کدام مدارس فردا به خاطر بارش برف و باران تعطیل است؟ (1400/11/02)



تعطیلی مدارس کردستان،اخبار اجتماعی،خبرهای اجتماعی
روابط عمومی آموزش و پرورش از تعطیلی آموزش حضوری مدارس در بعضی از استانها خبر داد.

مدارس کردستان روزهای شنبه و یکشنبه (۲و۳ بهمن) تعطیل است

به گزارش ستاد مدیریت بحران استانداری کردستان، با توجه به بارش شدید برف در نقاط مختلف استان، برودت هوا، لغزندگی معابر و مسدود بودن برخی از مسیرهای ارتباطی و به منظور پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی تمام مدارس استان روزهای شنبه و یکشنبه دوم و سوم بهمن ماه تعطیل است.

 

بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران استان کلیه مدارس مقاطع مختلف تحصیلی و مراکز پیش دبستانی استان کردستان در سطح شهر و روستا در دو نوبت صبح و بعد از ظهر فردا شنبه دوم بهمن ماه و پس فردا یکشنبه سوم بهمن ماه تعطیل و آموزش دانش آموزان در بستر شبکه «شاد» انجام‌می شود.

 

***

 

طوفان شن مدارس شهرستان‌های شرقی کرمان را مجازی کرد

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی و پرورش استان کرمان گفت: وزش شدید باد و طوفان شن آموزش حضوری در مدارس شهرستان‌های بم، نرماشیر، فهرج و ریگان را فردا شنبه دوم بهمن ماه ۱۴۰۰ تعطیل کرد.

 

مهران باهری با اعلام این خبر افزود: وزش شدید باد و طوفان شن آموزش حضوری در مدارس شهرستان های بم، نرماشیر، فهرج و ریگان را فردا شنبه دوم بهمن ماه سال جاری تعطیل کرد.

 

باهری تاکید کرد: همشهریان و اولیای محترم توجه داشته باشند، اطلاعیه های آموزش و پرورش استان کرمان  فقط از طریق پرتال خبری اداره کل آموزش و پرورش استان به نشانی https://kerman.medu.ir و اعلام از سوی صدا و سیمای مرکز استان و خبر گزاری های استان کرمان  مورد تأیید است.

 

***

 

مدارس اردبیل فردا تعطیل اعلام شد

به دلیل بارش برف و برودت هوا در شهر اردبیل روز شنبه 2 بهمن ماه 1400 تمام دوره‌های تحصیلی صبح و بعد از ظهر آموزش به صورت غیرحضوری و از طریق شبکه شاد انجام و آزمون‌های حضوری لغو و به روزهای بعد موکول می‌شود.

 

گفتنی است بارش برف، سبب تعطیلی مدارس در اردبیل و تاخیر در شروع به کار ادارات در چندین روز گذشته شده است و دیگر ارگان‌های نظامی، عملیاتی و مردمی در حال پیوستن به فرآیند برف‌روبی هستند تا هر چه سریع‌تر اختلال در تردد برطرف شود.

 

***

 

مدارس برخی مناطق مازندران روز شنبه تعطیل است

طبق اعلام آموزش و پرورش و مازندران، مدارس روستایی سوادکوه، بخش یانه سر بهشهر، مقاطع ابتدایی شهرستان کلاردشت، مدارس چهاردانگه، مدارس دودانگه، مدارس سوادکوه شمالی، مدارس نکا، بلده، منطقه کجور و بالادست هزارجریب گلوگاه به دلیل بارش برف و برودت هوا تعطیل هستند.

 

فعالیت مدارس در مناطق یادشده به صورت مجازی برقرار است و مدارس شهری سوادکوه ساعت ۹ صبح فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

 

بیش از ۵۱۹ هزار دانش آموز در چهار هزار مدرسه مازندران تحصیل می‌کنند.

 

***

 

مدارس ۶ شهرستان خراسان جنوبی تعطیل شد

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: مدارس شهرستان های بیرجند، قاین، درمیان، سربیشه، فردوس و سرایان به علت برودت هوا فردا تعطیل است.

 

محمدعلی واقعی در گفتگو با مهر، اظهارکرد: با توجه به نزول رحمت الهی و برودت هوا فردا مدارس بیرجند، قاین، درمیان، سرایان، سربیشه و فردوس مدارس در تمامی مقاطع تحصیلی تعطیل است.

 

وی بیان کرد: آموزش دانش آموزان در این شهرستان‌ها به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.

 

وی بیان داشت: همچنین در بخش زهان شهرستان زیرکوه و بخش سرداران نهبندان نیز مدارس تعطیل خواهد بود.

 

به گفته واقعی مدارس ابتدایی و متوسطه اول بشرویه نیز فردا شنبه دوم بهمن ماه غیر حضوری و مدارس حضوری تعطیل خواهد بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------