از حضور در باغ رضوان در روزهای پایانی سال خودداری کنید/ تعطیلی آرامستان اصفهان امکان پذیر نیست



اخبار,اخبار اجتماعی,باغ رضوان
مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان گفت: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، شهروندان اصفهانی در پنجشنبه و جمعه آخر سال و روز اول نوروز از حضور در باغ رضوان خودداری کنند.

به گزارش ایلنا، احمدرضا مرادی با اشاره به اینکه با توجه به شرایط خاص فعلی و شیوع ویروس کرونا و با هدف پیشگیری از شیوع بیشتر این ویروس، از شهروندان اصفهانی می خواهیم از حضور و ازدحام در باغ رضوان در پنجشنبه و جمعه آخر سال و روز اول نوروز پرهیز کنند، اظهار کرد: از مردم در خواست داریم، زیارت اموات را به بعد از عبور از بحران کرونا و زمان مناسب دیگری موکول کنند.

 

وی افزود: با توجه به اهمیت حفظ سلامت شهروندان از همه می‌خواهیم ما را در اجرای این مهم یاری کنند. 

 

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان تصریح کرد: سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان یک سازمان خدمات رسان است و بر همین اساس تعطیلی این مجموعه امکان‌پذیر نیست، زیرا اشخاصی که بستگان خود را از دست داده و داغدار هستند، برای انجام مناسک خاکسپاری به آرامستان باغ رضوان مراجعه می کنند.

 

وی افزود:سازمان آرامستان های شهرداری با هدف حفظ سلامت شهروندان و مراجعه‌کنندگان و افزایش ایمنی افراد و بر اساس دستورالعمل های بهداشتی اقدامات لازم را در خصوص پیشگیری و مقابله با این ویروس انجام داده است.

 

مرادی بیان کرد: گندزدایی و ضدعفونی تمام فضاها، مکانهای عمومی، خودروها و تجهیزات به کار گرفته شده برای حمل، تغسیل، تکفین و تدفین متوفیان به صورت روزانه انجام می شود و همه همکاران، پیمانکاران و مراجعان ملزم به رعایت موازین و اصول بهداشتی بر اساس دستورالعمل های ابلاغی شده اند.

 

وی اظهار کرد: در همین راستا از بستگان متوفیانی که ناچار به حضور در آرامستان برای دفن اموات خود هستند درخواست می شود از برگزاری مجالس ترحیم خودداری و از تجمعات بطور جدی پرهیز شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------