نامه نمایندگان اصفهان به روحانی: مرزهای اصفهان و چهارمحال به سال 70 بازگردد



اخبار,اخبار اجتماعی,سدا زاینده رود
نمایندگان مردم استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به رئیس‌جمهور خواستار اصلاح مرز استان اصفهان و چهارمحال و بختیاری شدند.

به گزارش فارس، پس از بالاگرفتن بحث پیرامون موضوع تعیین تکلیف مرزهای دو استان اصفهان و چهارمحال و بختیاری حدفاصل سد زاینده‌رود، نمایندگان مردم استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به رئیس‌جمهور خواستار اصلاح مرز این دو استان شدند.

 

در بخشی از این نامه آمده است: در سال‌های گذشته در اثر فشارهای سیاسی و بدون مطالعه و اخذ نظریات کارشناسی قسمت‌هایی از استان اصفهان جدا و به استان چهارمحال و بختیاری الحاق یافته که تبعات زیانباری بر روی زندگی و اقتصاد استان اصفهان داشته است.

 

نمایندگان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در این خطاب به رئیس‌جمهور آورده‌اند: دستور فرمایید جهت کاهش این خسارات و جلوگیری از تضییع بیشتر حقوق کشاورزان، موضوع کارشناسی مجدد، توسط تقسیمات کشوری وزارت کشور و دیگر وزارتخانه‌های مرتبط در راستای اصلاح مرز بین دو استان و بازگشت به قبل از سال 1370 در دستور کار قرار گیرد تا راه را بر سوءاستفاده کنندگان مسدود و کنترل برداشت‌های غیرمجاز از زاینده‌رود میسر شود.

اخبار,اخبار اجتماعی,سدا زاینده رود

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------