بهترین شهر تایلند برای سفر مجردی |مقایسه شهرهای توریستی تایلند



در سفرهای مجردی همیشه پای تایلند در میان است. برای آشنایی با بهترین شهرهای این کشور برای مجرد‌ها با این مقاله همراه باشید!

 

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید با دوستان خود یک سفر مجردی هیجان انگیز بدون دغدغه‌های سفر با خانواده به سرزمین لبخندها را تجربه کنید. امروزه سفر مجردی ایرانیان به تایلند، از پیر و جوان گرفته تا متاهل و مجرد، طرفداران زیادی پیدا کرده ‌است. تایلند کشوری زیبا در جنوب شرق آسیا، یکی از کشور‌هایی است که به دلیل جاذبه‌های گردشگری فوق‌العاده‌اش، در ذهن شما و دوستانتان خاطره‌ای متفاوت و هیجان انگیز از سفری مجردی در تمام طول عمرتان به جا می‌گذارد. اگر به تایلند سفر می‌کنید، بانکوک رنگارنگ، پاتایای پر آرامش، مروارید دریای آندامان و بهشت تایلند را از دست ندهید. با ما دراین مقاله برای سفری خارق‌العاده با تور ارزان تایلند به بهترین شهرهای این کشور برای مجرد‌ها همراه باشید!

 

بهترین شهر تایلند برای سفر مجردی

بهترین شهر تایلند برای سفر مجردی

 

بانکوک ؛ قلب گردشگردی کشور تایلند 

بانکوک قلب گردشگردی کشور تایلند است. با تور ارزان تایلند شما می‌توانید با کمترین هزینه به راحتی در این شهر زیبا با دوستانتان خوش بگذرانید. در این شهر پر جنب‌و‌جوش، ترکیب طعم و بوی غذاهای لذیذ، سنت‌های باستانی، بازارهای شلوغ و معابد پر زرق‌و‌برق در کنار هم حسی متفاوت و به یاد ماندنی در ذهن به وجود می‌آورد. اگرکنجکاو شده‌اید بیشتر در مورد بانکوک بدانید در این سفر کوتاه با ما همراه باشید:

 

• سفر در امتدادرودخانه چائوفرایا

این رودخانه دیدنی در امتداد شهر بانکوک قرار دارد. باید بگوییم سفر شما به بانکوک بدون قایق سواری در امتداد چائو فرایا کامل نمی‌شود. در اینجا شما می‌توانید سوار یک قایق سنتی دم بلند شوید و شاهد جریان زندگی در مقابل چشمانتان باشید. وات آرون زیبا را با موزاییک‌های چینی پیچیده‌ای که در زیر نور خورشید می‌درخشند، تحسین نمایید و از کنار آسمان‌خراش‌های بلندی که نماد آرزوهای مدرن بانکوک هستند، عبور کنید.

 

• سیام پاراگون

اگر از طرفداران پروپاقرص خرید دربازارهای لوکس و لاکچری هستید، یکی از جاهای دیدنی که در این سفر به شما پیشنهاد می‌کنیم مرکز خرید مجلل سیام پاراگون است. بیش از 300 مغازه در این بازار وسیع وجود دارد که می‌توانید از خرید برندهای لوکس آن لذت ببرید. چه خرید شما صنایع دستی این کشور باشد و چه خواهان برندهای لوکس خودروهایی مانند لامبورگینی یا فراری باشید؛ بانکوک، خواسته شما را فراهم می‌کند.

 

• خرید در بازارهای شلوغ چاتوچاک

اگر اهل قدم زدن در بازارهای شلوغ هستید چاتوچاک را به شما پیشنهاد می‌کنم. شما می‌توانید انواع گوناگون ورنگارنگ صنایع دستی منحصربفرد این کشورو هر آن‌چه که نیاز دارید را در بازار چاتوچاک پیدا کنید.

 

• محله چینی‌ها

غذا خوردن در محله چینی‌ها را هرگز فراموش نکنید. محله چینی ها در بانکوک یکی از خوشمزه‌ترین جاهای دیدنی بانکوک است. فضای خاطره انگیز کوچه‌های محله چینی‌ها، رنگ‌های زنده، ادویه‌های معطر، و زندگی خیابانی شلوغ در این محله بسیار وسوسه انگیز است. پیشنهاد می‌کنیم بعداز خوردن غذاهای خوشمزه این محله سری هم به بازار طلا و جواهرات بی نظیر آن بزنید.

 

• در تایلند به زیارت بروید!

