جزئیات برگزاری هفتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی اعلام شد



اخبار,اخبار اجتماعی,آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی
شرکت کنندگان در هفتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور برای سال ۹۸ از روز دوشنبه ۲۷ آبان ماه سال جاری می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

به گزارش ایسنا، کارت شرکت در آزمون تمامی داوطلبان هفتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور برای سال ۹۸ از روز دوشنبه ۲۷ آبان ماه جاری بر روی سایت سازمان سنجش و آموزش کشور کارت به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد لذا تمامی متقاضیان شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای و یا اطلاع ثبت نامی و یا شماره پرونده و کد رهگیری خود پرینت کارت ورود به جلسه را دریافت کنند.

 

براساس تاکید سازمان سنجش و آموزش کشور برای شرکت در آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور همراه داشتن پرینت کارت در شرکت آزمون، اصل کارت ملی یا شناسنامه عکس دار الزامی است و داوطلبانی که به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبی پرونده یا کد پیگیری مورد نظر موفق به دریافت پرینت کارت خود نشوند حتما به سازمان سنجش و آموزش کشور مراجعه کنند و سیستم پاسخگوی این سازمان موضوع را پیگیری خواهد کرد.

 

همچنین داوطلبانی که اطلاعات ثبت نامی آنها با کارت دریافتی در آزمون مغایرت داشته باشد لازم است برای اصلاح مورد یا موارد تا ۳۰ آبان ماه جاری به پایگاه اطلاع رسانی سازمان و قسمت ویرایش مراجعه و اطلاعات خود را اصلاح نمایند و یا می‌توانند به نماینده سازمان سنجش کشور مستقر در باجه رفع نقض حوزه مربوطه مراجعه کنند.

 

البته در خصوص سهمیه ۲۵ درصدی ایثارگران هیچ گونه ویرایشی در این بند انجام نخواهد کرد چرا که با توجه به هماهنگی انجام شده با بنیاد شهید و امور ایثارگران متقاضیان باید در تاریخ‌های ۱۶ تا ۱۸ مهر برای ویرایش سهمیه شغل مربوطه اقدام می‌کردند. 

 

هفتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرای کشور روز پنجشبنه ۳۰ آبان ماه در حوزه‌های امتحانی برگزار خواهد شد. فرآیند برگزاری این آزمون به این شکل است که درهای ورودی به جلسه از ساعت ۸:۳۰ دقیقه صبح و در نوبت عصر از ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه بسته خواهد شد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------