جلوگیری از تجمع و حضور مردم در اجتماعات در خوزستان/ ابلاغ تعطیلی مراکز تجاری به فرمانداران استان تهران



اخبار,اخبار اجتماعی,کرونا در خوزستان
استاندار خوزستان از دستور اعمال کنترل سختگیرانه در شهرستان‌ها و جلوگیری از تجمع و حضور مردم در اجتماعات خبر داد.

به گزارش ایسنا، غلامرضا شریعتی در حاشیه بازدید از ایستگاه ایست بازرسی خیرآباد (محور مواصلاتی استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد به خیرآباد بهبهان) که امروز (۲ فروردین‌ماه) انجام شد، اظهار کرد: به شهرستان‌ها دستور داده‌ام که کنترل سختگیرانه‌ای داشته باشند و از تجمع و حضور مردم در اجتماعات جلوگیری شود.

 

وی افزود: رفت و آمدها باید به حداقل برسد و در یکی دو روز آینده تصمیمات سخت‌تری نیز اتخاذ خواهد شد.

 

استاندار خوزستان با اشاره به خاموشی و تعطیلی پارک‌ها، گفت: هیچ تمهیداتی برای پذیرش مسافران نوروزی نداریم و هتل‌ها، مهمان‌سراها و محل‌های اسکان که هر سال پذیرای مهمان نوروزی بودند، امسال برای اسکان پیش‌بینی نشده‌اند.

 

شریعتی ادامه داد: با وجود اینکه ما خوزستانی‌ها مهمان‌نواز هستیم اما امسال برای سلامت مردم، از پذیرش مهمانان نوروزی در خوزستان معذوریم.

 

وی بیان کرد: فعلا وضعیت خوزستان پایدار است اما در بیماری‌های مسری وضعیت پایدار همیشه شکننده است و اگر غفلتی شود یک نفر می‌تواند ۲۰ نفر را به سادگی آلوده کند بنابراین باید مراقبت‌ها انجام شود تا وضعیت از کنترل خارج نشود.

 

استاندار خوزستان تصریح کرد: با تصمیمات اتخاذشده و تصمیماتی که می‌گیریم، برای پایداری وضعیت تلاش می‌شود ولی ما نقش پشتیبان را ایفا می‌کنیم و اصل، مردم هستند. اگر مردم همکاری کنند ما می‌توانیم موفق شویم که امیدواریم با همکاری مردم، شرایط خوزستان پایدارتر شود و از این وضعیت خارج شویم.

 

ابلاغ تعطیلی مراکز تجاری به فرمانداران استان تهران

معاون استاندار تهران از ابلاغ تعطیلی مراکز تجاری در سطح استان به فرمانداران استان تهران خبر داد.

 

حمیدرضا گودرزی در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: موضوع تعطیلی مراکز تجاری استان تهران به فرمانداران ابلاغ شده است و اصناف تکلیف دارند نسبت به این کار اقدام کنند و با موارد تخلف نیز برخورد قانونی داشته باشند.


وی افزود: فردا (یکشنبه، سوم فروردین ۱۳۹۹) موارد تخلف یعنی مراکز تجاری‌ای که باز بوده‌اند بررسی خواهد شد تا توسط مراجع ذی‌صلاح با آن‌ها برخورد لازم انجام شود.


وی تاکید کرد: بجز فروشگاه‌های بزرگ تامین‌کننده مایحتاج ضروری شهروندان همانند شهروند، رفاه و داروخانه‌ها، سایر اماکن تجاری باید تعطیل باشند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------