مجموعه شهرداری تهران حق شکایت از هیچ رسانه‌ای را ندارد



اخبار,اخبار اجتماعی,پیروز حناچی

سرپرست مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران از پس گیری تمامی دعاوی حقوقی مدیریت شهری علیه رسانه‌ها به دستور شهردار تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، پوریا سوری با تاکید بر دستور پیروز حناچی - شهردار تهران - مبنی بر ممنوعیت طرح شکایت مدیران شهری از رسانه‌ها در محاکم قضایی اظهار کرد: به طور حتم، در این دوره از مدیریت شهری بنا داریم با تکیه بر اصل شفافیت، تعامل بسیار خوبی با رسانه‌ها به عنوان نمایندگان افکار عمومی و رکن چهارم دموکراسی داشته باشیم بنابراین، تسهیل شرایط موجود برای دسترسی آزاد به اطلاعات را از مهمترین وظایف خود می‌دانیم.

 

وی ادامه داد: شهردار تهران همواره بر رعایت شأن و منزلت خبرنگاران و جایگاه رفیع این شغل تاکید کرده است و به تمامی زیرمجموعه های مدیریت شهری دستور داد که حق شکایت از هیچ رسانه‌ای را ندارند و درصورت طرح هرگونه دعوی حقوقی، ملزم به پس‌گیری شکایت هستند.

 

سرپرست مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران افزود: رویکرد مدیریت شهری این است که حتی در صورت انتشار اخبار خلاف واقع و کذب به جای طرح شکایت، با برگزاری جلسه با مسئولان و خبرنگاران رسانه منتشرکننده خبر در راستای اقناع رسانه و تنویر افکار عمومی گام بردارد.

 

به گزارش سایت شهرنوشت، سوری در پایان گفت: با توجه به رویکرد تعاملی شهرداری تهران، انتظار می‌رود تا رسانه‌ها نیز ضمن دقت نظر در انتشار اخبار مربوط به حریم خصوصی افراد، در پوشش این گونه موضوعات، حساسیت و دقت لازم را به خرج دهند و از انتشار شایعات و مطالب خلاف واقع پرهیز کنند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------