طوفان تندری آبادان و خرمشهر را درنوردید



اخبار,اخبار اجتماعی
مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: پیش از ظهر امروز طوفان تندری شدید در آبادان و خرمشهر رخ‌داده و سرعت باد به‌صورت لحظه‌ای به ۹۰ کیلومتر بر ساعت رسید.

محمد سبزه زاری در گفتگو با مهر اظهار کرد: در بررسی نقشه‌های پیش‌یابی تا اوایل روز سه‌شنبه با تأثیر خط سامانه ناپایداری بر روی استان پدیده‌های رگبار، باران، رعدوبرق، تندباد لحظه‌ای و احتمال ریزش تگرگ به‌ویژه در مناطق جنوبی و شرقی استان و روز دوشنبه نیز در مناطق شمال و شمال شرقی را شاهد هستیم.

 

وی با اشاره به اینکه در این مدت خلیج‌فارس مواج است، افزود: برای روز سه‌شنبه تنها در برخی نقاط بارش‌های پراکنده انتظار می‌رود.

 

مدیرکل هواشناسی خوزستان تصریح کرد: از دقایقی قبل طوفان تندری شدید در آبادان و خرمشهر رخ‌داده و سرعت باد به‌صورت لحظه‌ای به ۹۰ کیلومتر بر ساعت رسید.

 

سبزه زاری ادامه داد: مسیر حرکت این طوفان مناطق جنوب تا مرکزی و بعد به سمت مناطق شرقی استان است‌.

 

وی در خصوص بارش ۲۴ ساعت گذشته استان خوزستان بیان کرد: بارندگی در شادگان ۱۷.۶ میلی‌متر، در آبادان ۱۶.۴، بندر ماهشهر ۱۴.۷، بهبهان ۹.۴، امیدیه - آغاجاری ۸.۵، آغاجاری ۶.۱، ایذه ۵.۲، اهواز ۲.۸، مسجدسلیمان ۲.۶، دهدز ۲.۴، رامهرمز ۱.۶، هندیجان ۱.۴، شوشتر ۱.۲ و بستان ۰.۹ میلی‌متر بود.

 

 مدیرکل هواشناسی خوزستان عنوان کرد: طی شبانه‌روز گذشته حداکثر دمای استان در امیدیه ۳۶.۳ و حداقل استان نیز در دهدز ۱۲.۲ درجه سانتی‌گراد بود؛ طی همین مدت دمای هوای شهر اهواز بی ۲۰.۸ تا ۳۳.۷ در نوسان بود.

 

بنا به اعلام سبزه زاری، مجموع بارندگی سه ساعت گذشته در آبادان ۱۴.۶ میلی‌متر بوده است‌.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------