انواع پیراهن مردانه را بشناسید تا همیشه یک مدل پیراهن نپوشید!



انواع پیراهن مردانه

 

دنیای مد مردانه بسیار پویا و متنوع است و خیلی راحت می توانید در آن انواع استایل ها، مدل ها، طرح ها و رنگ ها را ببینید و از بین آنها انتخاب کنید. در میان اقلام ضروری کمد لباس مردانه، پیراهن جایگاه ویژه ای دارد. پیراهن‌، لباس همه‌کاره‌ایست که می‌توان آن‌ها را برای موقعیت‌های مختلف، از مراسم رسمی گرفته تا یک رویداد غیررسمی پوشید.

 

انواع پیراهن مردانه

دو نوع اصلی برای پیراهن مردانه تعریف میشود: 

 رسمی

پیراهن رسمی، کلاسیک یا مجلسی، یکی از محبوب ترین لباس ها نزد آقایان است که خود دسته بندی های مختلفی دارد مانند یقه انگلیسی، یقه دیپلمات و... . نوع یقه انگلیسی با کت و شلوار و کروات ست می شود و استایل بسیار زیبا و شیکی را خلق می کند. یقه دیپلمات برای قرارگیری پاپیون مناسب است و اما بدون پاپیون هم می توان از آن استفاده نمود.

 

اگر به دنبال ساخت ست مردانه شیک برای مهمانی و مجالس هستید، می توانید پیراهن کلاسیک ساده برند و مارک دار را با شلوار، کروات و کت مناسب ست کنید. به یاد داشته باشید که مدل های طرح دار را نباید با کروات یا کت طرح دار بپوشید.

 

اسپرت

استایل اسپرت همیشه جذابیت خاص خود را دارد و مورد پسند اکثر آقایان و خانم ها است. مدل اسپرت خود شامل دو دسته آزاد و جذب بوده که براساس وزن و هیکل خود می توانید هرکدام را انتخاب کنید.

 

پیراهن هایی همچون هاوایی و پلنگی در دسته اسپرت قرار دارند. رنگ های روشن مثل آبی، سبز روشن و صورتی برای طرح های اسپرت بسیار پرطرفدار هستند.

 

پیراهن مردانه دایان شاپ از 149  تا 619 تومان

 

اما در ادامه به دسته بندی متفاوتی از پیراهن مردانه اشاره خواهیم کرد:

 

۱. سفید کلاسیک

 

پیراهن سفید کلاسیک

 

پیراهن سفید کلاسیک یکی از اجزای اصلی کمد لباس هر مردی است. علت اهمیتش این است که از پنبه ترد و سفید ساخته شده و ظرافت و پیچیدگی را به نمایش می گذارند (البته اگر واقعا جنس پنبه ای و بدون مواد آن را بخرید). پیراهن سفید برای مناسبت های رسمی، جلسات کاری و مصاحبه های شغلی ایده آل است. بخصوص اگر آن را با یک کت و شلوار و کراوات مناسب ست کنید تا ظاهری تمیز داشته باشید که عملا هیچوقت از مد نمی افتد.

 

۲. پیراهن آکسفورد

 

پیراهن مردانه آکسفورد

 

پیراهن آکسفورد به دلیل ظاهر غیررسمی و در عین حال هوشمندانه اش شناخته شده است. پارچه این مدل کمی سنگین تر و با بافت سبدبافی است که باعث راحتی و دوام آن می شود. پیراهن‌های آکسفورد برای محیط‌های تجاری و غیر رسمی مناسب هستند و می‌توانید آن را با کراوات یا بدون کراوات بپوشید. این مدل با شلوار چینو و جین خیلی خوب ست می شود و برای ایجاد یک استایل همه کاره و روزمره عالی به نظر می رسد.

