پدر جوانی که همه فکر می‌کنند همسر دخترش است!



 اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون ,پدر ودختر

 

چهره جوان یک مرد چینی او و دختر ۱۵ ساله اش را به سوژه شبکه‌های اجتماعی آسیا تبدیل کرده است.« بی بائو » با وجود آنکه ۳۵ سال سن دارد و فاصله سنی اش با دخترش ۲۰ سال است، اما بسیاری با دیدن این پدر و دختر، آن‌ها را به اشتباه همسر یکدیگر می‌دانند.

 

در حالی که او و دخترش زندگی آرامی را تجربه می‌کردند، اما طی سال‌های اخیر زندگی آن‌ها دستخوش اتفاقاتی جدید شده است.

 

 اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون ,پدر ودختر

این پدر و دختر که اهل شهر «لانژو» واقع در استان گانسو چین هستند از سال ۲۰۱۷ تصاویری را از خود در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کردند. در حالی که در ابتدا همه چیز عادی و آرام بود، اما چهره جوان پدر این دختر شروع ماجرا را رقم زد. ماجرا از آنجا آغاز شد که برخی از کاربران به اشتباه این پدر و دختر را همسر یکدیگر دانستند.

 

 اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون ,پدر ودختر

این ماجرا تا آنجا پیش رفت که این دختر با انتشار ویدئویی مجبور شد تا ضمن تکذیب این برداشت، توضیحاتی در این باره ارائه کند. «کیوئی بائو» ۱۵ ساله گفت که چهره جوان پدرش این تصورات اشتباه را دامن زده است و فردی که در عکس ها در کنار او ایستاده نه تنها همسرش نیست بلکه پدرش است.

 

 اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون ,پدر ودختر

او حتی تصاویر دیگری از خود و پدرش را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد که نشان می‌داد پدرش همیشه دارای چهره‌ای به مراتب پایین تر از سن و سالش بوده؛ بی بائو، پدر این دختر در پاسخ به این پرسش که راز جوان ماندنش چیست گفت برای جوان ماندن کار خاصی انجام نداده و تنها به صورت مرتب صورتش را با صابون شسته است.

 

 اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون ,پدر ودختر

 باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------