نجفی به قتل همسرش اعتراف کرد و بازداشت شد/ شهردار سابق: همسرم مرا تهدید میکرد



اخبار,اخبار اجتماعی,محمدعلی نجفی

محمدعلی نجفی شهردار سابق تهران با مراجعه به پلیس آگاهی و معرفی خود به قتل همسرش اعتراف کرد.

شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران در گفت‌وگو با فارس، در خصوص آخرین اخبار مربوط به جنایت خانوادگی امروز در منطقه سعادت آباد تهران گفت: لحظاتی قبل محمد علی نجفی به پلیس آگاهی تهران مراجعه کرده و خود را تسلیم مأموران کرد.

 

وی گفت: نجفی با اعتراف به قتل همسرش انگیزه خود را از ارتکاب جنایت، اختلافات خانوادگی مطرح کرده است.

 

سرپرست دادسرای امور جنایی تهران گفت: دست‌نوشته‌ای از جانب نجفی کشف شده است که در آن به ارتکاب جنایت و همچنین علت و انگیزه خود اعتراف کرده است.

 

همچنین رئیس پلیس آگهی تهران در این خصوص گفت: دقایقی پیش محمدعلی نجفی شهردار پیشین تهران به اتهام قتل همسر دومش میترا استاد در منطقه خیابان وحدت اسلامی دستگیر شد.

 

وی ادامه داد: هم‌اکنون این فرد تحت بازجویی قرار دارد، این فرد در اظهارات خود مدعی شده بود که قصد داشته تا خود را به پلیس آگهی معرفی کند و شاید به همین دلیل به محدوده خیابان وحدت اسلامی آمده بود که دستگیر شده است. 

 

رئیس پلیس آگهی تهران بزرگ اعلام کرد که جزئیات این پرونده پس از انجام تحقیقات اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

میترا استاد همسر دوم محمدعلی نجفی شهردار پیشین تهران بود که صبح امروز به ضرب گلوله در منزل شخصی‌اش در برجی در شهرک غرب تهران به قتل رسیده بود.

 

ادعای شهردار سابق: همسرم مرا تهدید میکرد

سرپرست دادسرای جنایی تهران گفت: متهم در نامه‌ای که از خودش به جا گذاشته بود، به طور کامل از انگیزه‌اش برای قتل همسرش گفته و آن را شرح داده بود و ما از همان ابتدا می‌دانستم که جنایت توسط او صورت گرفته است.

 

در همین حال یک منبع آگاه نیز گفته: شهردار سابق تهران از سوی همسرش به شدت تهدید می‌شد. متهم مدعی شده که همسرش وی را تهدید کرده بود که زندگی اش را نابود می‌کند و به همین دلیل تصمیم به قتل او گرفته است.

 

نجفی تست الکل و مواد مخدر می دهد

شهریاری گفت: با توجه به حساسیت های موجود درخصوص پرونده محمدعلی نجفی دستورات لازم برای انتقال متهم به پزشکی قانونی صادر شده است.

 

وی افزود: قرار است پزشکی قانونی از محمدعلی نجفی تست روانشناسی و تست مواد مخدر و مصرف الکل اخذ کند.

 

وی گفت: البته این به معنای مصرف مواد مخدر یا الکل از سوی متهم نیست اما برای اینکه مشخص شود قتل تحت تأثیر این عوامل بوده یا خیر این تست ها اخذ می شود.


نجفی در تیراندازی امروز خودش را زخمی کرده‌بود

نجفی در حالی برای اعتراف به قتل همسرش خود را به پلیس تسلیم کرد که به علت گمانه‌کردن یکی از گلوله‌هایی که به سمت همسر مقتولش شلیک کرد، از ناحيه پا زخمی شده بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------