در روز ولادت امام رضا(ع) برای همه رضاهای شهر پیامک ارسال کنید



پنل‌های ارسال پیامک

پنل‌های ارسال پیامک

 

مناسبت‌های مختلفی در تقویم وجود دارد که بسیاری از مشاغل و کسب‌وکارها جهت برقراری تعامل بیشتر از آن‌ها استفاده کرده و برای مشتریان خود پیامک‌های تبلیغاتی ارسال می‌کنند.

 

یکی از این مناسبت‌ها که در تقویم ما ایرانی‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است، ولادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت امام رضا(ع) بوده که در سال 1402 مصادف با 10ام خرداد ماه شده است. از این رو بسیاری از کسب‌وکارها هم نمونه پیامک مذهبی و هم پیامک‌های حاوی پیشنهادات ویژه که دارای کد تخفیف است را از طریق پنل‌های ارسال پیامک انبوه برای مشتریان خود ارسال می‌کنند. همچنین مشاغل می‌توانند به صورت شخصی‌سازی شده برای مشتریان خود پیامک ارسال کنند، به طور مثال در روز ولادت امام رضا(ع) برای تمام مشتریانی که اسم آن‌ها رضاست می‌توان پیامک ارسال کرد.

 

همه من را رضا صدا می‌زنند

پنل‌های ارسال پیامک، روش تبلیغاتی بسیار منعطفی‌ست که مشاغل و کسب‌وکارها می‌توانند با داشتن کمی خلاقیت، از آن استفاده کرده و کاری کنند که مخاطبان آن‌ها ببینند. به طور مثال، اگر پیامک‌های تبلیغاتی یا ارسال پیامک تبریک در روز ولادت امام رضا، برای افرادی که نام آن‌ها رضاست بسیار هیجان‌انگیز باشد، به گوش سایر مخاطبان خواهد رسید و آن‌ها هم ترغیب می‌شوند حتی برای یک مرتبه هم که شده از شما خرید کنند و شماره تلفن خود را در اختیار شما قرار داده و منتظر پیامک‌های شخصی‌سازی شده همراه با نام آن‌ها حاوی پیشنهادات ویژه از سوی کسب‌وکار باشند. 

 

پنل اس ام اس بهترین راه برقراری ارتباط با رضاهای شهر است

فرقی نمی‌کند در چه زمینه‌ای فعالیت می‌کنید و مخاطبین شما چه کسانی هستند، مهم این است که بتوانید با آن‌ها در ارتباط باشید. این در ارتباط بودن باعث می‌شود در هر زمینه‌ای بتوانید موفق عمل کنید. مشترکین تلفن‌های همراه ترجیح می‌دهد اعلانات و اطلاعیه‌های مهم را از طریق سیستم پیام کوتاه دریافت کنند. این امر موجب شده است که علاوه‌بر صاحبین مشاغل و کسب‌وکارها، اداره‌ها، بانک‌ها مراکز پستی و خدماتی و همچنین هیئت‌های مذهبی نیز از پنل‌های ارسال اس ام اس استفاده کرده و با مخاطبان خود در ارتباط باشند. پنل اس ام اس در واقع نرم‌افزاری است در فضای اینترنت، که به کسب‌وکارها امکان می‌دهد تا مخاطبان خود را بهتر مدیریت کرده و برای آنان پیامک انبوه ارسال کنند. هر پنل اس ام اس دارای دفترچه تلفن است که حاوی شماره تلفن‌های مخاطبین و همچنین لیست‌های طبقه بندی شده شامل: جنسیت، سن، منطقه، شغل و ... که با استفاده از آن کسب‌وکارها می‌توانند برای مخاطبین خود پیامک ارسال کند.

 

از قابلیت‌های پنل‌ اس ام اس می‌توان به، امکان ارسال پیامک انبوه اشاره کرد که کسب‌وکارها می‌توانند با استفاده از شماره‌هایی که در پایگاه داده خود ثبت کرده‌اند یا با توجه به دسته‌بندی پنل برای مخاطبان پیامک ارسال کنند. 

 

همچنین یکی دیگر ارزش‌مندترین قابلیت‌های پنل‌ اس ام اس، امکان دریافت پیامک از سوی مخاطبان است، که موجب تعامل بیشتر با مخاطبان می‌شود. 

 

پنل اس ام اس

پنل اس ام اس

 

از دیگر مزایای پنل اس ام اس، قابلیت گزارش‌گیری است. این گزینه به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد تا تعداد کل پیام‌های ارسال شده، پیام‌های دلیور شده و تعداد پیام‌های ارسال نشده را بررسی کنند. 

 

امکان دسته‌بندی مخاطبان یکی دیگر خدمات با ارزش پنل اس ام اس است. دسته بندی به کسب‌وکارها امکان می‌دهد برای مخاطبان هدف خود، با توجه به به متن پیام، اعلانات و هشدارها پیامک مورد نظر خود ارسال کنید. به طور مثال پیامک‌های تبریک فقط برای افرادی نام کوچک آن‌ها رضاست.

 

یکی از مهم‌ترین کاربردهای ارسال پیامک‌های انبوه علاوه‌بر تبلیغات، ارسال پیامک‌های مناسبتی و همچنین ارسال پیامک‌های اطلاع رسانی از برگزاری جشن‌ها و ایام سوگواری است که با استفاده از پنل اس ام اس برای هیئت‌ مذهبی می‌توان برای مخاطبان ارسال کرد. از دیگر کاربرد‌های پنل اس ام اس برای هیئت‌های مذهبی می‌توان به اطلاع‌رسانی زمان برگزاری مراسم‌ها، اطلاع‌رسانی از شروع کلاس‌های مذهبی و قرآنی، ارسال پیامک‌هایی جهت امور خیریه، ارسال و دریافت نظرسنجی‌های مربوط به امور محله، نظرسنجی در مورد برگزاری مراسم و همچنین امکان ارتباط با مردم در خصوص مسائل شرعی و مذهبی اشاره کرد.

 

 ارسال پیامک‌های انبوه یکی از روش‌های نوین جهت ایجاد ارتباط و تعامل بیشتر مردم است، مشترکین تلفن‌های همراه، به طور میانگین روزانه 26 پیام کوتاه ارسال می‌کنند. حال اگر این ارسال و دریافت پیامک به صورت هدفمند صورت پذیرد و مشاغل و گروه‌های خدماتی مختلفی مثل هیئت‌های مذهبی نیز از آن استفاده کنند، باعث می‌شود تعامل و ارتباط بیشتر مردم با یکدیگر شده و همچنین در مواردی که اطلاع رسانی‌ها باید خیلی سریع انجام شود، با استفاده از پنل‌های پیامکی می‌توان به راحتی برای انبوهی از مخاطبان در سریع‌ترین زمان ممکن پیامک ارسال کرد. همچنین استفاده پنل‌های اس ام اس بسیار راحت بوده و برای راه‌اندازی آن نیازی به استخدام نیروی متخصص نیست. از طرف دیگر، ارسال پیامک‌های انبوه روشی بسیار مقرون‌به‌صرفه برای مشاغل و کسب‌وکارهای مختلف است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024