موجوداتی مرموز که پا به این جهان گذاشته‌اند/ از مرد مارمولکی و شیطان جرسی چه می‌دانید؟



 موجوداتی مرموز ,اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون
تصاویر و توضیحاتی درباره چند موجود عجیب و غریب که به ندرت دیده شده‌اند را مشاهده می‌کنید. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از واندلیست؛  در اینجا ده مورد از وحشتناک ترین موجوداتی وجود دارد که گفته می شود روی زمین قدم زده اند. برخی از مردم آن‌ها را باور می‌کنند و برخی دیگر نیز به هیچ وجه زیر بار واقعیت داشتن آن‌ها نمی‌روند. به هرحال گاهی تصاویری ثبت شده و گاهی نیز نقاشی‌هایی از آن‌ها کشیده شده و ماندگار شده است.

 

شیطان جرسی

گفته می شود شیطان جرسی ، یکی از وحشتناک ترین موجودات ، در Pine Barrens در جنوب نیوجرسی ساکن بوده است ، داستان هایی که از دهه 1800 شروع می شدند و تا قرن 20 ادامه داشتند.

 

 موجوداتی مرموز ,اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون

هیولای فلت وودز

هیولای فلت وودز یک موجود فرازمینی یا  غیرقابل شناسایی است که گفته می شود در تاریخ 12 سپتامبر سال 1952 در شهرستان براکستون ، ویرجینیای غربی ، ایالات متحده دیده شده است. طبق گزارشات ، این موجود عظیم الجثه بوده با حداقل 10 فوت قد. صورتی مایل به قرمز  و بدنش سبز رنگ بوده و چشم های غیر انسانی و برجسته داشته است.

 

 موجوداتی مرموز ,اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون

جغد

این موجود یک جغد مانند است که گویا در اواسط سال 1976 در روستای Owlman مشاهده شده است. این موجود در حالی که به طرز وحشتناکی بالای برج کلیسای Mawnan معلق بود ، دیده شد. وشهای نوک تیز ، چشمان قرمز و چنگالهای سیاه مانند ناخن از ویژگی‌های این موجود بود.

 

 موجوداتی مرموز ,اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون

 

مرد مارمولک باتلاق Scape Ore

مرد مارمولک از وحشتناک ترین موجودات ، یک انسان نما و از خزندگان است که گفته می شود در مناطق باتلاقی داخل و اطراف لی کان کارولینای جنوبی به همراه فاضلاب‌ها زندگی می کند. اولین مشاهده گزارش شده توسط کریستوفر دیویس انجام شد ، وی گفت که او هنگام رانندگی در 29 ژوئن 1988 با این موجود روبرو شده است. دیویس گفت موجود سعی کرد ماشین را بگیرد و سپس هنگامی که قصد فرار داشت روی سقف آن پرید. ماشین وی در این اتفاق بشدت آسیب دیده بود.

 

 موجوداتی مرموز ,اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون

هیولای جزیره کانوی

Canvey Island Monster  موجودی غیرمعمولی است که لاشه اش در نوامبر 1953 در سواحل جزیره کانِوی انگلیس کشف شد. لاشه دوم که سالم تر هم بود در آگوست سال 1954 کشف شد. این موجود پوستی به رنگ قهوه ای مایل به قرمز، چشم‌هایی برآمده،  پنجه های کوچک و دندان های تیز و کوچکی داشت.

 

 موجوداتی مرموز ,اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون

پاپ لیک هیولا

پاپ لیک هیولا افسانه ای وحشتناک درباره موجودی نیمه انسان ، نیمه بز و گوسفند است. اعتقاد بر این است که او بر روی نهر Pop Lick Creek در لوئیزویل ، کنتاکی زندگی می کند. در اواخر سال 1800 شایعاتی درباره پرسه زدن حیوانات وحشی در بیابان کانادا منتشر شد. مردم محلی آن را هیولای لیک پاپ می نامیدند.

 

 موجوداتی مرموز ,اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون

 

هیولای دریاچه worth 

 هیولای دریاچه worth یکی از اسرار  آمریکای شمالی است. گزارش شده که در دریاچه ورث و اطراف آن در تگزاس  زندگی می کند. این هیولای ترسناک شبیه نیم انسان نیمه بز است.این هیولا اولین بار در یک شب گرم تابستانی در سال 1969 دیده شد. سه زوج جوان در اتومبیل پارک شده از منظره رمانتیک حاشیه دریاچه لذت می بردند که ناگهان ، یک جانور عظیم الجثه بر روی سقف یکی از ماشین‌ها پرید. زوج‌های دیگر شاهد این ماجرا بودند و آن را توصیف کردند.

 

 موجوداتی مرموز ,اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------