تغییر مدل خانه برای بهبود حال همسر



تغییر مدل این خانه شش سال به طول انجامید که بدون احتساب دوره‌ای است که مرد بوسنیایی به دلیل مشکل قلبی در بیمارستان بستری شد. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل ازskynewsarabia، یک مرد بوسنیایی می‌خواست همسرش را خوشحال کند، زیرا همسرش آرزو داشت صحنه‌های متعددی را در خانه ببیند به همین خاطر این مرد برای او خانه‌ای چرخان ساخت تا همسرش بتواند در یک لحظه طلوع خورشید و در لحظه دیگر رهگذران را ببیند.

 

این خانه جدید توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب کرد، ووجنکوسیچ بوسنیایی ۷۲ ساله گفت: "همسر من اغلب خانه را تغییر می‌داد به همین خاطر من به او گفتم: برایت یک خانه گردان می‌سازم." او در یک دشت حاصلخیز در شمال بوسنی در نزدیکی شهر سربات، خانه‌ای که بر روی محوری با قطر هفت متر که توانایی چرخیدن دارد و خودش آن را طراحی کرده را ساخت.

خانه گردان ,اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون

 

خانه گردان ,اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون
 
خانه گردان ,اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون
 

این زوج لحظاتی بین مزارع ذرت و زمین‌های کشاورزی هستند و لحظاتی را نیز بین جنگل‌ها و رودخانه‌ها سپری می‌کنند همه این تغییرات با سرعت مورد نیاز و مناسب اتفاق می‌افتد. مرد بوسنیایی می‌گوید: "خانه می‌تواند در ۲۴ ساعت با کمترین سرعت یک دور کامل بچرخد همچنین در سریع‌ترین دور خود ۲۲ ثانیه زمان می‌برد تا چرخش خودش را به پایان برساند. " همسر این مرد علاقه‌ای به اظهار نظر در مورد خانه جدید ندارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------