته می شود. تاریخ و فرهنگ کشور ژاپن قدمتی هزار ساله دارد که نمود عینی فرهنگ و تاریخ این کشور ریشه در جاذبه های گردشگری آن دارد.

 

جاذبه فوق العاده دیدنی ژاپن,جاذبه های دیدنی ژاپن, جاذبه فوق العاده گردشگری ژاپن

جاذبه های برتر ژاپن

 

کوه فوجی : کوه بسیار زیبا و پرشکوه فوجی از  مهمترین اثر در میان فهرست دیدنی های ژاپن می باشد. این کوه از بلندترین قله های ژاپن است. مسطح بودن اطراف فوجی ابهت آن را دو چندان نموده است. فوجی که از جاذبه های دیدنی این کشور است جایگاه ویژه ‌ای در هنر و ادبیات این کشور دارد. فوجی را در سال ۲۰۱۳ در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت نموده اند.

 

قصر سلطنتی توکیو : در پایتخت سرزمین سامورایی‌ها قصر سلطنتی توکیو وجود دارد که از زیباترین دیدنی های ژاپن می باشد. این قصر از قرن ۱۷ میلادی جای مانده است. قصر را به وسیله دیوارها، باغ ها و خندق های بزرگی از توکیو جدا نموده اند. یکی از بهترین جاذبه های ژاپن، قصر سلطنتی توکیو است. هنوز نیز خانواده سلطنتی ژاپن در قسمت هایی از مجموعه این قصر زندگی می کنند. این موضوع سبب شده است که قسمتهای زیادی از قصر را به روی بازدیدکنندگان ببندند.

 

موزه صلح هیروشیما : نسبت دادن واژه زیباییهای ژاپن به هیروشیما امکان دارد نادرست باشد. چرا که این شهر در آگوست ۱۹۴۵ میلادی تحمل درد و رنج هزاران انسان با اولین بمباران اتمی تاریخ شده است.

 

بافت تاریخی کیوتو : از دیگر جاذبه های دیدنی ژاپن در توکیو که لازم است از آن دیدن کنید بافت تاریخی شهر کیوتو می باشد. اماکن دیدنی زیادی از کشور ژاپن در این شهر واقع می باشند. معبد طلایی، قصر سلطنتی کیوتو و قلعه نیجو جزو دیدنی های ژاپن در کیوتو است.

 

بازار ایچیبا کورومون : این بازار با ورودی مشکی ویژگی خاصی دارند که این ویژگی این است که هر ۲۰۰ مغازه در این بازار تمامی اقلامی که در آشپزی ژاپنی به کار برده می شود پیدا خواهد شد. محبوبیت این بازار تنها به این گزینه ختم نمی شود. بابت ورود به این بازار شما هیچ هزینه‌ای پرداخت نخواهید نمود.

 

قلعه اوساکا : قلعه اوساکا از جاذبه های دیدنی ژاپن است که قدمت بالایی دارد. این قلعه در شهر اوساکا واقع می  که در سال ۱۵۸۶ میلادی ساخته شده. این قلعه نقشی مهم را در تاریخ ژاپن و اتحاد آن ایفا می نماید. ساختمان اصلی این قلعه با گذشت زمان در طول تاریخ چندین تخریب و بازسازی گردیده است. در سال ۱۹۳۱ ساختمان فعلی را که مشابه با نسخه اصلی آن می باشد را ساخته اند.

 

جاذبه های گردشگری ژاپن, جاذبه های برتر ژاپن, معرفی جاذبه های گردشگری ژاپن

قلعه اوساکا

 

معبد آتسوتا : از جاذبه هایی که دارای اهمیت زیادی در سنت و تاریخ این کشور می باشد، می توان به مقبره آتوسا واقع در شهر ناگویا اشاره نمود. علاوه بر اهمیت مذهبی و تاریخی و زیبایی همچنین تزیینات انجام شده در این معبد آن را جزو نمادهای مهم سلطنت ژاپن به حساب می آورند.

 

پارک استودیو یونیورسال ژاپن : این پارک جزو یکی از زیر مجموعه های چهار پارک جهانی می باشد که برندهای شناخته شده در دنیا روی آن سرمایه گذاری نموده اند. این پارک برای اشخاصی که شیفته دنیای جادویی هری پاتر هستند مناسب ترین گزینه پیشنهادی می باشد.

 

دیزنی لند توکیو : پس از دیزنی لند آمریکا دیزنی لند توکیو که در ۱۵ آوریل ۱۹۸۳ افتتاح گردید بزرگترین و کامل ترین دیزنی لند در حال حاضر می باشد. دیزنی لند توکیو را در حال حاضر به ۷قسمت موضعی تقسیم نموده اند. این پارک ۴۳ جاذبه متفاوت، ۵۳ فروشگاه،۵۳ اوت لت ( یک نوع فروشگاه که حراجی های زیادی دارد) می باشد.

 

چهارراه شیبویا : چهارراه شیبویا یکی دیگر از جاذبه های دیدنی موجود در این کشور است. به احتمال زیاد عکس این چهار راه روی کارت پستال یا پوستر ها و تقویم ها به چشم شما خورده باشد. دلیل شهرت این چهار را ازدحام بیش از حد افراد در آن می باشد. وجود ایستگاه، مراکز خرید و سرگرمی در این چهار را سبب شده است که روزانه بیش از ۳ میلیون نفر از آن عبور کنند.

 

دیزنی لند توکیو,چهارراه شیبویا,اخذ ویزا کشور ژاپن با اوج آرام

چهارراه شیوبا

 

اخذ ویزا کشور ژاپن با اوج آرام

این مکان های دیدنی تا حدودی زیادی شما عزیزان را با تاریخ و فرهنگ کشور زیبای ژاپن آشنا خواهد نمود. اما ناگفته نماند این مکان ها تنها جاذبه های دیدنی ژاپن نمی باشند. جاذبه های همانند یونیورسال، جزیره اوکیناوا، پارک میمون های جیگو کودانی و ... گردشگران بسیار زیادی را به خود جلب می نماید. برای اخذ ویزا ژاپن به منظور سفر به این کشور زیبا به وب سایت اوج آرام به نشانی www.oujaram.ir مراجعه نمایید.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024