فروشگاه های زنجیره ای در تهران تا ٣ صبح باز است



اخبار,اخبار اجتماعی,فروشگاه های زنجیره ای در تهران
معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران ضمن تکذیب شایعه کمبود کالاهای اساسی در بازار گفت: هیچ مشکلی برای تحویل مواد غذایی به مردم وجود ندارد و مردم هیچ‌گونه نگرانی نداشته باشند. امکان افزایش ساعات کاری فروشگاه‌های بزرگ تا ساعت 3 صبح و هم فروش به صورت آنلاین فراهم شده است.

به گزارش تسنیم، معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران ضمن تکذیب شایعه کمبود کالاهای اساسی در بازار گفت: هیچ مشکلی برای تحویل مواد غذایی به مردم وجود ندارد و مردم هیچ‌گونه نگرانی نداشته باشند.

 

حمیدرضا گودرزی در جلسه با مدیران فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان تهران ضمن تکذیب شایعات پیرامون کمبود کالا در فروشگاه‌ها اظهار داشت: انتظار ما از مردم این است که به اخبار فضای مجازی توجهی نداشته باشند و اخبار موثق را از طریق مراجع قانونی پیگیری کنند.

 

وی سپس با اشاره به افزایش ساعت کاری فروشگاه‌ها در سطح استان تهران تصریح کرد: پلیس اماکن طبق دستورالعمل قبلی ساعات مشخصی را برای فروش مایحتاج مردم تعیین کرده بود که براساس دستور سردار رحیمی، سردار خانچرلی و سردار عزیزی به پلیس اماکن، هم امکان افزایش ساعات کاری فروشگاه‌های بزرگ تا ساعت 3 صبح و هم فروش به صورت آنلاین فراهم شده است.

 

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران با بیان اینکه هیچ مشکلی در زمینه تحویل و توزیع انواع و اقسام موادغذایی در استان وجود ندارد افزود: مدیران اتحادیه‌های مختلف اعم از مواد پروتئینی، نانوایی‌ها و غیره ضمن تکذیب کمبود مایحتاج ضروری مردم اعلام کردند که هیچ مشکلی برای تحویل موادغذایی به مردم وجود ندارد و مردم هیچ‌گونه نگرانی نداشته باشند.

 

گودرزی همچنین بیان کرد: متأسفانه 61 درصد مردم اعتقادی به واگیردار بودن ویروس کرونا ندارند و این موضوع چندان برای آن‌ها جدی نشده است که این شرایط را برای کنترل این بیماری سخت می‌کند.

 

وی با تأکید بر پرهیز مردم در ترددهای غیرضروری در سطح شهر گفت: بسیاری از شهروندان استان تهران تمایل دارند روزهای پایانی سال و ایام تعطیلات نوروز را خارج از شهر تهران سپری کنند اما در شرایط کنونی با توجه به قدرت انتقال ویروس ضروری است با رعایت نکات بهداشتی و پزشکی، در منزل بمانند.

 

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران همچنین افزود: تیم‌های تست‌گیری در ورودی و خروجی‌های استان تهران مستقر هستند و تمام هماهنگی لازم در این زمینه صورت گرفته و امید است با همکاری مردم به زودی این مشکل نیز برطرف شود.

 

گودرزی در پایان خاطرنشان کرد: نانوایی‌ها، فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌های بزرگ تا 12 شب ملزم به خدمات‌رسانی به مردم تا پایان نوروز هستند و مردم از نظر تهیه موادغذایی و کالاهای اساسی تا 6 ماه آینده هیچ گونه نگرانی نداشته باشند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------