معرفی رستوران‌های ایرانی در دبی



رستوران‌های ایرانی در دبی

 

دبی یکی از مدرن‌ترین شهرهای خاورمیانه به حساب می‌آید. در سفر به این شهر می‌توانید انواعی از جاذبه‌های دیدنی و مکان‌های گردشگری مختلف را ببینید. ازجمله آن‌ها می‌توان به برج خلیفه، دهکده جهانی دبی، شهربازی آی ام‌جی، موزه‌ی آینده و انواعی از مراکز خرید و سواحل زیبا اشاره کرد. از طرفی یکی از جذاب‌ترین تفریحاتی که می‌توانید در این شهر امتحان کنید، شکم گردی است.

 

انواعی از رستوران‌های مختلف با غذاهای متنوع عربی و بین‌المللی در این شهر وجود دارد. اما اگر دوست دارید در سفر به دبی غذاهای ایرانی را نیز تجربه کنید یا ذائقه‌تان به غذاهای فرنگی و عربی سازگار نیست؛ تا پایان این مقاله همراه ما باشید تا با رستوران‌های ایرانی دبی آشنا شوید.

 

رستوران شایان

اگر دوست دارید وقتی تور دبی را خریداری کردید و به این شهر سفر کردید، مزه غذاهای ایرانی را امتحان کنید به رستوران شایان بروید. این رستوران در وب‌سایت جهانی «ترپ ادوایزِر» به‌عنوان یکی از ۱۰ رستوران برتر ایرانی معرفی شده است. امتحان کردن مزه غذاهای با کیفیت این رستوران سفرتان را لذت‌بخش­تر خواهد کرد. اما فراموش نکنید که قیمت غذاهای آن کمی گران است. هر روز هفته از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۱ شب می‌توانید به این رستوران مراجعه کنید.

 

رستوران انیگما

اگر در سفرتان به شهر دبی به دنبال تجربیات لوکس و خاص هستید، به شما رستوران انیگما را معرفی می‌کنیم. در این رستوران می‌توانید غذاهای بسیار خوش‌مزه و باکیفیتی را از منوی آن سفارش دهید. فضای شیک و آرامش‌بخش این رستوران تجربه لذت‌بخشی از امتحان کردن غذاهای ایرانی به شما می‌دهد. یکی از دلایلی که باعث باکیفیت‌تر شدن غذاهای این رستوران می­شود، حضور سرآشپز باتجربه‌ای به نام امید معماریان است. برای امتحان کردن غذاهای این رستوران می‌توانید از ۱۲ ظهر تا ۴ عصر و همچنین ۶ عصر تا ۱۱ شب به آن مراجعه کنید.

 

رستوران فارسی

اگر به سراغ خرید بلیط دبی از سفرمارکت رفته‌اید تا در سریع‌ترین زمان ممکن بلیط خود را تهیه کنید و به این شهر سفر کنید؛ اما نگران این موضوع هستید که غذاهای این شهر به مذاقتان خوش نیاید، رستوران فارسی شهر دبی، این مشکل را برای شما حل می­کند. در این رستوران می‌توانید انواع خورشت، کباب و دسرهای محلی ایرانی را سفارش دهید. طعم و غذاهای این رستوران تجربه دلپذیری از سفر به دبی برای علاقه‌مندان به غذای ایرانی ایجاد می‌کند.

 

در کنار کیفیت خوب غذاها، معماری جذاب این رستوران تجربه شکم گردی در شهر دبی را جذاب­تر می­کند. در تمامی روزهای هفته از ساعت ۱۱:۳۰ ظهر تا ۲۳:۳۰ شب می‌توانید به این رستوران مراجعه کنید. این رستوران در منطقه «جمیرا تاوِرز لِیک» قرار دارد.

 

رستوران‌های ایرانی در دبی

 

رستوران آبشار

یکی دیگر از رستوران‌های ایرانی جذاب شهر دبی رستوران آبشار است. دکوراسیون داخلی این رستوران اولین چیزی است که نظر شما را به خود جلب می‌کند. در منوی آن می‌توانید انواعی از غذاهای ایرانی را سفارش دهید. اگر در فصل تابستان به سراغ تهیه بلیط هواپیما از https://safarmarket.com/flights برای سفر به دبی رفته‌اید، بعد از سفر به این شهر می‌توانید با خیال راحت به رستوران آبشار بروید و بدون آنکه نگران گرمای هوا باشید، از منوی آن غذای مورد علاقه­تان را سفارش دهید. سیستم تهویه مطبوع با کیفیت شما را از گرمای هوای دبی مصون می­دارد.

 

یکی از نکات جالب دربارة غذای این رستوران استفاده از مواد اولیه تازه است که تأثیر به سزایی در طعم و مزه غذاهایش گذاشته است. رستوران آبشار در هر روز هفته از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ نیمه‌شب به ارائه سرویس می‌پردازد.

 

رستوران پارس

یکی از رستوران‌های ایرانی نزدیک «شارجه» رستورانی به نام پارس است. از جمله ویژگی‌های جذاب این رستوران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کارکنان آموزش‌دیده
  • کیفیت خوب غذاها
  • منوی کاملی از غذاهای ایرانی
  • قیمت مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی
  • قرارگیری آن در خیابان شارجه

قبل یا بعد از مراجعه به این رستوران می‌توانید از جاذبه‌های دیدنی خیابان شارجه دبی دیدن کنید. این رستوران هر روز هفته از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۱ شب به ارائه سرویس به مشتریانش می‌پردازد.