یکی از پر طرفدارترین جاهای دیدنی بانکوک زیارتگاه اراوان است. سال‌ها پیش کارگران هتلی در نزدیکی اراوان، این زیارتگاه را ساختند تا محلی برای دورهم جمع شدن و طلب خواسته‌ها و آرزوهایشان باشد.

 

• جشن سونگکران

اگر بخت با شما یار باشد و در تاریخ 13 تا 15 آوریل که همان 24 تا 26 فروردین است با تور ارزان تایلند در این کشور باشید، می‌توانید در جشن سونگکران شرکت کنید. این مراسم نوعی آب بازی است که مردم کشور تایلند برای جشن گرفتن سال نو خود در این مراسم شرکت می‌کنند. آن‌ها معتقدند آب گناهان و بدی ها را از بین می‌برد.

 

• عمارت ویمانمک

این عمارت در سال 1897 میلادی به دستور شاه رامای پنجم تحت تاثیر سفرهایش به اروپا ساخته شد. سبک معماری نئوکلاسیک اروپایی با سبک معماری سنتی تایلندی در فضای داخلی این عمارت زیبا ترکیب شده است. اگر قصد سفر با تور ارزان تایلند را دارید در ماه‌های نوامبر و مارس که رطوبت و گرما در این منطقه در کمترین حالت ممکن قرار دارد، حتما از این عمارت زیبا دیدن کنید.

 

بانکوک برای سفر مجردی

بانکوک برای سفر مجردی

 

پاتایا؛ شهر همیشه زنده

پاتایا، شهر همیشه زنده، یک نقطه جذاب و دیدنی است که در جنوب شرقی تایلند قرار دارد. این شهر زیبا و جذاب باتنوع فراوانی از مکان‌های دیدنی، شما مجردها را به سفری فراموش‌نشدنی دعوت می‌کند.

 

• خیابان واکینگ استریت

آیا تمایل به تجربه هیجان و ماجراجویی دارید؟ یکی از خیابان‌های پرطرفدار توریستی که با تور ارزان تایلند می‌توان به آن‌جا سفر کرد، خیابان واکینگ استریت پاتایا است. این خیابان در قسمت جنوبی جاده پاتایا واقع شده که از مشهورترین مکان‌های شبانه در پاتایا است. در این خیابان، بارها و رستوران‌های با سطوح بالایی از هنر رزمی تایلندی مانند مسابقات موی تایلندی میزبان شما خواهند بود. اگر شما هم به غذاهای دریایی تایلند علاقه دارید، بهتر است به رستوران‌های دریایی واکینگ استریت و غذاهای خوشمزه آن هم سری بزنید.

 

• معبد بزرگ پاتایا

به معبد بزرگ پاتایا، یکی از جاذبه‌های برجسته این شهر، سر بزنید. این معبد زیبا با ساختاری فرهنگی بسیار غنی، محیطی آرامش‌بخش را برای عبادت و تفکر به شما می‌دهد که با آثار هنری چینی و تایلندی خود، شما را به سرزمین اعتقادات متعدد تایلند می‌برد.

 

• ساحل جامتین

آیا علاقه‌مند به ورزش‌های آبی هستید؟ ساحل جامتین پاتایا مکانی برای انجام انواع فعالیت‌های آبی مانند شنا، بدنسازی آبی و جت اسکی است. در این ساحل زیبا شما می‌توانید با شنا کردن درآب‌های خلیج تایلند لحظاتی پر از اشتیاق و شادی را تجربه کنید.

 

پاتایا برای سفر مجردی

پاتایا برای سفر مجردی

 

• بازار شناور پاتایا

اگر می‌خواهید تجربه همزمانی از قایق سواری و خرید در بازاری شناور که همه چیز آن معلق است داشته باشیدف این مکان دیدنی را هرگز فراموش نکنید. در این بازار عجیب و زیبا هر آن‌چه که فکرش را بکنید پیدا می‌شود. کافی است یک قایق کوچک اجاره نمایید و سفر خرید پر هیجان خود را آغاز کنید.

 

• گالری هنر در بهشت هنر

این مکان به افراد عاشق هنر و عکاسی پیشنهاد می‌شود. اگر دنبال سوژه‌های هنرمندانه برای گرفتن عکس با دوربین عکاسی خود هستید این نمایشگاه هنری متفاوت را در تور ارزان تایلند از دست ندهید. اگر روحیه‌ای هنرمندانه داشته باشید، می‌توانید عکس‌های رویایی خود را در قالب تصاویری از سایه‌های نوری زیبا با طراحی‌های هوشمندانه از قدم زدن روی یک پل قدیمی یا پرواز برفراز آسمان کویر، در دوربین خود ثبت کنید.