 

۳. پیراهن آستین فرانسوی

 

پیراهن آستین فرانسوی

 

برای کسانی که می خواهند ظرافت را به استایل خود اضافه کنند، پیراهن آستین فرانسوی یک انتخاب عالی است. این پیراهن‌ها دارای سرآستین‌های بلندی هستند که به عقب تا شده و با دکمه‌های سرآستین بسته می‌شوند. پیراهن آستین فرانسوی برای رویدادهای رسمی، با یک کراوات مشکی و برای ایجاد ظاهری جسورانه، عالی هستند. این مدل را با یک کت و شلوار مناسب و دکمه سرآستین باکیفیت ست کنید تا ظاهری متمایز داشته باشید.

 

۴. پیراهن راه راه

 

پیراهن راه راه

 

پیراهن‌های راه راه در ابعاد و رنگ‌های مختلفی وجود دارند. این پیراهن ها با حفظ ظاهر حرفه ای، لمسی از سلیقه و شخصیت به استایل شما می بخشند. این مدل برای محیط های تجاری مناسب است و می توانید آن را با کت و شلوارهای تک رنگ بپوشید و یک تیپ کلاسیک بسازید.

 

۵. پیراهن چهارخانه

 

پیراهن چهار خانه

 

پیراهن‌های چهارخانه ظاهری آرام‌تر و غیررسمی‌تر را ارائه می‌دهند که این باعث می شود برای موقعیت‌های خودمانه و دوستانه عالی باشند. این مدل به خوبی با کت‌ اسپرت، بلیزر یا حتی بدون کت و با شلوار جین ست می‌شوند تا ظاهری شیک و آرام ارائه دهند. پیراهن چهارخانه اوج جذابیت هر مردی در ملاقات های دوستانه است.

 

۶. پیراهن جین

پیراهن جین یا لی یک پیچ و تاب مدرن در ردیف پیراهن های سنتی است. این مدل ظاهری پرهیجان و در عین حال پیچیده ارائه می دهد و می تواند با استایل های مختلف ست شود. پیراهن جین را با شلوار چینو یا شلوار جین ست کنید تا یک تیپ همه کاره و امروزی داشته باشید.

 

پیراهن جین

 

۷. پیراهن کتانی

پیراهن های کتانی برای هوای گرم مناسب هستند. پارچه سبک و قابل تنفسی که دارند، آنها را به انتخابی عالی برای عروسی های تابستانی، رویدادهای ساحلی یا مجالس غیررسمی در فضای باز تبدیل می کند. پیراهن های کتانی اغلب دارای تناسب آرامی هستند که راحتی را به ارمغان می آورد.

 

پیراهن کتانی

 

۸. پیراهن تاکسیدو

وقتی صحبت از رویدادهای رسمی مانند عروسی یا جشن می شود، پیراهن تاکسیدو یکی از ضروریات است. این پیراهن ها دارای پلیسه، یقه نوک بال یا پاپیونی و جلوی تخت هستند. طبیعتا این مدل پیراهن برای پوشیدن با تاکسیدو طراحی شده‌ و نمی توان با آن استایل های غیررسمی ایجاد کرد.

 

پیراهن تاکسیدو

 

نتیجه

پیراهن‌های مردانه در سبک‌ها و پارچه‌های متنوعی عرضه می‌شوند که هر کدام برای موقعیت‌های مختلف و ترجیحات شخصی مناسب هستند. با درک ویژگی ها و تناسب هر نوع، می توانید یک مجموعه پیراهن باکمالات (!) بسازید که تمام نیازهای تیپ و استایل های مختلف شما را برآورده کند. از پیراهن لباس سفید کلاسیک برای مصاحبه شغلی، تا پیراهن چهارخانه برای رویدادهای غیر رسمی، و یا حتی یک پیراهن تاکسیدو برای مراسم های فوق رسمی، برای هر لحظه از زندگی یک پیراهن مناسب برای شما وجود دارد. بنابراین، این گزینه ها را بررسی کنید، استایل خود را بیابید، و با انتخاب پیراهن های مناسب از رویدادهای زندگی تان لذت ببرید.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024