جعبه طلقی بهتر است یا جعبه هارد باکس و یا جعبه مقوایی ؟



جعبه طلقی بهتر است یا جعبه هارد باکس و یا جعبه مقوایی ؟

 

چاپ جعبه جز پرفروشترین و کاربردی ترین خدمات چاپ برای محصولات به شمار می آید. جعبه طلقی اغلب توسط کسب و کارهای کوچک مورد استفاده قرار می گیرد. هارد باکس ها اغلب مشتریان لاکچری دارد. ما قرار است در ادامه در مورد کاربردهای این 3 نوع جعبه بیشتر با شما صحبت کنیم، پس با ما همراه باشید.

 

جعبه طلقی چیست؟

جعبه طلقی نوعی جعبه می باشد که از ورق پلاستیک شفاف یا pvc ساخته شده اند و دارای گرماژ 300 گرم می باشند که ضخامت مناسبی بوده و کیفیت بسیار خوبی به جعبه می دهد. بدلیل ظاهر شفاف، محتوایات و محصول داخل آن به راحتی دیده می شود که می تواند به مشتریان هنگام خرید دید بهتری داده و تصمیم گیری برای خرید را آسان کند. ابن جعبه ها اغلب برای محصولاتی مانند شمع، عروسک و غیره استفاده می شوند.

 

جعبه هاردباکس چیست؟

 

جعبه هاردباکس چیست؟

 

تولید و چاپ جعبه هارد باکس از مقوای ضخیم و یا چوب با انواع روکش ها ساخته شده و دارای ظاهر لوکس و شکیلی هستند. این جعبه ها به نسبت دیگر جعبه ها قیمت بسیار بیشتری دارند و اغلب برای بسته بندی محصولات گران قیمت و لاکچری مانند طلا و جواهر، ساعت، عطر و ادکلن و غیره استفاده می شوند.

 

جعبه مقوایی چیست؟

جعبه های مقوایی اغلب از دو نوع مقوا تولید می شوند. مقواهای راه راه که به آن ایفلوت نیز می گویند که قیمت مناسبی داشته و قابل بازیافت هستند و استحکام بالای آن ها، آن ها را برای حمل و نقل و ارسال ایمن محصولات مناسب می کند. نوع دیگر جعبه های مقوایی، جعبه های ایندربرد هستند که کیفیت چاپ بسیار خوبی داشته و قابلیت انواع چاپ را دارند. آن ها جعبه های زیبا و جذابی هستند که توجه مشتریان را جلب می کنند و استحکام به نسبت کمتری نسبت به جعبه های ایفلوت دارند. از این جعبه های بخصوص برای بسته بندی اقلام صنایع غذایی استفاده زیادی می شود.

 

مزایای جعبه طلقی چیست؟

مهم ترین و ساده ترین مزیت جعبه های طلقی ظاهر شفاف آن هاست که به مشتریان امکان مشاهده ی محصول را به خوبی می دهند. در نتیجه مشتری به راحتی می تواند برای خرید محصولات تصمیم گیری کند. دیگر اینکه این جعبه ها بسیار زیبا هستند و ظاهر جذابی دارند. آن ها با توجه به ضخامت کمی که دارند استحکام بالایی داشته و با راحتی پاره نمی شوند. جعبه های طلقی بسیار سبک هستند و فضای بسیار کمی را اشغال می کنند. مونتاژ کردن آن ها به سادگی صورت می گیرد و کاربرد بسیار زیادی در صنعت بسته بندی دارند.

 

مزایای جعبه هاردباکس چیست؟

انتخاب یک جعبه هاردباکس برای بسته بندی و حمل و نقل شما مزایای زیادی دارد که یکی از بزرگترین آن ها این است که چقدر می توانند قابل تنظیم باشند. رنگ ‌ها، فضای داخلی آستر، پوشش بیرونی و ویژگی ‌های بیشتر را می ‌توان تنظیم کرد تا این جعبه‌ ها زیبا و چشم ‌نواز شوند.

 

طراحی مستحکم نیز کیفیت را به محصولات بسته بندی می بخشد. این دلیل بزرگی است که چرا دستگاه های پیچیده مانند آیفون در چنین جعبه هایی حمل می شوند. این جعبه ها نه تنها کیفیت بالایی دارند، بلکه نسبت به انواع استانداردتر ساده تر و ظریف تر هستند. جعبه های هارباکس بسیار زیبا و شیک هستند و بسته بندی را لوکس می کنند. آن ها برای بسته بندی اقلام لوکس گزینه ای ایده آل می باشند.

