آموزش و پرورش: کماکان آموزش حضوری دانش آموزان در مهر منتفی است



مدیرکل دفتر سلامت آموزش و پرورش،اخبار اجتماعی،خبرهای اجتماعی
محسن‌بیگی با اشاره به روند واکسیناسیون دانش آموزان گفت: تا تمام این طیف واکسینه نشوند آموزش حضوری در مهر منتفی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، محسن بیگی مدیرکل دفتر سلامت آموزش و پرورش در بخش گفت‌وگوی ویژه خبری درباره وضعیت واکسیناسیون معلمان و فرهنگیان اظهار کرد: واکسیناسیون فرهنگیان از مرداد تاکنون شروع شده و ٩٠ درصد واکسیناسیون دز اول انجام شده است و درباره دز  دوم هم میزان واکسیناسیون در شرایطی قابل قبولی قرار دارد.

 

او ادامه داد: ١۵ میلیون دانش آموز از پیش دبستانی تا سال دوازدهم داریم و قرار بر این است که واکسیناسیون از سنین بالاتر و با اولویت مدارس با نیاز‌های ویژه انجام شود که با توجه به اعلام وزیر بهداشت مبنی بر واکسیناسیون دانش‌آموزان ١٢ تا ١٨ سال، زمینه حضوری شدن مدارس تسهیل می‌شود.

 

مدیرکل دفتر سلامت آموزش و پرورش تصریح کرد: براساس برنامه ریزی‌های حضوری شدن مدارس، فارغ از واکسیناسیون  دانش‌آموزان قرار بر این بود که در مهر آموزش‌ها مجازی و از آبان به تدریج آموزش حضوری داشته باشیم و  پیش بینی این بود که در فقط  مدارس روستایی، عشایری و کم جمعیت در مهر آموزش حضوری داشته باشیم.

 

محسن‌بیگی در پاسخ به این پرسش که آیا با وجود واکسیناسیون مدارس بازگشایی و آموزش حضوری می‌شود، گفت: اگر تا پایان مهر واکسیناسیون بچه‌ها انجام شود، زیرا آموزش حضوری محتمل‌تر است، اما کماکان آموزش حضوری در مهر منتفی است.

 

او با تاکید بر اینکه با وجود واکسیناسیون رعایت شیوه نامه‌ای بهداشتی ضرورت دارد، یاداوری کرد:  فعلا مدارس در شهر‌های بزرگ و پر تراکم غیرحضوری است و بعد از تمام واکسیناسیون بازگشایی تدریجی خواهیم داشت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------