 

پوکت؛ از رویایی‌ترین جاذبه‌های تایلند

یکی از رویایی‌ترین جاذبه‌های گردشگری تایلند که توریست‌های زیادی را به خود جذب کرده، مروارید دریای آندامان یا همان جزیره پوکت است. اگر دوست دارید روی ساحل شنی نرم و زیرسایه درخت‌های نخل آن قدم بزنید، تور ارزان تایلند ساحل پوکت را به عنوان مقصد بعدی به شما پیشنهاد می‌کند.

 

پوکت برای سفر مجردی

پوکت برای سفر مجردی

 

• ساحل کاتا

این ساحل ترکیبی از تپه‌های سرسبز و زیبا و ماسه‌های نرم و داغ با درخت‌های بلند نخل است که تجربه جدیدی از تفریح و لذت را برای گردشگران فراهم می‌کند. پس از گشت‌وگذار در ساحل زیبای کاتا به سراغ قدم زدن در جنگل‌های انبوه و عکاسی در لابه‌لای درختان آن بروید. بعد از آن هم می‌توانید هر غذایی که هوس کرده‌اید را در بهترین عطر و بو، در رستوران‌های متنوع این ساحل سفارش دهید.

 

• ساحل کارون

شاید شنیدن این اسم شمارا نیز متعجب کرده باشد، بله درست شنیده‌اید؛ تایلند هم مانند ایران از نعمت داشتن ساحل کارون برخوردار است! کارون یکی از طولانی‌ترین سواحل جزیره زیبای پوکت است. شن‌های نرم و لطیف این ساحل آن را تبدیل به بهترین مکان برای ورزش‌های ساحلی مانند والیبال و پیاده روی کرده ‌است. پس پیشنهاد می‌کنیم در تور ارزان تایلند اگر قصد سفری مجردی با دوستانی پرانرژی را دارید، حتما از این ساحل جذاب دیدن کنید.

 

کرابی؛ تجربه سفری کوهستانی در تایلند 

کرابی یکی از استان‌های تایلند است که تجربه سفری کوهستانی در تایلند را در تور ارزان تایلند برای شما فراهم می‌کند. رفتن به این منطقه ترکیبی متفاوت از سفر همزمان به کوهستان و جزیره است. برای آشنایی با دیدنی‌های کرابی با ما همراه باشید:

 

کرابی برای سفر مجردی

کرابی برای سفر مجردی

 

• جزیره کوفی فی

در سفر با تور ارزان تایلند بازدید از این جزیره را در اولویت خود قرار دهید. این جزیزه در تایلند بین تنگه مالاکا و جزیره پوکت قرار دارد که متاسفانه در سال 2004 سونامی عظیمی در این منطقه به وقوع پیوست و تمام زیر ساخت‌های آن را به نابودی کشاند. خوشبختانه توسعه مجدد آن با قوانین سرسختانه‌ای برای محافظت از این منطقه صورت گرفت. تفریحاتی مانند غواصی، کشتی‌سواری، ماهی‌گیری و صخره‌نوردی این جزیره را به یکی از محبوب‌ترین نقاط گردشگری جهان تبدیل کرده ‌است.

 

• معبد غار ببر Tiger Cave Temple

در جنگل‌های انبوه و در میان غارهای واقع در این جنگل‌ها، معبد‌ها و زیارتگاه‌هایی وجود دارند که محل زندگی راهبان این منطقه هستند. آن‌ها بعد از تولدشان در این معابد زندگی کرده‌اند. مردم محلی می‌گویند ببری در این معابد زندگی می‌کرد که دارای اهمیت زیادی برای این افراد بود و به همین خاطر نام این معبد غار ببر است.

 

معبد غار ببر

معبد غار ببر

 

سخن پایانی

جاهای دیدنی بانکوک، پاتایا، کرابی و پوکت را برای سفری هیجان‌انگیز و مجردی با دوستانتان به شما پیشنهاد می‌کنیم. هر کدام از شهرهای ذکر شده جاذبه‌ها و دیدنی‌های منحصر به فرد خود را دارند که باتوجه به سلیقه و علاقه خودتان می‌توانید هر کدام از مقاصد را انتخاب کنید. اگر شما جزو کسانی هستید که قبلا به تایلند سفر مجردی داشته‌اید، پیشنهاد می‌کنیم که نظرات خود را درباره بهترین شهرهای تایلند برای سفر مجردی برای ما ارسال کنید.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024