عکس| قاتل حیوانات؛ جنجال یک زن با شکار خرس‌های سیاه



مری اسپونر اونیل فیلیپس زن شکارچی ۳۲ ساله اهل سیدنی استرالیاست، اما اکنون در نشویل در تنسی در امریکا زندگی می‌کند.

 علاقه زیادی به شکار حیوانات حیات وحش به خصوص خرس‌های سیاه و عکس گرفتن با جسد حیوانات با لبخندی بر لب دارد. نام این زن شکارچی "مری اسپونر اونیل فیلیپس" است.

 

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ این زن شکارچی ۳۲ ساله اهل سیدنی استرالیاست، اما اکنون در نشویل در تنسی در امریکا زندگی می‌کند.

  

او می‌گوید به شکار حیوانات به خصوص خرس سیاه اعتیاد دارد. او تا مارس ۲۰۱۶ میلادی زمانی که به امریکا مهاجرت کرد شکارچی نبوده است. او می‌گوید نمی‌خواهد غذا‌های فراوری‌شده بخورد و برای پیشگیری از ابتلا به سرطان، غذای طبیعی و شکارهایش را مصرف می‌کند. او می‌گوید اولین شکار زندگی‌اش بوقلمون بود. او می‌گوید تمام گوشت‌های مصرفی‌اش از شکارهایش هستند و برای خرید گوشت به سوپرمارکت نمی‌رود.

 

او باور دارد که شکار کردن از خرید گوشت در سوپرمارکت اخلاقی‌تر است چرا که گوشت‌های ذبح شده فروخته شده در فروشگاه‌ها به طرزی وحشیانه‌تر سلاخی می‌شوند و حیوان زجر می‌کشد. مری علاوه بر مصرف گوشت شکارهایش از جسد آن حیوانات برای تاکسیدرمی استفاده کرده و آنان را خشک می‌کند.

 

او با انتشار عکس‌هایش کنار حیوانات شکار شده در رسانه‌های اجتماعی واکنش‌های منفی زیادی دریافت کرده است. بسیاری او را یک قاتل خوانده‌اند. با این وجود، او از اقدام خود دفاع می‌کند و می‌گوید کشتار صنعتی حیوانات وحشیانه است در حالی که شکار در طبیعت امری طبیعی است و حیوان سریع می‌میرد و دردی احساس نمی‌کند.

 

 اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون , زن شکارچی

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------