وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد؛ اعمال طرح رتبه‌بندی معلمان از اول مهر



اخبار,اخبار اجتماعی,وزیر آموزش و پرورش
وزیر آموزش و پرورش گفت: طرح رتبه بندی معلمان از اول مهر اعمال می شود.

به گزارش صدا و سیما،​ آقای محسن حاجی میرزایی در حاشیه نخستین حضور خود در نشست کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به اینکه در شروع سال تحصیلی هستیم گزارشی از اقداماتی که برای آغاز سال تحصیلی انجام شد به استحضار اعضای کمیسیون رساندم و درباره مشکلات بحث کردیم و نمایندگان دیدگاه های خود را بیان کردند و تلاش می کنیم برای حل مشکلات اقدام کنیم.

 

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: فرصت کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس را برای پیشبرد اهداف آموزش و پرورش مغتنم می شماریم و امیدواریم با کمک نمایندگان از مشکلات کم کنیم.

 

آقای حاجی میرزایی با اشاره به اینکه حدود دو هزار میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح رتبه بندی معلمان پیش بینی شده است، گفت: آیین نامه ای را در این باره تهیه کردیم که در دستور کار دولت است و پس از تصویب دولت،​ ابلاغ و اجرا می شود.

 

وزیر آموزش و پرورش درباره جذب حق التدریسی ها گفت:​ دولت بر اساس قانون، آیین نامه را تدوین و ابلاغ کرده است، برخی مشکلاتی را به آن وارد دانسته اند که راه اصلاح این آیین نامه کمیسیون تطبیق مجلس است.

 

او ادامه داد: اگر اقدام دولت از نظر مجلس با قانون مغایر باشد،​ دولت اصلاحات لازم را اعمال می کند و اگر مغایر نباشد اجرایی خواهد شد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------