مدارس کدام شهرها، فردا (1400/11/04) تعطیل است؟



تعطیلی مدارس در 3 بهمن 1400،اخبار اجتماعی،خبرهای اجتماعی
روابط عمومی آموزش و پرورش از تعطیلی آموزش حضوری مدارس در بعضی از استانها خبر داد.

مدارس کردستان تا آخر هفته جاری تعطیل است

مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش کردستان گفت: کلاس‌های حضوری درس تمام مدارس و مراکز پیش دبستانی استان به دلیل بارش سنگین برف در هفته گذشته و مسدود بودن برخی از مسیرهای ارتباطی روستایی تا آخر هفته جاری تعطیل است.

 

علیرضا منتشلو روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: با توجه به بارش سنگین برف هفته گذشته در نقاط مختلف استان و بر اساس پیش بینی هواشناسی مبنی بر ادامه برودت هوا و افت محسوس  دما، لغزندگی معابر، مشکلات تردد در سطح شهرها و مسدود بودن برخی از مسیرهای ارتباطی روستایی آموزش مجازی دانش‌آموزان در تمام دوره‌های تحصیلی تا پایان هفته جاری تداوم دارد.

 

وی افرود: این تصمیم بر اساس هماهنگی با فرمانداران و تصمیم ستاد مدیریت بحران استان و به منظور پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی گرفته شده و براین اساس،  کلاس های درس تمام مدارس مقاطع مختلف تحصیلی و مراکز پیش‌دبستانی استان در سطح شهر و روستا در ۳ نوبت صبح و بعد از ظهر روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه چهارم تا ششم بهمن ۱۴۰۰ به صورت آنلاین و آموزش دانش آموزان در بستر شبکه «شاد» انجام ‌می‌شود.

 

از روز دوشنبه هفته گذشته نیز به دلیل بارش برف و سرمای هوا تمام مدارس این استان تعطیل اعلام شد و روزهای شنبه و یـکشنبه هفته جاری نیز مدارس تعطیل و آموزش دانش‌آموزان بصورت غیرحضوری بود.

 

طبق اعلام هواشناسی در شبانه روز گذشته شهرهای بابارشانی بیجار با دمای منفی ۲۹ و سقز با دمای منفی ۲۶ درجه سانتی‌گراد سردترین شهرهای کشور بودند.

 

دمای هوای شهرهای مریوان ۲۴-، دهگلان ۲۲-، سنندج و دیواندره ۲۱-، سروآباد ۲۰-، کامیاران ۱۹-، زرینه ۱۶-، بیجار ۱۴-، قروه ۱۱- و بانه ۹- درجه سانتیگراد گزارش شد.

 

شهر بانه در شبانه روز گذشته با دمای هفت درجه سانتی‌گراد گرمترین دمای ثبت شده در استان را به خود اختصاص داد و شهر سنندج نیز در بیشترین حالت دمای منفی پنج درجه را تجربه کرد.

 

***

 

آموزش مدارس ابتدایی کرج و فردیس دوشنبه غیرحضوری شد

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش البرز اعلام کرد که به علت آلودگی هوا مدارس ابتدایی و پیش دبستانی شهرستان های کرج و فردیس فردا دوشنبه تعطیل و آموزش ها به صورت غیرحضوری است.

 

علی حجرگشت در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: با توجه به مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوا و اعلام هواشناسی استان مبنی بر تداوم پایداری هوا و افزایش غلظت آیلاینده های هوا و قرارگیری وضعیت هوا در شرایط ناسالم مقرر شد که کلاس های درس مدارس ابتدایی به صورت غیر حضوریو در شبکه شاد برگزار شود.

 

وی خاطرنشان کرد: مدارس سایر مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش در شهرستان های کرج و فردیس فردا دوشنبه دایر هستند.

 

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان البرز بیان داشت: بیش از نیمی از دانش آموزان استان البرز در مدارس ابتدایی به ویژه در نواحی چهارگانه کرج و فردیس تحصیل می کنند.

 

وی یادآورشد: استان البرز حدود ۲۰ هزار نوآموز در دوره پیش دبستانی دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------