 

رستوران ایران‌زمین

یکی از معروف‌ترین رستوران‌های ایرانی که می‌توانید در شهر دبی پیدا کنید، رستوران ایران‌زمین است. این رستوران ۳ شعبه در شهر دبی دارد که به ترتیب در سال‌های 2003، 2009 و 2013 افتتاح شده‌اند. از جمله ویژگی‌های جذاب این رستوران می‌توان به قیمت مناسب، کیفیت خوب و فضای بزرگ و جذاب آن اشاره کرد. از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ نیمه‌شب می‌توانید به شعب رستوران ایران زمین در شهر دبی مراجعه کنید.

 

رستوران‌های ایرانی در دبی

 

رستوران دانیال

یکی دیگر از بهترین رستوران‌های ایرانی دبی که می‌توانید غذاهای ایرانی باکیفیتی را از منوی آن سفارش دهید رستوران دانیال نام دارد. کیفیت خوب غذا در کنار قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ی آن می‌تواند تجربه دلپذیری از شکم گردی در رستوران‌های ایرانی دبی برای شما ایجاد کند. علاوه بر غذاهای ایرانی در این رستوران می‌توانید غذاهای عربی، چینی و ایتالیایی را سفارش دهید.

اگر حلال بودن غذاهایی که می‌خورید برایتان اهمیت دارد، به رستوران دانیال بروید. در این رستوران می‌توانید هر غذایی را که دوست دارید، با خیال راحت سفارش دهید؛ بدون آنکه نگران حلال بودن گوشت استفاده شده در آن شوید. رستوران دانیال دبی از ساعت ۱۲ ظهر تا ۴۵ دقیقه نیمه‌شب هر روز باز است.

 

رستوران بهار

اگر در سفرتان به شهر دبی به منطقه «دبی مارینا» رفتید، می‌توانید برای صرف ناهار و شام از ساعت ۱۲ ظهر تا ۰۱:۳۰ نیمه‌شب به رستوران بهار مراجعه کنید. در این رستوران می‌توانید انواعی از غذاهای ایرانی را از منوی آن سفارش دهید. اگر با دوستان یا خانواده‌تان به این رستوران مراجعه می‌کنید و آن‌ها ذائقه دیگری دارند، می‌توانند از منوی این رستوران غذاهای ایتالیایی یا عربی را نیز سفارش دهند.

 

این رستوران دو فضای باز و بسته را برای مشتریانش فراهم کرده است. شهروندان دبی و همچنین گردشگرانی که از کشورهای دیگر به این شهر می‌روند، برای امتحان کردن غذاهای خوش‌مزه این رستوران به آن مراجعه می‌کنند. چشم‌انداز جذاب این رستوران به دریا است و همین موضوع باعث خاص‌تر شدن آن نیز می‌شود.

 

رستوران انار

اگر دوست دارید در سفرتان به شهر دبی به یک رستوران ایرانی لوکس بروید، رستوران انار مناسب شما است. معماری جذاب در کنار غذاهای باکیفیتی که دست‌پخت حرفه‌ای‌ترین سرآشپزان ایرانی دبی است، تجربه بی‌نظیری را برای شما به ارمغان بیاورد. یکی از امکانات جذاب این رستوران که تجربه غذا خوردن را برای مشتریانش لذت‌بخش‌تر می‌کند، نواختن موسیقی زنده ایرانی است. اگر دلتان هوای ایران را کرد، کافی است که وارد این رستوران شوید تا چشمتان به معماری ایرانی این رستوران بیفتد و موسیقی ایرانی به گوشتان برسد. در آخر بو و مزه غذاهای آن کار خود را می­کند و شما را به یاد وطن می­اندازد.

 

رستوران شبستان

یکی از قدیمی‌ترین و بهترین رستوران‌های ایرانی دبی را می‌توانید در هتل ۵ ستاره «رادیسون بلو» پیدا کنید. این رستوران که با نام رستوران شبستان شناخته می‌شود، معماری سنتی و بسیار جذابی دارد. از جمله امکانات آن می‌توان به موسیقی زنده اشاره کرد. عمر این رستوران به بیش از 20 سال می­رسد. با مراجعه به آن می‌توانید انواعی از غذاهای زیر را سفارش دهید:

  • دسرهای ایرانی
  • خورشت
  • کباب

از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۱ شب می‌توانید به هتل پنج­ستاره رادیسون بلو بروید تا مزه غذاهای رستوران شبستان را امتحان کنید.

 

جمع‌بندی

اگر دوست دارید به شهر جذاب و مدرن دبی سفر کنید، اما نگران این هستید که غذاهای عربی یا فرنگی رستوران‌های این شهر معده شما را به هم بریزد یا ممکن است دل‌تنگ مزه غذاهای ایرانی شوید، می‌توانید به رستوران‌های ایرانی شهر دبی مراجعه کنید. در این مقاله چندین رستوران ایرانی این شهر را معرفی کردیم. کافی است که نام این رستوران‌ها را به زبان انگلیسی در گوگل سرچ کنید تا آدرس آن بر روی نقشه به شما نمایش داده شود تا متناسب با محل قرار گیری شما نزدیک‌ترین رستوران ایرانی شهر دبی را پیدا کنید.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024