کاشت سنسور در جمجمه برای سنجش دما و رطوبت هوا!



 اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون ,کاشت سنسور در جمجمه
مرد اسپانیایی که برای سنجش دما و رطوبت هوا اقدام به کاشت دو سنسور در جمجمه خود کرده به سوژه رسانه ها تبدیل شده است. 

 به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه جراحی‌های زیبایی زیادی در سراسر جهان انجام می‌شود. برخی از این جراحی‌ها لازم و برخی دیگر ضرورتی ندارند. در واقع نه تنها ضرورتی ندارند بلکه حتی بسیار عجیب به نظر می‌رسند. مانند جراحی‌ای که یک مرد ۲۴ ساله اسپانیایی روی سرش انجام داده است.

 

در حالی که «مانِل دی آگوآس» در سال ۲۰۱۹ در مصاحبه با Vice Magazine از ابتکار خود برای ساخت یک اندام مصنوعی هوشمند که قادر به اندازه گیری دما و رطوبت محیط بود خبر داده بود او به تازگی با کاشت این اندام در جمجمه خود دوباره خبرساز شده است. 

 اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون ,کاشت سنسور در جمجمه

رویای مانل برای کاشت این اندام مصنوعی روی سرش در ژانویه محقق شد و او در یک کلینیک در ژاپن این عمل کاشت را انجام داد. این در حالی بود که جراحان اسپانیایی کاشت این اندام مصنوعی در جمجمه این جوان را رد کرده بودند. این اندام ۵۰۰ گرم وزن دارد و قابلیت شارژ شدن با انرژی خورشیدی و همچنین اتصال با وای فای را دارد.

 

 اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون ,کاشت سنسور در جمجمه

این جوان در این باره گفت: «این اندام از باله ماهی الهام گرفته شد و من دو اندام مصنوعی مشابه در دو طرف سرم در داخل جمجمه ام کاشته ام. این اندام مصنوعی که در جمجمه و روی سر من کاشته شده به من اجازه می‌دهد تا از تغییرات دمایی، رطوبت هوا و فشار جو  آگاه شوم.»

 

 اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون ,کاشت سنسور در جمجمه
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------