 

مزایای جعبه مقوایی چیست؟

ممکن است بپرسید وقتی جعبه های هاردباکس بسیار تصفیه شده اند، جذابیت جعبه مقوایی چیست؟ برای مثال، آن ها فوق العاده سبک وزن هستند، که حمل و نقل و جابجایی آن ها را آسان می کند. جعبه‌ های راه راه نیز به راحتی تا می‌ شوند، که انعطاف ‌پذیری بیشتری می دهند، به‌ ویژه زمانی که نیاز دارید تعداد زیادی از آن ‌ها را در یک فضای کم ذخیره کنید. آن ها قابل تنظیم بوده، مقرون به صرفه هستند و بازیافت آن ها آسان است.

 

جعبه طلقی بهتر است یا جعبه هارد باکس و یا جعبه مقوایی ؟

 

جعبه طلقی بهتر است یا جعبه هارد باکس و یا جعبه مقوایی ؟

 

دو مورد از پرکاربردترین جعبه‌ ها در صنعت بسته ‌بندی عبارتند از جعبه ‌های هاردباکس و جعبه ‌های مقوایی. اگرچه این نوع جعبه ها اغلب توسط افرادی که کمتر اطلاعی دارند به جای یکدیگر توصیف می شوند، اما در واقع کاملاً متفاوت هستند.

 

جعبه های مقوایی، بخصوص جعبه های ایفلوت بسیار محکم بوده و کاربردی هستند. اینها انواع جعبه هایی هستند که اغلب با مقوا اشتباه گرفته می شوند، در حالی که در واقع، مواد راه راه از چندین لایه کاغذ متراکم تشکیل شده است. حتی به طور خاص تر، یک ورق راه راه (یا فلوت) با حداقل یک لایه دیگر از کاغذ صاف جفت می شود. البته هر لایه اضافی ضخامت دیوار را افزایش می دهد.

 

مانند جعبه های هاردباکس، جعبه های ایفلوت در تعداد کم نیز قابل سفارش هستند. آن ها برای بسته بندی انواع محصولات مناسب هستند و قیمت بسیار مناسب تری نسبت به جعبه های هاردباکس دارند. این جعبه ها اقتصادی بوده و بسته بندی زیبایی هستند. جعبه های مقوایی برای ارسال محصولات گزینه ای ایمن و مطمئن می باشند که اقلام را از خطر آسیب حفظ می کنند.

 

جعبه های طلقی برای بسته بندی محصولاتی که نیاز به دیده شدن دارند، مانند شمع ها، عروسک ها، گل و غیره مناسب هستند. ظاهر شیک و وزن سبک و استحکام بالای آن ها، آن ها را حتی برای بسته بندی اقلام سنگین تر مانند کیک های تولد مناسب می کند. این جعبه ها نیز قیمت مناسبی دارند و در تعداد کم نیز قابل سفارش هستند.

 

کدام گزینه بسته بندی را باید انتخاب کنیم؟

انتخاب بین جعبه های هاردباکس و جعبه های مقوایی و یا جعبه طلقی برای نیازهای بسته بندی شما نباید خیلی سخت باشد، به سادگی تدارکات کالاهای بسته بندی شده خود را در نظر داشته باشید. شرایط منحصر به فرد شرکت خود را در نظر بگیرید، از جمله شکل، اندازه و کیفیت محصولی که باید ارسال کنید. به این فکر کنید که چگونه باید جعبه های خود را در زمانی که استفاده نمی کنید ذخیره کنید. چقدر حاضرید برای حمل و نقل مواد هزینه کنید؟ آیا می خواهید محصول شما در بسته بندی دیده شود؟

 

هنگامی که متوجه شدید که آیا به دنبال هاردباکس یا ایفلوت و یا طلقی هستید، می توانید انواع فرعی این جعبه ها را در اندازه مناسب بررسی کنید. همه اینها ممکن است سخت به نظر برسد، اما به زبان ساده تر، فقط باید بین یکی از سه دسته تصمیم بگیرید.

 

چرا چاپ جعبه اختصاصی در تعداد کم در دیان چاپ ؟

یکی از دغدغه های مشتریان خرید بسته بندی در تعداد کم است، حالا این بسته بندی می تواند جعبه یا کارتن باشد یا لیبل.

 

چاپ جعبه اختصاصی در تعداد کم در دیان چاپ یکی از تخصص های این مجموعه می باشد. اگر نیاز به دیگر بسته بندی ها و یا چاپ اقلام دیگر چاپی مثل چاپ لیبل، چاپ کارتن، جعبه سازی، کارتن سازی، تولید و چاپ هاردباکس، چاپ افست، چاپ دیجیتال، چاپ ساک دستی کاغذی، چاپ کاتالوگ، چاپ بروشور دارید حتما به سایت https://dianchap.com/ مراجعه کنید و یا با شماره ۰۹۱۲۹۴۹۸۴۱۰ در تماس باشید.

  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024