هشت دستگاه استخراج ارز دیجیتال در نیشابور توقیف شد



اخبار,اخبار اجتماعی,دستگاه استخراج ارز دیجیتال در نیشابور

فرمانده انتظامی نیشابور گفت: هشت دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش ۵۶۰ میلیون ریال در این شهرستان شناسایی و توقیف شد.

به گزارش ایرنا، فرماندهی انتظامی خراسان رضوی عصر سه شنبه به نقل از سرهنگ حسین دهقانپور گزارش داد: با کسب خبری مبنی بر قاچاق و انبار دستگاههای تولید ارز دیجیتال در یک واحد صنفی مستقر در شهر نیشابور موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 

وی گفت: کارآگاهان دایره مبارزه قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی پس از بررسی و تائید صحت خبر در بازرسی از این واحد صنفی هشت دستگاه استخراج ارز دیجیتال را یافتند.

 

فرمانده انتظامی نیشابور افزود: در این ارتباط یک متهم به مرجع قضایی معرفی شد. از شهروندان تقاضا داریم برای کمک به اقتصاد، آرامش و خصوصاً امنیت جامعه در صورت اطلاع از اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

* کشف پارچه قاچاق

 

وی همچنین از کشف یک میلیارد و ۷۵۵ میلیون ریال پارچه قاچاق خبر و ادامه داد: ماموران آگاهی با خبری مبنی بر فروش پارچه های قاچاق توسط افرادی سودجو با خودرو سواری در یکی از مناطق شهر نیشابور بلافاصله به محل اعزام شدند.

سرهنگ دهقانپور افزود: کارآگاهان در مراجعه به محل مشاهده کردند چهار فرد سودجو به وسیله سه دستگاه خودرو سواری در حال فروش پارچه های قاچاق هستند.

 

وی گفت: با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از این خودروها پنج هزار و ۷۰۰ متر پارچه کشف شد و سه دستگاه خودرو سواری پژو توقیف و چهار متهم به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

نیشابور در فاصله ۱۲۷ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------