عرضه همبرگر مصنوعی "مک دونالد" از ۱۲ آبان



 مک دونالد,اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون
رستوران‌های زنجیره‌ای "مک دونالد" از تاریخ ۳ نوامبر عرضه آزمایشی برگرهای گیاهی خود را موسوم به "مک پلنت"(McPlant) در آمریکا آغاز می‌کند. 

به گزارش ایسنا و به نقل از انگجت، به زودی می‌توان همبرگرهای گیاهی رستوران‌های زنجیره‌ای "مک دونالد" را امتحان کرد. "مک پلنت" در هشت رستوران در سراسر ایالات متحده از تاریخ ۱۲ آبان آغاز می‌شود و تا مدت نامعلوم اما نسبتا کوتاهی ادامه می‌یابد.

 

این یک برنامه آزمایشی محدود برای عرضه این نوع همبرگر است و قرار است به این شرکت کمک کند تا بفهمد که داشتن این مورد در منوی آن چگونه بر عملکرد آشپزخانه آن تأثیر می‌گذارد.

 

یک همبرگر گیاهی طوری طراحی شده است که شبیه گوشت گاو به نظر برسد، به همان شیوه پخته شود و احساس سیری شبیه به گوشت گاو به انسان بدهد. همه آنها مانند برگرهای معمولی، خوشمزه و آبدار هستند و تمام ویژگی‌ها ظاهری و طعم یک همبرگر سنتی را دارند، اما دارای مزایای یک غذای گیاهی هستند.

 

"مک دونالد" این برگرهای جدید را با شرکتی متخصص در زمینه تولید برگرهای مصنوعی به نام "بیاند میت"(Beyond Meat) توسعه داده است.

 

زمانی که "مک پلنت" برای اولین بار معرفی شد، "مک دونالد" گفت که طعم نمادین خود را در یک ساندویچ زیر زبانتان می‌آورد. این برگر آبدار بر پایه پروتئین گیاهی تهیه شده است و همراه با یک نان گرم کنجدی و مخلفات کلاسیک سرو می‌شود.

 

در حالی که "مک دونالد" هنوز مکان دقیق فروشگاه‌هایی را که "مک پلنت" را عرضه خواهند کرد، اعلام نکرده است، اما گفته که می‌توان آنها را در مناطق ایروینگ و کارولتون، تگزاس، سدار فالز، آیووا، جنینگز و لیک چارلز، لوئیزیانا و ال سگوندو و ساحل منهتن در کالیفرنیا یافت.

 

"مک دونالد" همچنین این برگر را در کشورهای دیگر از جمله سوئد، دانمارک، هلند، اتریش و انگلیس آزمایش خواهد کرد.

 

در حالی که "مک پلنت" فعلاً فقط یک برگر گیاهی است، "مک دونالد" گفته است که این برگر می‌تواند سرآغازِ مجموعه کاملی از یک منوی گیاهی از جمله جایگزین مرغ در آینده باشد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------