توضیحات شورای شهر درباره نامه محرمانه هاشمی در خصوص نامگذاری خیابانی به نام شجریان



اخبار,اخبار اجتماعی,سخنگوی شورای شهر تهران
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: نامه هاشمی عامل تعلیق مصوبه نبود؛ بلکه تعلیق مصوبه دلیل نوشته شدن آن نامه بود.

به گزارش ایسنا، علی اعطا درباره نامه منتشر شده پیرامون عدم نامگذاری خیابانی به نام استاد شجریان از سوی رییس شورای شهر تهران گفت: برداشت رایج چنین شکل گرفته است که، چون محسن هاشمی برای شهردار نوشته اند نامگذاری به نام استاد شجریان تا اطلاع ثانوی انجام نشود، پس نصب تابلو و نامگذاری معلق و متوقف مانده است.

 

وی ادامه داد: در صورتی که ماجرا برعکس است. حقیقت ماجرا این است که، با توجه به اینکه بنا به ملاحظات و مصالحی، این نامگذاری نمی توانست انجام شود، آقای هاشمی با شهردار مکاتبه کردند تا بار حقوقی مسئولیت عدم اجرای این مصوبه، به گردن شهرداری نیفتد.

 

سخنگوی شورای شهر تهران با بیان اینکه بنابراین، نامه عامل تعلیق مصوبه نبود، بلکه تعلیق مصوبه دلیل نوشته شدن آن نامه بود، اضافه کرد: در حقیقت، این نامه در شرایطی نوشته شد که اولا همه اعضای شورا و ثانیا شهردار دریافته بودند بنا به مصالح و ملاحظاتی این نامگذاری نمی تواند انجام بگیرد.

 

اعطا تاکید کرد: حتی ممکن است این نامه به درخواست شهرداری نوشته شده باشد، تا وقتی مصوبه ای به دلایلی قابل اجرا نیست، خود شورا به آنها بگوید تا اطلاع ثانوی این مصوبه را اجرا نکنید.

 

بنا براعلام روابط عمومی شورای شهر، وی با اشاره به اینکه در شورا موضوع تعلیق این نامگذاری برکسی پوشیده نبود و در فضای عمومی هم تدریجا مشخص شده بود که این نامگذاری، ممکن است قابل انجام نباشد، عنوان کرد: فکر می کنم با این توضیح تا حدودی روشن شد که وقتی آقای هاشمی فرموده اند انتشار این نامه یک کار تخریبی بوده، معنی سخن ایشان چیست.

 

عضو هیات رییسه شورای شهر تهران اضافه کرد: وقتی رسانه ای که خط ایجاد و تقویت تنش و شکاف در درون کشور را دنبال می کند به این نامه محرمانه دسترسی داشته است، حتما به اطلاعات جانبی آن هم دسترسی دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------