نصب کاغذ دیواری ارزان، انتخابی کم هزینه، سریع و آسان



با وجود انتخابهای متفاوت در طراحی دیوارها، استفاده از کاغذ دیواری را می توان یکی از بهترین انتخاب ها دانست زیرا با کمترین دردسر نصب می شوند و زیبایی چشم نوازی را به خانه می دهند. 

 

اگر بخواهیم به تاریخچه کاغذ دیواری نگاه کنیم به قرن 18وم می رسیم . در آن زمان به علت گران بودن و پیچیده بودن نصب دستی کاغذ دیواری ها،  ثروتمندان و اشراف خصوصا در زمان رنسانس از آن ها برا تزیین دیوار های خود استفاده می کردند. استفاده از کاغذ دیواری در آن زمان به قدری طرفدار پیدا کرد که حتی در ایران هم بسیاری را مجذوب خود کرد.

 

امروزه نیز علاوه بر زیبایی های بی بدیل کاغذ دیواری به علت خاصیت هایی همچون: محافظت از دیوار در مقابل ترک خوردن، جلوگیری از آلودگی و کثیفی دیوار، زیبایی بخشی به محیط خانه و.. به شدت توصیه می شود . همچنین دلایل دیگری نیز برای استفاده از کاغذدیواری ها موجود می باشد که ما آن ها را در ادامه برای شما عزیزان نام می بریم .

 

نصب کاغذ دیواری ارزان,تاریخچه کاغذ دیواری,مزایا استفاده از کاغذ دیواری

خرید کاغذ دیواری ارزان

 

مزایا استفاده از کاغذ دیواری

لباس دیواری برای دیوار مانند لباس دیوار می باشد. حتما با خود می پرسید چگونه امکان دارد کاغذ دیواری همچون یک لباس عمل کند؟ ما دلایل آن را برای شما نام می بریم، خودتان قضاوت کنید :

 

1. اتاق تاریک شما را روشن می کند

2. به دیوار بی روح و خشک  شما زیبایی می بخشد

4. فضای اتاق را صمیمانه تر می کند 

5. نمایانگر شخصیت شما نیز می باشد 

 

کاغذ دیواری ارزون و اقتصادی

همانطور که پیش تر گفته شد، کاغذ دیواری ها در گذشته مورد استفاده ثروتمندان قرار می گرفت و آن هم به دلیل قیمت بالای آنها و کمیاب بودنشان بود. اما حالا با پیشرفت تکنولوژی،  و تولید روزافزون انواع مختلف کاغذ دیواری (از نظر طرح، رنگ، جنس) همه افراد با هر بودجه ای میتوانند به تهیه آن بپردازند.

 

همچینین شما می توانید با قیمتی بسیار مناسب کاغذ دیواری ارزان تهیه کرده و به خانه خود روح ببخشید . همچنین نکته قابل توجه دیگری که در مورد کاغذ دیواری وجود دارد آن است که با توجه به عمر طولانی 7 الی 10 ساله ای که دارند بر خلاف دیگر دیوار پوش ها می توانند خیال شما را از هزینه کردن برای دیوار هایتان تا مدت ها آسوده کنند. 

 

اما به این نکته هم باید توجه کنید که جنس نامرغوب در بازار به شدت افزایش یافته است پس به شما پیشنهاد میکنیم از مراکز معتبری برای تهیه کاغذ و پوستر دیواری اقدام نمایید تا از خریدتان لذت ببرید.

 

کاغذ دیواری ارزون و اقتصادی,نصب کاغذ دیواری چگونه است,قابلیت تغییر آسان طرح کاغذ دیواری

ویژگی های کاغذ دیواری

 

نصب کاغذ دیواری چگونه است؟

از نکات مهم در مورد کاغذ دیواری میتوان  به نصب بی ضرر و آسان اشاره نمود. پس دیگر شما اتلاف وقتی که در زمان رنگ زدن و یا گچ کاری خانه است را نخواهید داشت. همچنین برخی از مدل های آن از مقاومت بالایی در مقابل خط و خش و ساییدگی برخوردارند.

