ورود اتباع خارجی به مهران و قم ممنوع است



اخبار,اخبار اجتماعی,پایانه مرزی مهران
فرماندار مهران گفت: اتباع خارجی حق ورود به شهر مهران ندارند و چنانچه موردی مشاهده شود بلافاصله بازگشت داده می شوند.

به گزارش مهر، اسد قاسمی روز دوشنبه در نشست ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا اظهار کرد: اگر اتباع خارجی هم در شهر مهران به عنوان زائر وارد مهران شوند چنانچه به ویروس کرونا مبتلا باشند، پس از طی اقدامات اولیه به کشور عراق تحویل داده می‌شوند.

 

وی افزود: سطح شهر و اماکن‌های عمومی پرتردد توسط شهرداری ضدعفونی و شبکه بهداشت نیز تمام ادارات شهر مهران را برای دومین بار ضدعفونی کرده اما به دلیل هزینه بالا دستگاه‌ها موظف هستند نسبت به تهیه و ضدعفونی کردن ادارات اقدام کنند.

 

قاسمی با بیان اینکه گمرگ مهران نیز بسته شده است، تاکید کرد: تمام ورودی‌های این شهر روی ماشین‌های غیربومی بسته شده است و کامیون داران نیز بارهای خود را تخلیه و تحویل داده‌اند و تا اطلاع ثانوی ترددی در مرز مهران صورت نمی‌گیرد.

 

 ورود اتباع خارجی به قم ممنوع است

بیژن سلیمان‌پور ظهر دوشنبه در جلسه پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم که در استانداری قم برگزار شد، درباره روند اطلاع رسانی درباره بیماری کرونا، اظهار داشت: در ابتدای موضوع شیوع کرونا خلأ اطلاع رسانی داشتیم که به دلیل پیچیدگی مسئله، نوع مسئله و ضرورت ایجاد یک کانال اطلاع رسانی مناسب در جهت کمک به حل بحران به ویژه در ۱۰ روز نخست بود.

 

وی در پاسخ به دغدغه رسانه‌ها درباره مسائلی که با عنوان قم هراسی مطرح می‌شود، گفت: دیدگاه ایجاد شده درباره قم به ستاد ملی اعلام شده است و مصرانه خواستیم اقدامات مناسب برای اعاده حیثیت برای قم از سوی مسئولان کشوری صورت بگیرد.

 

رئیس شورای اطلاع رسانی استان قم با بیان اینکه شورای اطلاع رسانی را در قم تشکیل دادیم، افزود: در این شورا مسئله را تفکیک کردیم، ما هیچ چیزی از مردم پنهان نمی‌کنیم اما چون مسئله درمان و سلامت تخصصی است این موضوع بر عهده دانشگاه علوم پزشکی قم و مابقی اطلاع رسانی‌ها شبانه روزی و مستمر از سوی شورای اطلاع رسانی انجام شده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------