معرفی امکانات لوکس‌ ترین قایق تفریحی جهان



 اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون , لوکس‌ ترین قایق تفریحی
نگاهی به امکانات رفاهی قایق تفریحی لوکس «لانا» که هزینه اجاره هفتگی آن ۲ میلیون دلار است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، تصاویری که از یک قایق پیشرفته منتشر شده است خبر از طراحی منحصر به‌فرد و ابعاد بزرگ آن می‌دهد. یک شرکت ایتالیایی با ساخت قایق تفریحی لوکس بسیار بزرگی به نام «لانا»، از ترکیب امکانات رفاهی فوق‌العاده در ابعادی به بزرگی یک زمین فوتبال، سوپر یاتی در رده سلطنتی ارائه داده است.

 

از آنجایی که استفاده از این قایق پیشرفته ۳۵۰ فوتی تنها برای افراد فوق ثروتمند امکان‌پذیر است، یک تیم عکاسی که ۴ روز را در این قایق گذرانده‌اند، با انتشار عکس‌هایشان، طراحی‌ داخلی و امکانات پیشرفته آن را برای عموم به‌ نمایش گذاشته‌اند.

 

 اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون , لوکس‌ ترین قایق تفریحی

امکانات قایق تفریحی لوکس لانا

طبق تصاویر منتشر شده از این قایق، طراحی داخلی لانا به‌گونه‌ای است تا از مهمانان در هشت فضای مستقل، از جمله یک مجموعه مستر و هفت سوئیت VIP میزبانی شود. طراحی هریک از این کابین‌های VIP کاملا منحصر به‌فرد است. گفته می‌شود که این قایق قابلیت حمل ۳۱ خدمه را دارد و همانطور که انتظار می‌رود خدمه نیز از امکانات و محل اسکان کاملاً مجهز و پیشرفته بی‌بهره نیستند. مسافران می‌توانند در طول اقامت خود از اسپای موجود در قایق که شامل چندین نوع خدمات رفاهی و درمانی در اتاق‌های جداگانه است، استفاده کنند. همچنین یک باشگاه ورزشی با تجهیزات کامل برای استفاده شبانه‌روزی مسافران، در این سوپر قایق وجود دارد.

 

علاوه‌ بر موارد ذکر شده، می‌توان به یک سینمای خصوصی با پیشرفته‌ترین امکانات پخش صدا و یک استخر بزرگ روباز با پلاژ‌های متعدد برای کسانی که تمایل به آفتاب گرفتن دارند، اشاره کرد. با یک بررسی ساده می‌توان دید که داشتن چنین امکاناتی در سایر قایق‌های تفریحی لوکس کم و بیش عادی محسوب می‎شود. وجود چنین فضایی در این یات باعث می‌شود تا مهمانان این کشتی کوچک، درحالی که وسط اقیانوس سفر می‌کنند، ضمن داشتن امکانات پیشرفته و حریم‌خصوصی کامل خود، از کلیه امکانات یک ساحل مدرن نظیر انواع وسایل تفریحی مثل جت‌اسکی، قایق و سایر وسایل بازی موجود در پیشرفته‌ترین سواحل بهره‌مند شوند.

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------