دستگیری محتکر میلیاردی دارو و لوازم پزشکی در بهشهر



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

جانشین فرمانده انتظامی مازندران، از کشف 4میلیارد ریالی دارو و لوازم پزشکی احتکار شده و دستگیری فرد محتکر در شهرستان بهشهر خبر داد.

حسن مفخمی شهرستانی امروز در گفت‌وگو با فارس گفت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز وو شناسایی محتکران کالا ماموران پلیس آگاهی شهرستان بهشهر با انجام اقداماتت اطلاعاتی موفق به شناسایی یک محتکر دارو و لوازم پزشکی در آن شهرستانن شدند.

 

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی، با همکاری کارشناسان شبکه بهداشت و درمان آن شهرستان، در بازرسی از محل مورد نظر مقادیر زیادی دارو و تجهیزات پزشکی و بیمارستانی، کشف کردند.

 

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران ارزش کالای احتکار شده توسط متهم را بیش از 4میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در ادامه بازدید از محل ماموران موفق به کشف 2 هزار و 350 قلم داروی قاچاق و غیر مجاز به ارزش 320 میلیون ریال شدند.

 

مفخمی از پلمب این واحد صنفی خبر داد و گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و موضوع در دست بررسی است .

 

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران در پایان با اشاره به این که هدف احتکار ضربه به اقتصاد کشور، منفعت طلبی و سوء استفاده از نیاز مصرف‌کنندگان ارزاق و سایر نیازمندی‌های عمومی است،از مردم خواست: در صورت شناسایی محتکران و عاملان ایجاد ناامنی در نظام اقتصادی جامعه، مراتب را به مراجعع قضائی و انتظامی اطلاع دهند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------