عجیب‌ترین چیز‌هایی که تاکنون از آسمان باریده‌اند/ از بارش گوشت خام تا خون + تصاویر



 باران‌های عجیب,اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون
در این گزارش به ۱۰ مورد از عجیب‌ترین بارش‌هایی که تاکنون رخ داده است، می‌پردازیم.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، شاید تعجب کنید، اما تا کنون باران‌های عجیبی روی زمین باریده است که هرگز در مورد آن‌ها نشنیده اید. در این قسمت قصد داریم چیز‌های عجیبی که شبیه به باران روی زمین ریخته اند را به شما معرفی کنیم.

 

۱-گوشت خام

بارش گوشت خام از آسمان مورد اول این لیست جالب است. سال‌های گذشته در ویرجینیا از آسمان، گوشت قرمز خام روی زمین ریخته شد و بیشتر آن‌ها در ارتفاع درختان گیر می‌کرد. این اتفاق سال بعد هم تکرار شد و بعضی عقیده داشتند که مرغان دریایی مقصر این قضیه بوده اند.

 

۲-ماهی

 باران‌های عجیب,اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون

 

درست است که ماهی در عمق دریا‌ها یافت می‌شود، اما در سال ۲۰۱۰، در آسمان استرالیا تعدادی ماهی از آسمان روی زمین ریختند.

 

این اتفاق در نوع خود حیرت انگیز چندین نقطه‌ دیگر در جهان نیز اتفاق افتاده است.

 

۳- خون

 باران‌های عجیب,اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون

 

حتی تصور این قضیه هم بسیار وحشتناک است، اما چنین شگفتی در هند اتفاق افتاد، به این صورت که باران‌های قرمز شبیه به خون روی زمین ریختند.

 

این اتفاق دو دهه قبل تکرار شده بود و دانشمندان زیادی روی رنگ عجیب و غریب باران تحقیقاتی را به عمل آوردند و بعضی از آن‌ها بر این عقیده بودند که آلودگی‌های هوایی باعث تغییر رنگ باران شده است، اما طبق انتظار برخی مردم خرافاتی هندوستان نظر دیگری درباره باران خون داشتند.

 

۴- قورباغه

 باران‌های عجیب,اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون

 

قورباغه‌ها هم مانند ماهی‌ها جزء موارد عجیبی بودند که از آسمان به زمین ریختند. در سال ۲۰۰۹ این اتفاق افتاد و تعدادی قورباغه در قسمت مرکزی ژاپن از آسمان به سمت زمین ریخته شد و به صورت گسترده خبرساز شد.

 

۵-کوسه

در سال ۲۰۱۲ در قسمت جنوب کالیفرنیا یک کوسه روی زمین افتاد که اهالی منطقه با کمک هم آن را دوباره به اقیانوس انتقال دادند و توانستند جانش را نجات دهند.

 

این کوسه زخم‌هایی روی بدن خود داشت. مطالعات نشان می‌دهد که این کوسه توسط یک پرنده شکار شده بود و سپس از بالا به سمت پایین پرت شده بود، اما چنین ادعایی در حد ادعا باقی ماند و همه آن را نپذیرفتند.

 

۶- حلزون

 باران‌های عجیب,اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون

 

در چندین سال گذشته اتفاقی عجیب افتاد، یک گروه ۱۲۰ تایی از حلزون‌ها از آسمان یک ورزشگاه روی زمین ریختند و نام باران حلزون را به لیست باران‌های عجیب اضافه کرد.

 

۷- توپ گلف

 باران‌های عجیب,اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون

 

شاید برایتان عجیب باشد، اما در سال ۱۹۶۹ در ساحل فلوریدا، توپ‌های گلف از آسمان روی زمین می‌ریخت که هنوز هم این اتفاق ترسناک ناشناخته باقی مانده است و هیچ کس نمیتواند دلیلی برای آن عنوان کند.

 

۸- پول

 باران‌های عجیب,اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون

 

یک خانم آلمانی مقدار زیادی پول که از آسمان به سمت پایین ریخته بود را حین رانندگی جمع آوری کرد. این اتفاق؛ عجیب، اما شیرین به نظر می‌رسد. او بعد‌ها همه پول را به پلیس پس داد.

 

نظرات مختلفی درباره‌ی دلیل این باران دوست داشتنی منتشر شد که هیچ یک نتوانست به طور مطمئن علت را بیان کند.

 

۹- عنکبوت

 باران‌های عجیب,اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون

 

عنکبوت‌ها نمی‌توانند پرواز کنند، اما قادر هستند تا به راحتی برای خودشان چتر نجات بسازند. در سال ۲۰۰۷، گروهی از عنکبوت‌ها در آرژانتین از آسمان به سمت پایین ریختند و در یک اتفاق تعجب آور بارش باران عنکبوتی را نیز در میان وقایع جالب تاریخ ثبت کردند.

 

۱۰- لجن

چند سال پیش، در ۱۲ آوریل سال ۱۹۰۲ در پنسیلوانیا، آبی از لجن و گِل شبیه یک طوفان بارانی روی زمین بارید و جالب اینجاست که دوباره سال بعد هم، همین اتفاق در نیوزلند تکرار شد.

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------