علیرضا محجوب: نباید بگذاریم صدای مزدبگیران نادیده گرفته شود/ تلاش‌ها متوقف شود وضعیت کارگران دشوارتر خواهد شد



اخبار,اخبار اجتماعی,علیرضا محجوب

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید بگذاریم صدای مزدبگیران نادیده گرفته شود و از طریقی که می‌توانیم برای طرح مطالبات کارگران باید استفاده کنیم.

به گزارش ایلنا، علیرضا محجوب (نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی) در همایش شعبانیه خانه کارگر با تبریک ولادت امام حسین (ع) و تبریک روز جانباز اظهار داشت: امام حسین (ع) یگانه شخصیتی است که شیعه به زندگی و تولد و مرگ  او افتخار می‌کند.

 

وی با اشاره به اینکه امسال سال آخر کارم در مجلس شورای اسلامی است، گفت: از همین رو در همین مدت باقی مانده نیز تلاش می‌کنیم تا کارهای زمین مانده را انجام دهیم و هر چه بیشتر به جامعه کارگری خدمت کنیم.

 

دبیرکل خانه کارگر افزود: اخیرا با اصلاح قانون انتخابات شرط سقف سه دوره نمایندگی در پارلمان گذاشته‌اند. بسیار خشنود می‌شویم‌ که بهترین‌ها، جوان‌ترین‌ها و مناسب‌ترین‌ها بتوانند در مجلس حضور یابند.  

 

محجوب خاطرنشان کرد: با آقایان علی ربیعی و حسین کمالی صحبت کرده‌ایم تا بتوانیم سال‌های آتی نیز برای جامعه کارگری بهترین قدم‌ها را برداریم.

 

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: نباید بگذاریم صدای مزدبگیران نادیده گرفته شود و از طریقی که می‌توانیم برای طرح مطالبات کارگران باید استفاده کنیم. اگر با بیرون آمدن چند فعال کارگری از پارلمان تلاش‌ها متوقف شود، وضعیت کارگران دشوارتر خواهد شد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------