مردی که فقط مرغ و گوشت خام مصرف می‌کند!



بوبن سیمیک که نام دیوانه سلامت را بر خود گذاشته اهل شیکاگوست. او از چهار سال پیش خوردن گوشت نپخته ازجمله گوشت خوک، بره و بز را شروع کرد تا سلطه جو و خشن‌تر شود و ادعا می‌کند که هرگز احساسی بهتر از این نداشته است.

 

رژیم غذایی او شامل ۱۲ تا ۳۰ زرده تخم مرغ خام برای صبحانه، ۹۰۰ گرم گوشت خام برای ناهار و زرده تخم مرغ خام بیشتر برای شام است.

 

 بوبن سیمیک,اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون

بوبن ۴۰ ساله اصرار دارد که رژیم غذایی منحصر به فردی که دنبال می‌کند هرگز باعث بیماری اش نشده و او همیشه و هنوز وقتی به توالت می‌رود حواسش هست که وجود کرم‌ها را بررسی کند.

 

بوبن می‌گوید: «هر چیزی که من می‌خورم خام است. گوشت بره خام می‌خورم که کمتر از همه مورد علاقه ام است، چون طعمش قوی و کم چربی است. گوشت گاو خام و سینه مرغ خام از خوراکی‌های مورد علاقه ام هستند. گوشت خوک کمی بی مزه است و برای همین هرازگاهی آن را می‌خورم. بهترین چیزی که خوردم بز خام بود، چون فوق العاده لطیف است.»

 

او اضافه می‌کند: «بافت گوشت بستگی به برشی که می‌زنید دارد. سینه مرغ به اندازه ماهی لطیف است.»

 بوبن سیمیک,اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون

بوبن می‌گوید: «احساسی که خوردن گوشت خام به من می‌دهد را دوست دارم. وقتی از گلو پایین می‌رود روحت تازه می‌شود. گوشت خام می‌خوری، درست همان‌طور که یک حیوان قرار است این کار را بکند و برای همین لذت بخش‌تر است.»

 

او درباره اولین تجربه‌اش از خوردن گوشت خام می‌گوید: «اولین باری که گوشت خوک خام خوردم واقعا نگران بودم، اما می‌دانستم که نمی‌تواند به من آسیب بزند. می‌خواستم سالم‌تر و قوی‌تر از همیشه باشم و برای همیشه زنده بمانم.»

 بوبن سیمیک,اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون

 

او معتقد است که یک عمر ما را شستشوی مغزی داده‌اند که باید غذای پخته مصرف کنیم و پختن گوشت می‌تواند باعث اضافه شدن سموم به آن شود. بوبن می‌گوید: «وقتی گوشت پخته می‌خوردم احساس سلامتی نمی‌کردم و در بدنم احساس سنگینی می‌کردم. بعد از نزدیک به دو سال این روند عادی می‌شود. من حتی از نظر ذهنی هم متعادل‌تر و شادتر از گذشته‌ام.»

 

 روزیاتو

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------