رزرو هتل های کیش برای اقامت زمستانه



هتل کیش

 

رزرو هتل های کیش می‌تواند پروسه‌ای هیجان انگیز و جذاب باشد و شروع ماجراجویی شما را مشخص کند. جزیره کیش در تمام فصل‌های سال جذاب و دیدنی است. البته اگر کمی هوشمندانه برای سفر به این جزیره تصمیم بگیرید، می‌توانید اقامتی فوق لوکس در هتل‌ های کیش با بهترین قیمت‌ها تجربه کنید. جزیره کیش منبع تفریحات و جاذبه‌های خاص و متفاوت است. هیچ کس نمی‌تواند در مقابل تفریحات بی‌نظیر آن مقاومت کند. جاذبه‌ها و تفریحاتی که همانند آن را در هیچ نقطه دیگری از ایران نمی‌توانید مشاهده کنید. البته اگر در فصل خاص خودش عازم این جزیره شوید، بدون شک سفری پرخاطره‌تر را برای خود و همراهانتان رقم خواهید زد.

 

اقامت در کدام فصل از جزیره کیش !؟

همانطور که می‌دانید بهترین فصل سفر به جزیره کیش را ۶ ماهه دوم سال می‌دانند، این جزیره آب و هوای گرم و به شدت مرطوبی دارد و تابستان‌ها در این جزیره می‌تواند کمی طاقت فرسا باشد. البته تصور نکنید که جزیره کیش در فصل تابستان مهمان و گردشگر ندارد چرا که فصل تابستان هم از فصل‌های پرطرفدار در جزیره کیش به حساب می‌آید و کم نیستند افرادی که تابستان را برای سفر به این جزیره انتخاب می‌کنند. ولی هدف ما در این مطلب معرفی هتل‌هایی است که شما می‌توانید در فصل زمستان برای اقامت خود در جزیره کیش انتخاب کنید

 

هتل ترنج جزیره کیش

هتل های کیش

 

اولین هتلی که قصد داریم به شما معرفی کنیم هتل ترنج نام دارد. این هتل یکی از لوکس‌ترین و جذاب‌ترین هتل‌های جزیره کیش به حساب می‌آید که در سال ۱۳۹۲ طرح احداث آن شروع شد و در سال ۱۳۹۴ رسماً فعالیت خود را آغاز کرد. هتلی ۵ ستاره در شمال غرب جزیره کیش و در یکی از بکرترین منطقه‌های این جزیره که اقامتی فراموش نشدنی را برای شما رقم می‌زند. شاید ندانید که طرح این هتل از بالا شبیه به طرح ترنج ایرانی است و با بالکن‌های اختصاصی و کف‌های شیشه‌ای به شما کمک می‌کند که رویای همیشگی انسان یعنی راه رفتن بر روی سطح آب را تحقق ببخشید.

 

این هتل جذاب در جزیره کیش از ۵ ستاره‌های منحصر به فردی است که با 100 سوئیت و واحد اقامتی بهترین خدمات رفاهی را برای شما در نظر گرفته است و در مسیری به طول یک کیلومتر تمام اتاقک‌های آن به یکدیگر متصل شده‌اند. در این هتل شما شاهد همنشینی مسالمت آمیز انسان با موجودات دریا و تماشای بی‌واسطه طلوع و غروب خورشید از پنجره‌های واحدهای اقامتی خود هستید. ضمن اینکه این هتل یکی از بهترین اقامتگاه‌ها برای سفر زمستانه شما به جزیره کیش محسوب می‌شود.

 

هتل مارینا پارک جزیره کیش

رزرو هتل های کیش

 

هتل مارینا کیش از دیگر هتل‌هایی است که می‌توانید در اقامت زمستانه خود روی آن حساب کنید. این هتل در سال ۱۳۹۸ در زمینی به مساحت ۱۰ هکتار احداث شده و با ظاهر و معماری منحصر به فرد خود اقامتی متفاوت را در جزیره کیش برای شما رقم می‌زند. این مجموعه عظیم در مجموع 186 اتاق و واحد اقامتی در آن وجود دارد که با بهترین و به روزترین امکانات تجهیز شده‌اند. از جاذبه هتل مارینا کیش می‌توان به محوطه سبز و گلکاری شده آن اشاره کرد که در کنار آبنماها و درخت‌ها و درختچه‌هایش فضایی خارق العاده را برای گردشگران و مهمانان خود خلق می‌کند.

