خرید قهوه و متفاوت‌ترین پک هدیه



همه افراد در حدی که بدانند قهوه چیست، با این نوشیدنی جذاب آشنا هستند. خرید قهوه و ابزار دم آوری آن در باکس هدیه، شاید متفاوت‌ترین باکس هدیه را تشکیل دهد. پک هدیه قهوه برای تمام مناسبت‌ها انتخاب بسیار هوشمندانه‌ای است. خرید پک هدیه عید نوروز، هدیه ولنتاین، هدیه روز معلم و حتی هدیه برای همکار همگی فرصت‌هایی هستند که محبت خود را به آنها ابراز کنید.

 

اگر برای کسی که قهوه دوست دارد و یا کسی که زمان زیادی در حال فعالیت است هدیه می‌گیرید، خرید قهوه انتخاب درستی است.  دنیای قهوه به حدی جذاب است که می‌تواند هر فردی را شگفت‌زده کند. در ادامه به معرفی چندتا از متفاوت‌تر هدایای ولنتاینی که پک ارزان قیمت و لاکچری را هم شامل می‌شوند پرداخته شده است.

 

پک هدیه ولنتاین

 

5 ایده متفاوت‌ترین پک هدیه همسر

اگر قرار است هدیه ولنتاین همسر یا پارتنر خود را انتخاب کنید، در ابتدا باید به سلایق آن توجه داشته باشید. زوج‌ها  به عنوان نزدیک‌ترین فرد زندگی‌ یکدیگر، شناخت کاملی از هم دارند. در روز عشق که بهانه‌ای برای جشن گرفتن رابطه عاشقانه است، یک هدیه متفاوت می‌تواند شریک احساسی‌تان را به وجد بیاورد.

 

پک یا باکس هدایا، بهترین گزینه هستند. چراکه می‌توان هدایای ارزنده را در کنار خوراکی و وسایل کوچک جذاب به نمایش گذاشت. در پک هدیه ولنتاین وسایل زیر علاوه‌بر شکلات جذابیت زیادی دارند:

1. وسایل ست مانند ماگ ست ولنتاین

2. خرید باکس‌های قهوه جذاب

3. اسپرسو ساز دستی یا نانوپرسو

4. پک هدیه ولنتاین برای کوهنوردان

5. پک هدیه ولنتاین برای عکاس‌ها

 

1. وسایل ست مانند ماگ ست ولنتاین برای همسر شما

هدیه ولنتاین همسر باید ماندگار باشد. لازم است هر زمان که هدیه خود را می‌‌بینید، عشق و محبتتان را یادآور شود. وسایل ست و جفت انتخاب خیلی خوبی هستند. ماگ ست ولنتاین از جمله پیشنهادات ما به شماست.

 

ماگ ست ولنتاین

 

2. خرید باکس‌های قهوه جذاب

خرید قهوه به خودی خود برای دوست‌داران قهوه بسیار جذاب هستند. قهوه بسیار با کیفیت را انتخاب کنید. طوری که مزه متفاوت و دلپذیر آن همیشه در خاطر همسر شما ثبت شود. البته ناگفته نماند که تزئینات و وسایل دیگری که در پک هدیه ولنتاین قهوه وجود دارند، بسیار مهم است.

 

وبسایت اینترنتی قهوه ترنج، کارشناسان متخصص در این زمینه دارند که با تلاش بسیار بهترین دان قهوه را رست می‌کنند و در اختیار دوست‌داران قهوه قرار می‌دهند.

 

باکس قهوه‌ ولنتاین

 

3. اسپرسو ساز دستی یا نانوپرسو

در واقع اسپرسو ساز دستی شامل دو نوع نانوپرسو و مینی پرسو است. همان‌طور که از نامش پیداست این دستگاه قهوه ساز در هر موقعیتی قابل استفاده است و فضای زیادی اشغال نمی‌کند. این انتخاب به جرئت بهترین هدیه ولنتاینی است که می‌توانید به یک فرد قهوه‌خور بدهید.

 

تفاوت نانوپرسو و مینی پرسو برای هدیه دادن

هرچند قیمت و برند هر کدام از دستگاه‌های اسپرسو ساز دستی متفاوت است اما برخی از تفاوت‌های کلی آنها به شرح زیر است:

 

نانوپرسو گران‌تر از مینی پرسو می‌باشد.

 

قهوه ساز نانوپرسو هم از پودر قهوه و هم از کپسول قهوه استفاده می‌کند.

 

قهوه ساز مینی پرسو جایی برای استفاده از کپسول قهوه ندارد.

 

اندازه مینی پرسو کوچک‌تر از نانوپرسو است.

 

4. پک هدیه ولنتاین کوهنوردان

مهم‌ترین وسیله این پک در کنار قهوه باکیفیت آن، فلاسک کوهنوردی است که برای هر ورزشکاری کارآمد خواهد بود. می‌توانید اطمینان داشته باشید که این فلاسک برای مدت‌ زمان طولانی بدون آسیب باقی خواهد ماند و یادآور هدیه ولنتاین همسر شماست.

 

پک هدیه ولنتاین کوهنوردان

 

5. پک هدیه ولنتاین عکاس

شات  طرح لنز دوربین، ماگ و فلاسک طرح لنز دوربین، همان هدیه متفاوت ولنتاینی است که دنبالش می‌گردید. اگر همسر شما عکاس است پس علاقه او به دوربین امری اجتناب ناپذیر می‌باشد. با خرید این پک در کنار خرید قهوه باکیفیت از وبسایت فروش آنلاین قهوه ترنج، همسرتان را ذوق‌زده خواهید کرد.

 

پک هدیه ولنتاین عکاس

 

قیمت متفاوت‌ترین پک هدیه ولنتاین

برای هزینه خرید هدیه در روز عشق، حداقل و یا حداکثر وجود ندارد. همان طور که هزینه کردن در این روز ارزش محبت بین شما و همسرتان را دارد، خرید متفاوت‌ترین پک هدیه ولنتاین هم مستلزم پرداخت هزینه بسیار زیاد نیست.

 

شاید برای شما عجیب باشد اما وبسایت قهوه ترنج، پک‌های ولنتاینی با قیمت 300 هزار تومان تا حدود 4 میلیون تومان ارائه می‌دهد که همگی از ارزش بسیار بالایی برخوردارند.

 

چگونه متفاوت هدیه بدهیم؟

برای خرید متفاوت‌ترین پک هدیه ولنتاین بهتر است به نکات زیر توجه کنید:

 

1. تجربه مشترک: یکی از مهم‌ترین ترفندهایی که باید در دادن هدیه متفاوت به آن توجه کنید، تجربه‌های مشترک است. به جای خرید هدیه فیزیکی، یک تجربه مشترک برای شما و شریک خود را برنامه ریزی کنید، مثلاً یک سفر کوتاه، یک کلاس آموزش آشپزی، یا یک تجربه ماجراجویانه.

 

2. هدیه‌ای شخصی سازی شده: یک هدیه شخصی‌سازی شده مثل یک قلب گرم، یک تابلو نقاشی، یا یک ست عطر با نام شما و شریکتان روی آن.

 

3. توجه به نیاز و شغل همسرتان: بهتر است با توجه به موقعیت و شغل طرف مقابل برای او هدیه انتخاب کنید. به طور مثال برای کارمندی که در تمام طول روز بیرون از خانه سپری می‌کند خرید قهوه و ابزار دم آوری همراه، بسیار مناسب است. همچنین برای یک خانم خانه دار که عاشق قهوه است، ابزار دم آوری قهوه متفاوت مانند وی 60 انتخاب عالی است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024