آغاز محدودیت های تردد کرونایی در اصفهان از ساعت ۱۰ صبح فردا/ تصمیم گیری برای محدودیت‌های تردد شبانه درون شهری روز پنجشنبه



اخبار,اخبار اجتماعی,محدودیت های کرونایی در اصفهان
سخنگوی ستاد مقابله با کرونای اصفهان گفت: از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه خروج خودروهای پلاک بومی ازشهرهای قرمز ممنوع است و پلاک های غیربومی هم نمی توانند وارد شهرهای قرمز و نارنجی شوند.

حجت الله غلامی در گفت و گو با مهر با اشاره به آغاز محدودیت‌های کرونایی از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه در اصفهان اظهار داشت: از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه، خروج خودروهای پلاک بومی از شهرهای قرمز با سطح هشدار ۳ ممنوع است و همچنین این خودروها به شهر دیگری هم نمی‌توانند وارد شوند.

 

وی افزود: همچنین پلاک‌های غیربومی هم نمی‌توانند وارد شهرهای قرمز و نارنجی شوند و متخلفان اعمال قانون خواهند شد.

 

سخنگوی ستاد مقابله با کرونای اصفهان افزود: در شهرهای قرمز استان اصفهان با سطح هشدار ۳ همه مشاغل به جز مشاغل ضروری گروه ۱ تعطیل است؛ در شهرهای نارنجی استان اصفهان با سطح هشدار ۲ محدودیت‌های مشاغل ۳ و ۴ اجرا می‌شود و سطح شغلی گروه ۴ در شهرهای زرد محدود خواهد شد.

 

وی وضعیت کاری کارکنان دولت را در شهرهای قرمز استان اصفهان به صورت یک سوم حضوری و دو سوم دورکاری اعلام کرد و گفت: یک دوم کارکنان در شهرهای زرد در محل کار خود حاضر می‌شوند و دو سوم کارکنان شهرهای زرد هم در محل کار خود حضور پیدا می‌کنند.

 

وی اضافه کرد: تمامی آموزش‌ها در شهرهای قرمز، نارنجی و زرد به صورت غیرحضوری است.

 

غلامی مراسم‌های مذهبی و فرهنگی را در شهرهای قرمز، نارنجی و زرد استان اصفهان به مدت دو هفته محدود اعلام کرد و تصریح کرد: محدودیت‌های تردد از ۹ شب تا ۴ صبح در جلسه روز پنج شنبه مشخص و اطلاع رسانی خواهد شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------