کشف و ضبط موش‌های منجمد، غذای مورد علاقه مافیا



موش‌های منجمد ,اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون
موش‌ خوراکی، غذای لذیذی در روم باستان بوده است. این جانوران قبل از آن که خورده شوند، در قفس‌ها نگهداری می‌شدند تا پروار شده، سپس پوستشان کنده شده و با ترکیب گوشت خوک ریزشده، مغز کاج پودر شده و سیر پر شده و در مرحله آخر پخته می‌شدند. هنوز چنین غذایی در کرواسی و اسلوونی خورده می‌شود. 

 پلیس ایتالیا در حمله به یک مزرعه پرورش مار‌ی‌جوآنا در جنوب ایتالیا، انباری حاوی ۲۳۵ موش منجمد شده را که گفته می‌شود یک غذای مافیایی است، کشف و ضبط کرده است؛ سه نفر هم در این رابطه دستگیر شده‌اند. 

 

پلیس پس از کشف ماری جوآنا در جستجویی که در ساختمان‌های اطراف داشت، قفس‌های نگهداری و همچنین فریزرهای پر از لاشه این موش‌ها را پیدا کرد. این موش از نوع "زمستان خواب" است.

 

گروه‌های حامی حیات وحش می‌گویند که نوع پخته شده این جانور در ضیافت‌های مافیای قدرتمند "اندرانگتا" در منطقه کالابریا سر میز آورده می‌شود. این غذا معمولا به افتخار تبهکاران سرشناس پخته می‌شود.

 

به گفته سازمان حمایت از حیات وحش ایتالیا، شکارچی‌های غیرقانونی گونه‌های حفاظت شده از این نوع جانور را در جنگل‌های تپه‌های آسپرومونتی به دام انداخته و سپس آن‌ها را به گانگسترها و رستوران‌ها می‌فروشند.

 

به گزارش روزنامه ایتالیایی کوریره دلا سرا، رهبران گروه مافیایی "اندرانگتا" از جمله پدرخوانده‌ها و سران این گروه، مهم ترین تصمیمات خود را زمانی می‌گیرند که یک بشقاب غذای حاوی این موش جلویشان باشد.

 

موش‌ خوراکی، غذای لذیذی در روم باستان بوده است. این جانوران قبل از آن که خورده شوند، در قفس‌ها نگهداری می‌شدند تا پروار شده، سپس پوستشان کنده شده و با ترکیب گوشت خوک ریزشده، مغز کاج پودر شده و سیر پر شده و در مرحله آخر پخته می‌شدند.

 

هنوز چنین غذایی در کرواسی و اسلوونی خورده می‌شود.

 

مافیای "اندرانگتا" یکی از ثروتمندترین گروههای تبهکار جهان است که در کالابریا در جنوب ایتالیا فعالیت می‌کند.

 

این گروه برای سال‌ها از آمریکای لاتین کوکائین و از شمال آفریقا ماری‌جو‌آنا به اروپا قاچاق کرده است.

 

بی بی سی/تابناک باتو 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------