 

این مجموعه تنها مارینا هتل ایران در جزیره کیش است. هتل مارینا از دو طرف به ساحل مرجان خلیج فارس اشراف داشته و منظره بیشتر اتاق‌های آن سواحل خلیج همیشگی فارس هستند. همچنین در این هتل یک رستوران در طبقه دوم و یک کافی شاپ هم در این طبقه جانمایی شده‌اند. از دیگر امکانات آن می‌توان به فروشگاه و غرفه، چایخانه سنتی، ترانسفر فرودگاهی، پارکینگ، اینترنت رایگان، سالن مهمانی، جلسات کاری، همایش، استخر، سونا، جکوزی، سالن ماساژ، سالن بدنسازی، تاکسی سرویس و غیره اشاره کرد.

 

هتل داریوش جزیره کیش

آخرین هتلی که قصد داریم برای اقامت‌های زمستانی شما آن را معرفی کنیم، هتل داریوش کیش است. این هتل در سال ۱۳۸۳ با ۵ ستاره فعالیت خود را آغاز کرد و در سال ۱۳۹۶ با هدف ارتقا سطح خدمات و افزایش کیفیت آن‌ها به طور کامل مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل 3 طبقه با ۱۸۶ سوئیت اتاق و واحد اقامتی بهترین و مرفه‌ترین امکانات پذیرایی را برای گردشگران و مهمانان جزیره کیش فراهم کرده است. هتل داریوش کیش با ایده اولیه و کانسپت مجموعه پاسارگاد و تخت جمشید ساخته شده و در همان نگاه اول شکوه و عظمت واقعی مجموعه تخت جمشید را به شما منتقل می‌کند.

 

هتل داریوش برای سفرهای زمستانه شما مناسب است چون ساحل اختصاصی داشته و فاصله آن تا کرانه‌های آبی خلیج فارس کوتاه و اندک است. اتاق‌های این هتل تنوع بسیار زیادی دارند و هر سلیقه‌ای را به هر سختی راضی می‌کنند. البته ناگفته نماند که مجموعه ویلایی این هتل از پذیرش دور بوده و مسیری نه چندان راحت و مستقیم دارد که می‌تواند دسترسی را برای افراد معلول و مسن با مشکل روبرو کند.

 

از امکانات متنوع این هتل می‌توان به سالن بدنسازی، استخر، سونا، جکوزی، فروشگاه‌ها، غرفه، ترانسفر رایگان فرودگاهی، صندوق امانات، دستگاه خودپرداز، تاکسی سرویس، کافی شاپ، رستوران، رستوران فست فود، سالن صبحانه خوری، فضای سبز، زمین تنیس، سالن بیلیارد، اتاق ماساژ، کارمندان و پرسنل مسلط به زبان انگلیسی و فرانسوی، اتاق بازی، روم سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته، لاندری، خدمات بیدار باش، صبحانه در اتاق، ناهار در اتاق، خدمات باربری، خدمات تور، اتاق چمدان و غیره اشاره کرد.

 

اقامتی خاطره انگیز و زمستانه در جزیره کیش

شما در تمام هتل‌های جزیره کیش می‌توانید اقامتی خاص و جذاب را در تمام فصول تجربه کنید. البته برخی از هتل‌ها به دلیل داشتن امکانات و تفریحات متنوعی مانند ساحل اختصاصی یا تفریحات آبی، اقامتی متفاوت و جذاب‌تر را برای شما رقم می‌زنند. در هر حال اگر در فصولی که مناسب برای سفر به جزیره کیش هستند قصد عزیمت به این جزیره را داشتید، توصیه می‌کنیم که حتماً هتل و محل اقامت خود را با هماهنگی مجموعه‌های گردشگری ماهر و با تجربه مانند اسنپ تریپ رزرو کنید. شاید باور نکنید اما در برخی از اوقات و فصول سال خصوصاً شش ماهه دوم سال جزیره کیش بسیار شلوغ است و هتل‌های آن بیشتر با رزروهای از پیش تعیین شده، پر شده‌اند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024