 

از نکات دیگر کاغذ دیواری ها میتوان به ضدحساسیت بودن آنها اشاره نمود . پس شما میتوانید با خیال راحت از آنها در اتاق کودکانتان استفاده نمایید . پیشنهاد ما به شما استفاده از کاغذ دیواری pvc می باشد که بسیار کم خطر است .

 

قابلیت تغییر آسان طرح کاغذ دیواری

با پیشرفت علم کاغذ دیواری های مدرن دیگر همانند کاغذ دیواری های قدیمی نیستند که برای تعویض آن ها مجبور شوید دست به تخریب دیوار بزنید. شما به سادگی و با صرف کم ترین زمان می توانید آن ها را از دیوار خود بدون هیچگونه آسیبی جدا کنید و مدل دیگری را به دیوارهایتان بچسبانید.

 

استفاده از کاغذدیواری,دیوار پوش,مدل های کاغذ دیواری

انتخاب کاغذ دیواری با کیفیت

 

ویژگی کاغذ دیواری های با کیفیت چیست ؟

از مواد غذایی گرفته تا کالا های صنعتی ، هر کالایی ویژگی منحصر به فرد خود را دارد و ما همیشه به دنبال تهیه بهترین محصول برای خود می باشیم. به طبع کالا های ساختمانی از این امر مستثنی نیستند و ما باید دنبال محصولی با کیفیت و مرغوب باشیم تا طول عمری بیشتری داشته باشد و در نتیجه آن هزینه های ما کاهش یابد. 

 

در واقع ضرب المثلی انگلیسی هم در این زمینه وجود دارد که می گوید: من آنقدری پولدار نیستم که جنس بی کیفیت و ارزان تهیه کنم. پس در نتیجه همین امر ما باید ویژگی های یک کاغذ دیواری خوب را بدانیم تا بتوانیم بهترین انتخاب را در راستای خرید خود داشته باشیم.

 

1. قابلیت شستشو : اولین ویژگی یک کاغذ دیواری خوب، قابل شست و بودن آن می باشد . در واقع کاغذ دیواری قابل شست و شو باید با آب، دستمال نم، مواد شوینده، مایع ظرف شویی و دیگر شوینده قابلیت شست و شو داشته باشد. شما میتوانید قابلیت شست و شو بودن را از فروشند کالا بپرسید و یا با نگاهی به پشت برخی کاغذ دیواری ها میتوانید متوجه آن شوید.(به علت وجود علامت قابلیت شست و شو). و یا ممکن است در کاتالوگ محصولات آن علامت را مشاهده کنید. 

 

کاغذ دیواری ارزون و اقتصادی,نصب کاغذ دیواری چگونه است,قابلیت تغییر آسان طرح کاغذ دیواری

انتخاب کاغذ دیواری با کیفیت

 

2. مقاومت در برابر خط و خش و پارگی : کاغذ دیواری با کیفیت به علت وجود لایه ای پلاستیکی بر روی آن در برابر خط و خش های سطحی از خود مقاومت نشان می دهد و از پاره شدن جلوگیری می کند و تنها زمانی نمیتوانند مقاوم باشند که به صورت مستقیم  با چاقو روی آن بکشید؛ در این حالت امکان پاره شدن  آن بسیار زیاد است .

 

3. نصب آسان : اگر کاغذ دیواری شما از کیفیت قابل قبولی برخوردار نباشد در هنگام نصب کش می آید و در نتیجه  نصب کاغذ دیواری بسیار سخت و طاقت فرسا می باشد  و امکان دارد در میان درز هایشان فاصله بیوفته و طرح کاغذ دیواری شما دفرمه شود . 

 

4. قابلیت ترمیم : یکی دیگر از ویژگی های کاغذ دیواری های خوب آن است که اگر در اثر برخورد شی ، پارگی جزیی در آن به وجود بیاید؛ قابلیت ترمیم داشته باشد و نیاز نباشد که شما کل کاغذ دیواری را از دیوار جدا کنید. 

 

5. ضد حریق بودن : بله درست شنیدید! برخی کاغذ دیواری ها قابلیت ضدحریق دارند و همین باعث می شود تا در صورت سهل انگاری، خطر جدی ای شما و خانواده اتان را تهدید نکند. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024