جاروبرقی رباتیک، جاروی همه چی خور



جاروبرقی رباتیک

جاروبرقی رباتیک

 

جاروبرقی رباتیک یکی از جدیدترین محصولاتی زاده‌ تکنولوژی به روز دنیا است. این دستگاه یک وسیله با کارکرد مستقل بوده که نیازی به هدایت افراد ندارد؛ تنها کافی است آن را روشن کرده و اجازه دهید که کار خود را به اتمام برساند. این جاروبرقی‌ها با استفاده از امکانات هوشمند خود روی سطح زمین حرکت کرده و گرد و خاک و آشغال‌ها را پاک می‌کنند. امروزه برندهای مختلفی تولید کننده جاروبرقی‌های رباتیک هستند. 

 

جاروبرقی‌های رباتیک مزایای بسیار زیادی برای افراد دارند که مهم‌ترین آن‌ها «صرفه جویی در زمان» است. از آنجایی که در دنیای پرمشغله امروز افراد فرصت زیادی برای رسیدگی به کارهای خانه را ندارند، این دسته از لوازم خانگی که به طور خودکار کارهای سنگین را انجام می‌دهند، مثل ماشین ظرفشویی و جاروبرقی رباتیک، یک موهبت محسوب می‌شوند. هیچ انرژی یا هزینه اضافی برای کارکرد جاروبرقی رباتیک لازم نیست؛ تنها کافی است این جاروها را در محل مخصوص شارژ کنید، آن‌ها را تنظیم کنید و در نهایت پس از روشن کردن نظاره‌گر عملکرد بی‌نظیرشان بمانید.

 

جاروبرقی رباتیک

جاروبرقی رباتیک درست به مانند یک ربات، قطعه‌ای هوشمند است که با داشتن لیزر و دوربین داخلی عقب و جلو، می‌توانند سطوح صاف را تمیز کنند. تنظیم این جاروبرقی‌ها نیاز به مهارت خاصی ندارد و تنها با فعال کردن یک دکمه به کار می‌افتند. جاروبرقی رباتیک یک انتخاب مناسب برای منزل، محل کار و مکان‌هایی است که جارو کشیدن آن‌ها مستلزم وقت و زمان زیادی است. 

 

این جاروبرقی‌ها علاوه بر پاک کردن زمین از ضاعدات جامد، دارای مخازن آب بوده که به آن‌ها این امکان را می‌دهد پس از جارو کشیدن زمین را برق انداخته و موجب درخشندگی آن شوند. 

 

انواع جاروبرقی‌های رباتیک

انواع جاروبرقی‌های رباتیک

 

قیمت جاروبرقی رباتیک

تعیین قیمت جاروبرقی رباتیک به عوامل مختلفی بستگی دارد. اینکه افراد جاروبرقی رباتیک را از چه مرکزی و با چه برندی خریداری می‌کنند، در قیمت این جاروبرقی‌ها موثر است. به طور کلی می‌توان عوامل موثر بر قیمت جاروبرقی‌های رباتیک را به موارد زیر دسته‌بندی کرد:

 

برند تولید کننده جاروبرقی رباتیک

 از جمله مهم‌ترین عوامل موثر بر قیمت جاروبرقی رباتیک، برند آن است. امروزه برندهای معتبری در سراسر جهان تولید کننده جاروبرقی رباتیک هستند.

 

• برند شیائومی

پیشتازترین این برندها، شیائومی است. جاروبرقی رباتیک شیائومی هم کارکرد بهتری از باقی جاروبرقی‌های رباتیک داشته و هم از قیمت بالاتری برخوردار است. البته لازم به ذکر است جاروبرقی‌های رباتیک از برند شیائومی مدل‌های مختلفی دارند که هر کدام از آن‌ها متفاوت هستند و آپشن‌های متنوعی دارند. 

 

• برند ویومی

یکی دیگر از برندهای تولید کننده جاروبرقی‌های رباتیک، ویومی است. ویومی یک برند قدیمی و معتبر در زمینه ساخت جاروبرقی رباتیک است و برخی از آپشن‌های موجود درجاروهای رباتیک این برند با شیائومی رقابت می‌کنند. می‌توان گفت هر برند محصول معتبرتر و قدیمی‌تر باشد، قیمت آن محصول نیز بالاتر و تولیدات آن نیز گسترده‌تر است.

 

• برند فکر

جاروبرقی‌های رباتیک فکر نیز در انواع و اقسام مدل‌ها در دسترس مردم قرار می‌گیرند. فکر یکی از معروف‌ترین برندهای آلمانی تولید کننده جارو رباتیک است که امکانات بی‌نظیری را به جاروبرقی‌های خود اضافه کرده است.    برندهای دیگری مانند لادیستو، دریم و فیلیپس نیز تولید کننده جاروبرقی رباتیک هستند. همگی این برندها مدل‌های متنوعی از این جاروها را در بر دارند که هر کدام مشمول هزینه‌های متفاوتی هستند.

