فراخوان مشمولان کاردانی، دیپلم و زیردیپلم درمرداد ماه 98



اخبار,اخبار اجتماعی
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: کلیه مشمولان فارغ‌التحصیل مقاطع کاردانی،دیپلم و زیردیپلم باید با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی، برگ معرفی‌نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس، مهرداد پناهپوریان اظهار داشت: مشمولان باید ساعت 7 صبح تاریخ ذکر شده، در محل و مراکزی که در برگ معرفی‌نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده است، حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

 

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان افزود: کلیه مشمولان فارغ‌التحصیل مقاطع کاردانی، دیپلم و زیردیپلم که برگ آماده به خدمت به تاریخ 19 مرداد ماه را دریافت کرده‌اند، باید با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10)، برگ معرفی‌نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

 

وی در ادامه بیان داشت: عدم حضور به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده 58 قانون خدمت وظیفه عمومی، محرومیت‌های اجتماعی را برای آنان در بر خواهد داشت.

 

پناهپوریان در پایان تأکید کرد: متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره 096480 و یا کانال سازمان درپیام رسان سروش به نشانی sarbazvazifeh @ از آخرین اخبار مطلع شوند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------