پلیس راهور با خودروهای چراغ چشمک زن برخورد می کند



اخبار,اخبار اجتماعی,خودروهای چراغ چشمک زن
معاون عملیات ترافیک پلیس راهور ناجا، از برخورد با خودروهایی خبر داد که از ال ای دی ها و چراغ چشمک زن مشابه پلیس استفاده می کنند.

به گزارش مهر، سرهنگ داود قاسمیان، گفت: استفاده از تجهیزات و ابزارهای ترافیکی مانند آژیر ، چراغ گردان های ثابت و سیار و.. همواره برای بالا بردن راندمان توان عملیاتی از ضروریات می باشد که پلیس با استفاده از این ابزارها مأموریت خود را به نحو مطلوب انجام می دهد، به طوری که این ابزارها از سوی مردم و رانندگان قابل شناسایی بوده و در هنگام استفاده از آن توسط پلیس، مردم به این فرمان ها احترام و آن را اجرا می نمایند.

 

وی با اشاره به استفاده برخی از شهروندان از تجهیزات پلیسی در خودروهای شخصی، بیان کرد: اخیراً برخی از شهروندان تعمداً و یا در اثر عدم آگاهی از عواقب قانونی آن خودروهای شخصی خود را به چراغ گردان های آبی و قرمز تجهیز نموده و یا چراغ های خودرو را به صورت چشمک زن تنظیم می کنند که برخلاف قوانین و مقررات بوده و بعضاً پیگرد انتظامی و امنیتی دارد که لازم است شهروندان از این اقدام اجتناب کرده و آن را از خودروی خود حذف نمایند.

 

معاون عملیات ترافیک پلیس راهور ناجا اضافه کرد: ممکن است برخی شهروندان ، آن را به عنوان زیبایی و اسپرت خودروی خود تلقی کنند اما باید توجه داشته باشند که این تجهیزات انحصاراً در اختیار پلیس و نیروهای امدادی  بوده و هرگونه سوء استفاده از آن پیگرد قانونی خواهد داشت.

 

سرهنگ قاسمیان در پایان از توقیف خودروهای شخصی مجهز به تجهیزات پلیسی خبر داد و خاطر نشان کرد: برابر آئین نامه راهنمایی و رانندگی در صورت مشاهده با موارد فوق با متخلفان برخورد قانونی صورت می گیرد که علاوه بر جریمه و توقیف به مراجع قضائی معرفی خواهند شد.


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------