 

خرید جاروبرقی رباتیک

خرید جاروبرقی رباتیک

 

مرکز فروش جاروبرقی رباتیک

افراد به روش‌های مختلفی نسبت به خرید جاروبرقی رباتیک اقدام می‌کنند. برخی‌ها به منزله خرید حضوری به خیابان‌ها، شعب و نمایندگی‌های مرتبط با فروش این محصول سر می‌زنند. برخی دیگر نیز با خرید آنلاین جاروبرقی رباتیک کار را یکسره می‌کنند. کدام روش خرید بهتر است؟ سوال خوبی است. هر روش خرید مزیت‌های مربوط به خود را دارد؛ برای مثال افراد با خرید حضوری به طور مستقیم با محصول آشنا شده و آن را نظاره می‌کنند، این در حالی است که با خرید آنلاین در وقت و هزینه خود صرفه جویی می‌کنند. به طور کلی مرکز فروش جاروبرقی رباتیک در قیمت آن موثر است چرا که برخی مراکز و نمایندگی‌ها کارمزد بیشتری از محصول دریافت می‌کنند.

 

تحریم‌ها علیه کشور ایران

تمامی برندهای تولید کننده جاروبرقی رباتیک متعلق به خارج از ایران هستند و به دلار خرید و فروش می‌شوند. تصور کنید قیمت دلار تا چه اندازه می‌تواند روی قیمت جاروبرقی رباتیک موثر باشد. با بالا رفتن و پایین آمدن قیمت دلار شاهد هزینه‌های متفاوتی خواهیم بود.

 

معایب جاروبرقی رباتیک

برخلاف تصور عموم مردم، جاروبرقی رباتیک علاوه بر داشتن مزایای بی‌اندازه معایبی نیز دارد که باعث به وجود آمدن مشکلاتی در تمیزی خانه می‌شود. برخی از معایب جاروبرقی‌های رباتیک به شرح زیر هستند:

 

• جاروبرقی رباتیک مناسب سطوح ناهموار نیست

سطوح ناهموار از جمله پله و سکو می‌توانند جزء عناصر جدانشدنی خانه یا محل کار باشند. به هر حال لازم به ذکر است که جاروبرقی‌های رباتیک نمی‌توانند پله را تمیز کنند؛ این نکته‌ای است که پیش از خرید باید به آن توجه داشت.

 

• جاروبرقی رباتیک به خوبی جاروبرقی‌های عادی سطوح را تمیز نمی‌کنند

جاروبرقی رباتیک زمانی بهترین عملکرد را از خود نشان می‌دهد که گرد و غبار خانه یا محل کار بیشتر از آشغال‌های ریز آن باشد؛ زیرا این جاروبرقی‌ها برای تمیز کردن آشغال‌های ریز مثل خرده نان، خوراکی و غیره مناسب نیستند و در این زمان عملکرد خوبی را از خود نشان نمی‌دهند. برای خانواده‌های پرجمعیت استفاده از جاروبرقی معمولی بهتر از جاروبرقی رباتیک است.

 

• عمر باطری جاروبرقی رباتیک کوتاه است

باطری جاروبرقی‌های رباتیک از آن‌جایی که به انرژی زیادی برای کار نیاز دارند و همچنین ولتاژ بالای کاری دارند، عمر زیادی نداشته و ممکن است تنها چند سال مهمان خانه‌های شما باشند.

 

• جاروبرقی رباتیک هزینه بالایی دارد

قیمت جاروبرقی‌های رباتیک نسبت به جاروهای عادی بالاتر است. علاوه بر آن، چنانچه قطعه‌ای از این جاروها خراب شود یا بشکند، هزینه پرداخت آن‌ها بیشتر است.

 

سخن پایانی

ویم کالا یک وبسایت فروشگاهی است که به هم‌وطنان عزیز این امکان را می‌دهد تا به راحت‌ترین شکل ممکن و بدون دردسر، کالاهای مورد نیاز خود را سفارش دهند. فروشگاه معتبر ویم کالا به تمام استان‌های بزرگ ایران محصولات خود را از طریق سایت ارائه می دهد و شما می‌توانید از این سایت لوازم خانگی مد نظرتان را خریداری کنید. تنها کافی‌ است به وبسایت رسمی ویم کالا مراجعه کرده، محصول خود را انتخاب کنید و به راحتی صاحب لوازم دلخواه خود شوید.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024