تجمع اعتراضی کارکنان شرکت آبفا اهواز/ ۴ ماه حقوق و ۵ ماه بیمه طلب داریم



تجمع اعتراضی کارکنان شرکت آبفا اهواز،اخبار اجتماعی،خبرهای اجتماعی
کارکنان شرکت آبفا اهواز با تجمع مقابل ساختمان این شرکت ضمن انتقاد از ادغام غیرکارشناسی آبفا اهواز با روستایی از ۴ حقوق و ۵ ماه بیمه معوقه خود خبر دادند.

به گزارش ایلنا، امروز چهارشنبه ۱۷ آذرماه تعدادی از کارگران شرکت آب و فاضلاب اهواز برای پیگیری معوقات و مطالبات خود مقابل ساختمان این شرکت در اهواز تجمع کردند.

 

این کارگران ادغام آبفا روستایی با آبفا اهواز را باعث نابودی این شرکت می‌دانند و می‌گویند: پرداخت حقوق کارکنان آبفا استان که در اهواز مشغول به فعالیت هستند را نیز به آبفا اهواز تحمیل کرده‌اند و باعث شده این شرکت در پرداخت حقوق کارکنان خود دچار مشکل شود.

 

به گفته این کارگران ادغام آبفا روستایی با آبفا اهواز فقط باید شامل روستاهای اهواز باشد ولی شهرستان‌های اطراف نیز حقوق خود را از آبفا اهواز دریافت می‌کنند و حقوق بالغ بر ۵۰۰ نفر در بخش روستایی و استان به آبفا اهواز تحمیل شده است.

 

آن‌ها تصریح می‌کنند: این ادغام باعث کاهش خدمات به شهروندان اهوازی می‌شود؛ چرا که حقوق‌های تحمیل شده اجازه خدمت‌رسانی را به حداقل رسانده است.

 

این کارگران که ۴ ماه حقوق عقب افتاده و ۵ ماه بیمه طلب دارند، می‌افزایند: حقوق‌های عقب افتاده نیز با کسری پرداخت می‌شود و سنوات سال‌های ۹۷ تا ۹۹ پرداخت نشده و پیمانکار زیر بار آن نمی‌رود.

 

عدم اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل، بلاتکلیفی افرادی که در آزمون آبفا قبول شدند و عدم اجرای رسمی شدن ایثارگران از دیگر نکاتی بود که کارگران به آن اشاره و از آن شکایت داشتند.

 

به گفته آن‌ها امور مشترکان هر منطقه درآمد بسیار بالایی دارد و شرکت آبفا اهواز خودکفا است، ولی ادغام نادرست و غیرکارشناسی که با لابی‌گری‌ها انجام شده روز به روز وضعیت این شرکت را بدتر می‌کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------